Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Vekslasin V-maxin 900 Divertikkeliin. Nyt on ikävä. Sarvet ei tosin kasva enää päähän entiseen malliin ja tuningterobemaritkin saavat jäädä rauhaan...liekö testosteronin puutosta. Pitää varmaan ostaa HD.
Vähän sama tilanne, vaihtui maxi trumpan amerikkaan, tehoja yli 80 konia vähemmän ja väännön katoamista ei viitsi edes ajatella, luulen kyllä että minullakin vähän ne sarvet kutistuu ja on ehkä syytäkin
Toivottavasti ei ala liikaa vit*******n tuo uuden mopon tehottomuus
Itse ajelin viime kesänä Bandiitilla ja mielestäni se oli erittäin mukava pyörä ajaa. Sopivasti vääntöä, rento ajoasento, toimivat hallintalaitteet yms. Reissupyöränä ja kaupunkiajossa mitä parhain laite
! Hauskuutta varmasti riittävästi. Ennemmin itse tuollaisen laittaisin kuin Z750:n.
Niin no. Itse ajelin Speed Fourilla, sitten tuli lyhyt syrjähyppy ZX-10R:n kanssa. Eipä tuo Fouri enää tunnu oikein liikahtavan, vaikka sillä ihan kiva ajaa onkin.
Rosvolla en ole ajanut, mutta luulisin kyllä ettei se Z750:n jälkeen hirveän pahalta tunnu