• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöränvaihto tuhnumpaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zemial
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meillä emäntä uhkas vaihtaa miestä jos KOSKAAN vaihdan ajopelin kustomiin tai pienempitehoiseksi. Nyt persiin alla naukuu duunattu bläkkäri.  
wink.gif
+1
buttrock.gif

Eikös toi banditti nyt kuitenkin ole vähintään yhtä tehokas jollei tehokkaampikin kun z750? Jos tämä siis oli se vaihdon ainoa ongelma.

Vekslasin V-maxin 900 Divertikkeliin. Nyt on ikävä. Sarvet ei tosin kasva enää päähän entiseen malliin ja tuningterobemaritkin saavat jäädä rauhaan...liekö testosteronin puutosta. Pitää varmaan ostaa HD.
Vähän sama tilanne, vaihtui maxi trumpan amerikkaan, tehoja yli 80 konia vähemmän ja väännön katoamista ei viitsi edes ajatella, luulen kyllä että minullakin vähän ne sarvet kutistuu ja on ehkä syytäkin
033102bebe_1_prv.gif

Toivottavasti ei ala liikaa vit*******n tuo uuden mopon tehottomuus
sport05.gif

Itse ajelin viime kesänä Bandiitilla ja mielestäni se oli erittäin mukava pyörä ajaa. Sopivasti vääntöä, rento ajoasento, toimivat hallintalaitteet yms. Reissupyöränä ja kaupunkiajossa mitä parhain laite
smile_org.gif
! Hauskuutta varmasti riittävästi. Ennemmin itse tuollaisen laittaisin kuin Z750:n.

Niin no. Itse ajelin Speed Fourilla, sitten tuli lyhyt syrjähyppy ZX-10R:n kanssa. Eipä tuo Fouri enää tunnu oikein liikahtavan, vaikka sillä ihan kiva ajaa onkin.

Rosvolla en ole ajanut, mutta luulisin kyllä ettei se Z750:n jälkeen hirveän pahalta tunnu

Back