• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräni kaadettiin parkkipaikalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PoS

Super Retard
MotOrg ry jäsen
Sijainti
Tallinn
Aamulla kun olin lähdössä Alastarolle, vilkaisin ohi ajaessani parkkiksella ollutta Trumppaani. Perkele joku urpo oli kipannut sen nurin, päin vieressä ollutta Uralia. Kasaa oli täydennetty kippaamalla toisella puolella ollut skootteri myös Uralia vasten.

Nostelin mopot pystyyn ja vilakisn pikaisesti vahingot. Omasta pyörästä meni ainakin takakatteet, jotain naarmua koneen poskeen ja varmaan etuputket pyörähti, kun yläkolmiot sojottaa ihan minne sattuu. Skootterissa ei näkynyt mitään ihmeellistä, ja Ural oli peitetty, joten siitä en osaa sanoa (en viitsinyt ottaa peitettä pois).

Vittu että käy kyrpimään. Kyttkiksellä sanoi, että näillä main oli jotain muutakin ihme vahinkoa tehty viime yönä. Joku vitun penaalin terävin kynä taas liikkeellä
kaboom.gif

EDIT: Siitä vielä kuvatodiste

qydfgp.jpg

Tekis mieli kirjoittaa taas mielipiteensä mitä tollasille paskiaisille pitäs tehdä, mutta vihjakirjoituksethan ovat nyt pahasta.

Joten...ei muuta kun vahinkoilmoitusta tekemään ja nielemään vitutusta.
mad.gif

Kiva. Kävin just laputtamassa tuon muun kaluston, ja huomasin, että Trumpan tankissa on ihan vitullinen kraateri, jota en jostain syystä ollut bongannut aiemmin
kaboom.gif

Menis ees lunariin.

Caps lock -otsikointi oli olennainen osa tunnetilan kuvausta. Kiitos moderaattorit.

juu edelleen sanat ei riitä kertomaan mitä mieltä tollasesta ja mitä sitä tekis...

Mutta hommaa lupa pitää mahdollisimman lähellä omaa ikkunaa/ovea. sit aina yöksi peite päälle ja kulkusia se peite täyteen, aina kuuluu kun joku koskee.

Näitä järjen riemuja on aika ajoin liikkellä.
mad.gif

Espoossa asuessani meidän mopoparkki näytti eräänä aamuna ihan samalta. Kolme mopoa kyljellään. Omaan ei tullut kiitos kaatumatappien juuri mitään. Peilin kulmaan pieni naarmu ja kahvapainoon. Naapuri mopossa olikin vähän enemmän sitten.
sad_orig.gif

Eikä koskaan selvinnyt kuka ja milloin vaikka mp-parkki oli suoraan kuusi kerroksisen talon ikkunoiden alla.

Jos menee lunnaiks, niin toivottavasti ees hyvään hintaan. Rahat taskuun, mopo kuntoon pikkupaikkauksin (jos saa pikkupaikkauksin), ja myyntiin alennuksella, niin kuin se oli jo. Saatat päästä jopa omille, jos tähtien asento on kohdallaan.

Tietty tää ei helpota tämän hetken vitutusta.

Menee off, mutta liittyy asiaan :

Olen samaa mieltä, että saunan taakse ja niskalaukaus !!!
Tuo oma kulkuneuvo on pyhä ja siihen koskeva on suurin rikollinen  
mad.gif
, mutta kun mennään kauppaan niin tavaroita voidaan rikkoa tuntematta minkäänlaista tuskaa  
biggrin.gif
-Nehän ovat kaupan tavaroita, eivät minun...

Tätä käyttäytymistä ja suhtautumista olen ikäni kaupassani katsellut. Vanhemmat piilottavat mukuloiden tai itse särkemiä tavaroita hyllyjen väliin välinpitämättömästi.
Tähän syyllistyvät niin motoristit, kuin eläkeläiset ja kaikki siltä väliltä.
Mutta auta armias, jos heidän mopossa,autossa tai polkupyörässä on naarmu, niin teloituskomppaniaa huudetaan apuun......
Summasummarum, yleinen välinpitämättömyys tulee kasvamaan, eikä kukaan välitä paskaan toisen omaisuudesta, mutta vastapainoksi vartioi omaansa kaksinverroin  
idea3.gif

vahinkoilmoitus mutta myös rikosilmoitus..

ei satu lähistöllä olemaan videovalvontaa missään, vaikkapa kioskin nurkilla tms josta vois saada osviittaa tekijöistä..?

Itselläni katkeis varmaan verisuoni päästä. Jaan tuskasi ja melkein toivon että joskus tuollaisen sais itse teossa kiinni. Takuuvarmasti kokeilisin miten on muistissa nyrkkeily- ja krav maga-treenit.

Opiskeluaikana teini pisti polkupyöriä paskaksi, istuin päälle kunnes kytät tuli. Silloinkin mietin että olisinkohan soittanut poliisille ensinkään jos oma fillari olis ollu soirona.

Niin mitä tekisit ?
biggrin.gif

Kyllä juttu on niin että ilkivalta on ilkivaltaa eikä ilkivaltaan taipuvaisen henkilön kanssa kannata tulla tutuksi omistetun tavaran kautta. Mulla oli sv 1000 vantaalla 2006 kertsin parkkipaikalta kaadettu pari kertaa. Nostin aina pystyyn ja ilkivalta loppui. Peili meni rikki.
Nyt jos olisin kytännyt ja saanut tyypin kiinni niin lopputulos olisi voinut olla todella katastrofaalinen autoa myöten
biggrin.gif

Ei niille sinivuokotkaan mitään voi vaikka kiinni saavat.

Täällä aikaisemmin olleisiin keskusteluihin viitaten, että varmaankin poliisi näki ja otti tuntomerkit / tekijän rekisterinumeron ylös, jotta voi palata asiaan myöhemmin, provosoimatta tekijää.....
062802moto_prv.gif

Back