• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän väri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kccot
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802moto_prv.gif
Aikomus olisi maalauttaa yamaha tdm 850 -94 uuteen väriin ja en osaa päättää mikä se väritys olisi.
Nykyisin metallinhohto vihreä tankki ja muovit runko kiiltävä hopea ja vanteet (3 puolainen alu) tumman harmaa..

Antaka ehdotuksia ja mieltymyksiä väreistä

062802moto_prv.gif
Mulla oli kyllä joku visio asiasta..
Tankki metallinmusta ja jossa kultainen sävytysraita ja lokari ja takakate kullalla... ja reilusti lakkaa

Alkuperäinen taitaa olla kuitenkin paras tai sen kaltainen väritys. Värin muuttaminen radikaalisti on jo rahanhaaskausta kun maksaa ensin maalauksen ja kaupan päälle saa sitten vielä arvonalennuksen. Olettaen tietysti, että pyörä oli ihan ok ennen maalausta.
Valitettavan usein näkee ns. erikoismaaluksia, joilla on pilattu muuten hyvännäköinen pyörä.

Kokeileppas siihen väriin mihkä päädyt ni puol matta eli satiini pintaa. Vois olla ihan siisti !

062802moto_prv.gif
Olen kyllä ajatellut vähän pirteämpää väriä....
Musta väri on ainoa oikea ja mattamusta on pirteän musta
cool.gif
Totta! Musta on perkeleen kaunis väri ja mattamusta on pirtein kaikista väreistä, se suorastaan huokuu onnellisuutta ja pirteyttä!

Itse olen ainakin niin positiivinen kaveri, että jos pyörän ens talvena maalautan, niin tuo mattamusta on ykkösvaihtoehtona värin suhteen...

Back