• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän vaihto mielessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos JTS ei oikein pidä Kotaria tarpeeksi käyttövarmana niin ei se Triumph Kotaria kummempi tai sen varmempi ainakaan ole. Samassa sarjassa.
Sitten minun tutulla ja sen tutulla on vaan sattunu huono säkä jne. ja minulle on tullut niitten puheista käsitys ko. pyörästä.

Näinhän siinä käy usein, ei ole oma kohtaista tietoa vehkeestä.

Onhan niitä toyotojakin maanantai päivän osista tehty.
biggrin.gif

Ei pidä kenenkään hernettä ottaa nenään..

Nuo kotarin kurapyörät taitaa olla viritysasteeltaan kuitenkin vielä pykälää kireämpiä ja vaativat siksi enemmän huoltoa. Vioista niiden osalta en sano mitään kun ei ole omakohtaista kokemusta kuin pari kymmentä vuotta vanhasta enskasta.
Se on totta, että keveys ja kova viriaste tekee tehtävänsä, ei ole yhtä huoleton kuin 20 hepan dr suzuki
biggrin.gif

Netissä ei voi kirjoituksissa välittää tunnelmaa mikä kirjoitushetkellä vallitsee, eli pikkusen pilke silmäkulmassa kirjoitellaan välillä.

Eli ei se duke varmaan niin huono ole kuin väitetään
tounge.gif

Tosin ei minullakaan kotari ole hajonnut sen takia, että se paska olisi, koko ajan on ollut ajokuntoinen, toki huoltoa tarvitsee.

Itse ainakin yllätyin positiivisesti Trumpan luotettavuudesta. Kerrottakoon nyt sen verran, että ensimmäinen yksilö tihkui öljyä kannentiivisteen välistä heti uutena. Sain uuden pyörän takuuseen ihan tappelematta. Varsinaisesta viasta en tiedä, mutta kannentiivisteen vaihdolla ei korjaantunut. Maailmalta on tiedossa pari vastaavaa tapausta. Ilmeisesti vika oli kannessa.

Viisi kesää ja vajaa 30tkm on nyt ajettu, ja mitään ei ole mennyt rikki. Kertaakaan ei ole ollut käynnistymättä ja yhtään varaosaa ei ole tarvinnut. Vaihdettu on oljyjä, suodattimia, renkaita ja kerran tulpat. Siinä se. No se akun kuminauha tuli takuuseen.

Lähinnä Suzukeilla olin ajellut tätä ennen ja uskaltaisin ostaa Trumpan uudelleen milloin vain.

Itse ainakin yllätyin positiivisesti Trumpan luotettavuudesta. Kerrottakoon nyt sen verran, että ensimmäinen yksilö tihkui öljyä kannentiivisteen välistä heti uutena. Sain uuden pyörän takuuseen ihan tappelematta. Varsinaisesta viasta en tiedä, mutta kannentiivisteen vaihdolla ei korjaantunut. Maailmalta on tiedossa pari vastaavaa tapausta. Ilmeisesti vika oli kannessa.

Viisi kesää ja vajaa 30tkm on nyt ajettu, ja mitään ei ole mennyt rikki. Kertaakaan ei ole ollut käynnistymättä ja yhtään varaosaa ei ole tarvinnut. Vaihdettu on oljyjä, suodattimia, renkaita ja kerran tulpat. Siinä se. No se akun kuminauha tuli takuuseen.

Lähinnä Suzukeilla olin ajellut tätä ennen ja uskaltaisin ostaa Trumpan uudelleen milloin vain.
Niin näitä positiivisia kokemuksia haluaa kuulla, jotta sitä saa henkistä vahvistusta heikolle-henkiselle mielelleen.

Ja koskien merkkiä kuin merkkiä, aina löytyy joku joka haukkuu tai jolla on joku vika ja sitä paisutellaan.
Tokihan se vituttaa jos joku valmistusviallinen kansi sattuu juuri omalle kohdalleen vaikka 10 000 muussa saman mallisessa pyörässä sitä ei olisi.

Luotettavuudesta minäkin. Uutena ostin Sprint RS:n, joka käytännössä sama kuin Speed Triplekin. Kymppitonnin huollon käytin liikkeessä ja sen jälkeen olen itse onnettomilla taidoillani säheltänyt pyörän kimpussa. 60 tkm on ajettu, eikä ongelmia ole ollut lukuunottamatta jarruja ja kostuneita tulpankoloja. Yli 5000 km radallakin parhaimmillaan kovimpien Hajabusakuskien kyydissä.
Eli en itse olisi vähänkään huolissani luotettavuuden kanssa tuon 1050 -mallisenkaan kanssa.

Back