• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pyörän vaihto esim.isompaan kesäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gixer600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse ajattelin että jos vaihtaisi pienempään... R6R tai Daytona 675  
inlove.gif
Daytona 675

Aijai  
inlove.gif

Niin kevyt, pieni ja näppärä+ ne imuäänet.

Kulkee kun ajatus
smile_org.gif
Käy ees koeajaan
Älä älä kiusaa
smile_org.gif

Youtubesta on tullut tuijotettua videoita. Daytonassa on kyllä mellevät saundit, Jardinen putkella varsinkin kliks
Pari kertaa olen istunut päällä, vaikuttaa kevyeltä ja varmasti on upea radalla.

Itse ajattelin että jos vaihtaisi pienempään... R6R tai Daytona 675  
inlove.gif
Daytona 675

Aijai  
inlove.gif

Niin kevyt, pieni ja näppärä+ ne imuäänet.

Kulkee kun ajatus
smile_org.gif
Käy ees koeajaan
Älä älä kiusaa
smile_org.gif

Youtubesta on tullut tuijotettua videoita. Daytonassa on kyllä mellevät saundit, Jardinen putkella varsinkin kliks
Pari kertaa olen istunut päällä, vaikuttaa kevyeltä ja varmasti on upea radalla.
ENhän minä,
biggrin.gif
, mutta heino pyörä on toi 675 daytona, näyttäisi myös radalla olevan hyvä menemään. Nyt alkaa kelit paranee ja pitää ottaa tohon omaan uuteen pyörään tuntumaa, oston jäkeen vajaat 150km vitummoisessa vesi sateessa, nyt pitää lähtee kuivalla tiellä testaamaan.
cool.gif
Pyörä yamaha yxf1000r -02 ml.45300km.

Hommasin kans thunderacen tossa kuukausi sitten. Mahtava peli kuussatkun jälkeen. Takana yli kolmetonnia ja vieläkin suu kaartuu hymyyn, kun kiertää kahvaa  
buttrock.gif

edit: ja butjetti pyöränä tämä(kin) hankinta

Hommasin kans thunderacen tossa kuukausi sitten. Mahtava peli kuussatkun jälkeen. Takana yli kolmetonnia ja vieläkin suu kaartuu hymyyn, kun kiertää kahvaa  
buttrock.gif

edit: ja butjetti pyöränä tämä(kin) hankinta
Onnee uudelle pyörälle. Mitä vuosi mallia on, ja onko tehty mitään muutoksia? Itselläni -02, ainakin ulkonäyn vuoksi oli valmiiksi vaihdettu laser hot cam vaimennin. Ja enempiä veikkailematta, pyörällä ajettu 45000km, tehty iso huolto, eli venat, kaasarit, tulpat, etu/taka kumit(michelin pilot road2), ketjut+rattaat, ym, nämä siis ennen ostoa, ostin yamaha centeristä. Kyllä se tarvittaessa jaksaa lähtee
biggrin.gif

Back