Tänään tuolla kehä 3 vesisateessa pyörä likaantui ja pitäisi pestä. Miten olette pesseet pyörän noin nopeasti ilman mitään hammasharjakäsittelyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin se homma toimii... ei turhaa puunasta vain nopea huuhtominen... Sitten kerran kuussa vahaa pintaan... Käyttövehkeitä ne on...Helpoin kun ostaa huoltokselta auton "esipesuun" tarkoitettua mietoa liuotinainetta kätevässä ruiskupullossa. Sitä sumuttelee ympäri pyörää ja huuhtoo vedellä pois. P*ska lähtee kivuttomasti.
Olihan siellä Teknarin pikakokeesta pdf-tuloste, jossa sanotaan, ettei sitä saa käyttää markkinoinnissa tai myynninedistämisessä...Tämäkin voisi olla nopea tapa saada puhdasta aikaiseksi. Itse en välttämättä uskaltaisi...suomalainen ei usko ennen kuin näkee...
Autoon on testattu ja kyllä pelasi ihan hyvin. Pinta oli niin kuin piti ollakkin. Ostin silloisesta firmasta kun alumiinin pintaan tulleet paskat puhdistettiin juuri noilla tuotteilla.Tämäkin voisi olla nopea tapa saada puhdasta aikaiseksi. Itse en välttämättä uskaltaisi...suomalainen ei usko ennen kuin näkee...
Aivan sama tapa täällä! helppoa,nopeaa ja vaivatontaShellin itsepalvelu pesula, 1 kpl 6 min poletteja, skippaa suoraan osioon 'painepesu' ja tööttää sillä paskat pois.
Ei tietenkään paineella laakeripesiin, ilmakoteloon, ketjuihin ja syyläriin.
...ja kädet pysyy pehmoisena.Hassuintahan tässä on, että meitsi vetää fairylla tollaset pikapesut about joka kolmas päivä... Tuoksuu kaiken lisäks mopo sitten vielä sitruunalleheh.![]()
Eikä naapurit valita ku vedän rivitalon pihassa. Eip tuu myrkkyjä luontoon.
..jaaha,taitaapa olla mulla parantamisen varaa mopon pesussa..1kk ajettu..satoi tai paistoi...eikä vielä kertaakaan pesty....Hassuintahan tässä on, että meitsi vetää fairylla tollaset pikapesut about joka kolmas päivä... Tuoksuu kaiken lisäks mopo sitten vielä sitruunalleheh.![]()
Eikä naapurit valita ku vedän rivitalon pihassa. Eip tuu myrkkyjä luontoon.
näin juuri. tuo pinelinen wash&go versiota käytän mä.Vesiletku harjalla. Ei siihen muuta tarvitse. Perusteellisempaan pesuun sitten Würthin Pinelineä vanteille ja takahaarukkaan ja tiskiharjaa perään.