• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän kuvaus ohiajavasta autosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jostain syystä mun prätkäni on ollut usein kuvattavana. moottoritielläkin jotkut ajavat rinnalle ja kamera käy. jokusen kerran edellä ensin ajanut on vetäissyt levähdyspaikalle ja samantien taakse kantaan, josta rinnalle ja kamera tai useimmin kännykamera käy ikkunassa koko ajan. myös nauravia ilmeitä olen havainnut monta kertaa. on se vähän hassua tällainen moottoripyöräharrastus tokkiisa.
No tota mä en ihmettele yhtään. Varsinkaan jos on kyse kärpiöstä.
Joo, en ihmettele minäkään. Itsekin olisin kerran kuvan napannut Maunulan majalla, mutta ei ollu kameraa mukana, joten on tyydyttävä muistikuvaan.

Kai tollasessa räpsimisessä voi olla ihan puhtaasti vain kiusantekokin takana... Tunnetusti tämän rodun edustajista löytyy käsittämättömän lapsellista porukkaa ja vanha sanontahan menee:

Kiusa se on pienikin kiusa

Vein eilen katsastuskonttorille tuon osoitteenluovutuskielto lapun. Luulin että se riittää, muttei ilmeisesti riitäkkään. Eli puhelinnumero pitää vielä salata vai?

E: vai voiko salata ainoastaan osoitteen myös numerotiedusteluista?

Ainakin tänään nettimotoa selaillessani törmäsin R1 joka oli viime vuonna myynnissä briteissä mobile.de kautta oli vielä samat kuvatkin. Se paljastui ainakin kusetukseksi n. kymmenen mailin jälkeen.

Mistähän se kamera..
biggrin.gif
ja järkkäri.. ei sillä etteikö niitä kaupasta saa, sen kun sujauttaa vaan..
biggrin.gif

Back