Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin kyseiseen pukkiin kontaktimuovia kosketuspintoihin, ja se tuntuu auttavan aika hyvin kiinnijäämiseen. Ei se ongelmaa kokonaan poista,mutta lieventi paljon. Tosin renkaana on ollut ns. katurengas, eli seos saattaa olla kovempaa.Itse kanssa huomannut tuota renkaan liimautumisongelmaa. Kannattaa antaa renkaan jäähtyä hyvin ennenkuin tönää pukkiin kiinni, hiukan vähentää kiinnitarttumista. Tai sit ne näppylähanskat...PARKKEERAUS TELINE PPT 0377
Kahvaliinat käytössä, perä jalkatapeista.
Ainoa ongelma on eturenkaan liimautuminen telineen haarukkaan. Pyörää saa jonkin verran repiä pois, pukki tahtoo tulla perässä.![]()
Vähän hölmösti markkinoitu tuota tuotetta kun sivulla on vielä kuva crossipyörän eturenkaasta telineessä, mutta itse laitteessa lukee että suositeltavat rengaskoot ovat 17,18 ja 19". Kotarissa on 21" eturengas joka hiukan liian iso telineeseen.PARKKEERAUS TELINE PPT 0377
Ainoa ongelma on eturenkaan liimautuminen telineen haarukkaan. Pyörää saa jonkin verran repiä pois, pukki tahtoo tulla perässä.
Joo tottakai, telineen tarkoitus on vain pitää pyörä pystyssä sillä aikaa kun itse saa laitettua liinat (tangosta) kiinni. Eturenkaan kun laittaa telineeseen, on pyörä todella hatarasti pystyssä ja näin ollen liinojen kirraamisen aloitus on vaikeampaa...Takarengas kiinnitettynä voisin kuvitella että noihin telineisiin ja liinoihin tulee pulssimaista vääntävää rasitusta, kun se "ratti" pääsee heilumaan toisessa päässä eestaas. Eli kannattanee siinäkin tapauksessa sitoa sarvet/etupumput paikoilleen.
Tämä itseäkin askarruttaa, kun noita ensi kesän kuvioita suunniittelenMites onko ton lastauksen osalta jotain "kikkakuutosta" tai huomioitavaa ettei mopo tuu rampilta kumolleen kun mopon kanssa yksinäänkin joutuu kikkailemaan?
Jos ramppia käyttää (ei aja kärryä kallistamalla kyytiin), kannattanee taluttaa pyörää kytkimen/kaasun avulla mieluummin kuin ajaa. Jos ajaa ramppia liian hissukseen huomaa aika äkkiä, etteivät jalat ylläkään maahan..Tämä itseäkin askarruttaa, kun noita ensi kesän kuvioita suunniittelenMites onko ton lastauksen osalta jotain "kikkakuutosta" tai huomioitavaa ettei mopo tuu rampilta kumolleen kun mopon kanssa yksinäänkin joutuu kikkailemaan?![]()
Suomalainen mieshän ei apua kaipaa, mutta viime Botnian reissulla tuli onneksi ilman pyytämättä Jani tuuppausavuksi kun lastasin pyörää kärryyn. Meikäläisellä, siinä vaiheessa kun piti itse nousta kärrynkyytiin, jalka lipesi ja sääri osui kärryn kulmaan. Onneks Jani piti pyörää pystyssä, se ei kaatunut päälle. Palkeenkieli sääreen ja viis tikkiä. Mitä tästäkin opin, ehkä sen jos näen, että joku lastaa pyörää yksin, menen heti auttamaan ja kun itse lastaan pyörää, en häpeä mennä pyytämään varmistajaa!Tämä itseäkin askarruttaa, kun noita ensi kesän kuvioita suunniittelenMites onko ton lastauksen osalta jotain "kikkakuutosta" tai huomioitavaa ettei mopo tuu rampilta kumolleen kun mopon kanssa yksinäänkin joutuu kikkailemaan?![]()
Mä olen käyttänyt tapaa:Suomalainen mieshän ei apua kaipaa, mutta viime Botnian reissulla tuli onneksi ilman pyytämättä Jani tuuppausavuksi kun lastasin pyörää kärryyn. Meikäläisellä, siinä vaiheessa kun piti itse nousta kärrynkyytiin, jalka lipesi ja sääri osui kärryn kulmaan. Onneks Jani piti pyörää pystyssä, se ei kaatunut päälle. Palkeenkieli sääreen ja viis tikkiä. Mitä tästäkin opin, ehkä sen jos näen, että joku lastaa pyörää yksin, menen heti auttamaan ja kun itse lastaan pyörää, en häpeä mennä pyytämään varmistajaa!Tämä itseäkin askarruttaa, kun noita ensi kesän kuvioita suunniittelenMites onko ton lastauksen osalta jotain "kikkakuutosta" tai huomioitavaa ettei mopo tuu rampilta kumolleen kun mopon kanssa yksinäänkin joutuu kikkailemaan?![]()
Toinen asia, mitä olen miettinyt päissäni. Voiko kyykkypyörää kuskata avokärryssä perä edelläTuuli ottaa varmasti hiukan erilailla katteisiin, mitä tehtaan insinöörit ovat suunnitelleet?![]()
Tuohon on erittäin helppo ajaa mopo ja se pysyy siinä melkoisen tukevasti. Viileä eturengas ei siihen tartu.Vähän hölmösti markkinoitu tuota tuotetta kun sivulla on vielä kuva crossipyörän eturenkaasta telineessä, mutta itse laitteessa lukee että suositeltavat rengaskoot ovat 17,18 ja 19". Kotarissa on 21" eturengas joka hiukan liian iso telineeseen.PARKKEERAUS TELINE PPT 0377
Ainoa ongelma on eturenkaan liimautuminen telineen haarukkaan. Pyörää saa jonkin verran repiä pois, pukki tahtoo tulla perässä.
No pyörä pysyy jotenkin pystyssä kun sitä virittelee yksin kärryyn kiinni, ei mitenkään tukevasti. Toinen vaihtoehto (kokeilematta vielä) olisi laittaa takarengas telineeseen ja työntää (liu´uttaa) pyörä kärryn etulaitaan kiinni. Takarenkaan kanssa pysyy melko tukevasti pystyssä...
Ja jos ajaa ramppia pitkin pakuun, niin jossain vaiheessa kannattaa painaa päätä vähän alas.Jos ramppia käyttää (ei aja kärryä kallistamalla kyytiin), kannattanee taluttaa pyörää kytkimen/kaasun avulla mieluummin kuin ajaa. Jos ajaa ramppia liian hissukseen huomaa aika äkkiä, etteivät jalat ylläkään maahan..Tämä itseäkin askarruttaa, kun noita ensi kesän kuvioita suunniittelenMites onko ton lastauksen osalta jotain "kikkakuutosta" tai huomioitavaa ettei mopo tuu rampilta kumolleen kun mopon kanssa yksinäänkin joutuu kikkailemaan?![]()
Ja jos ajaa ramppia pitkin pakuun, niin jossain vaiheessa kannattaa painaa päätä vähän alas.Jos ramppia käyttää (ei aja kärryä kallistamalla kyytiin), kannattanee taluttaa pyörää kytkimen/kaasun avulla mieluummin kuin ajaa. Jos ajaa ramppia liian hissukseen huomaa aika äkkiä, etteivät jalat ylläkään maahan..Tämä itseäkin askarruttaa, kun noita ensi kesän kuvioita suunniittelenMites onko ton lastauksen osalta jotain "kikkakuutosta" tai huomioitavaa ettei mopo tuu rampilta kumolleen kun mopon kanssa yksinäänkin joutuu kikkailemaan?![]()