• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän katsastus täysitehoiseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tasis_MpT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Menee aika offin puolelle mutta pakko sanoa, että A-katsastuksen asemilla en kyllä käy enää ikinä.

Eivät meinanneet päästää autoa läpi KOSKA REKISTERIKILVEN VALON _SULAKE_ oli palanut.. No ok ok, oli pikkuvikoja mutta ilman tuota olisi mennyt siis läpi. Sain onneksi tapeltua sen sillä kertaa ilman uusintakatsastusta kun kävin viereisestä puljusta ostamassa sulakkeen ja pyysin katsastusmiehen katsomaan pihalle..

Z-man sanoi:
Menee aika offin puolelle mutta pakko sanoa, että A-katsastuksen asemilla en kyllä käy enää ikinä.

Eivät meinanneet päästää autoa läpi KOSKA REKISTERIKILVEN VALON _SULAKE_ oli palanut.. No ok ok, oli pikkuvikoja mutta ilman tuota olisi mennyt siis läpi. Sain onneksi tapeltua sen sillä kertaa ilman uusintakatsastusta kun kävin viereisestä puljusta ostamassa sulakkeen ja pyysin katsastusmiehen katsomaan pihalle..

Kuulostaa ennemminkin perin joustavalta palvelulta.

Ei mene läpi katsastuksesta EI, E-hyväksytyllä pöntöllä. Asiasta eilen tutun katsastusmiehen kanssa puhuneena ja ensimmäinen kysymys oli nimenomaan mikä / mitkä vaimentimet..

Omani menee tällä viikolla kilpien hakureissulle ja vakio-osilla.. :thumbup:

K-Päkä sanoi:
Ei mene läpi katsastuksesta EI, E-hyväksytyllä pöntöllä. Asiasta eilen tutun katsastusmiehen kanssa puhuneena ja ensimmäinen kysymys oli nimenomaan mikä / mitkä vaimentimet..

Omani menee tällä viikolla kilpien hakureissulle ja vakio-osilla.. :thumbup:
Eli jos menen vain katsastamaan täysitehoiseksi, niin ne kyttää mikä vaimennin mulla on? Voi perse, vaikka enhän mä ihan varma ole, että onko siinä liian kovat äänet, siltä ainakin tuntuu omaan korvaan. Kai se täytyy alkaa ainakin varmuuden vuoksi ettimään vakiopönttöä pyörään. Toivottavasti se nyt olis vaan uusien papereiden tulostus, koska tää alkaa stressaamaan pikkuhiljaa mitä lähemmäs kevättä mennään.

Tere.
cbr 954 rr -02
Pyörä ostettu ruotsin puolelta loppu vuodesta ja kesällä pitäs tuo laittaa kilpiin ja samalla varmaan katsastus ihminen vilkaisee hitusen pyörää.

Nyt kiinni alkuperäinen pakoputki, mutta oikesti tuossa oli kiinni Vanes & Hines merkkinen pönttö, joka ei ole katu käyttöön tarkoitettu. Siinä luki "Not for road use", mutta hion sen pois ja maalasin sen reuna kohdan mustalla.
Uskaltaisko tuota laittaa enään katsastuksen jälkeen pakoilleen, kun ilmeisesti aletaan katteleen nuita pakoputkia tänä vuonna ?
Äänet on ihan mukavan möreät, ettei ole omasta mielestä kamalan voimakkaat. Tiedä sitten meneekö db testistä läpi, kun ei ole vertailu kohdetta.

Täällä lisää kuvia putkesta:
http://samba2.kuvat.fi/kuvat/samba2/Pakoputki/

Tuosta näkee sen kohdan missä luki se teksti. Teksti oli mustan maalin alla:
_small.jpg

Pyörä on myös 25kw papereissa, mutta todellisuudessa jotain muuta.
Varmaan olisi järkevä laittaa tuo täystehoiseksi samalla, kun kuitenkin 950 kuutioinen. Että jos poliisit pysäyttää ihan rutiinitarkastukseen niin itse ainakin poliisina ajattelisin, että kuka piettäisi noin isoa pyörää 25kw papereissa. 75kw jos olis papereissa niin ei olisi niin epäilyttävää ?

Ja mitä tässä lukenut miten tuon pitäisi onnistua niin riittää, että sanoo kuristuksien olevan irti ja itse ottanut ne.
Mutta minun tuurilla siellä on kuitenkin joku pilkun viilaaja, joka alkaa vaatimaan todistusta joltain merkkiliikkeeltä, ettei enään ole kuristuksia ja jotain dyno lappuja haluaa :). Näin ainakin yleensä minun tapauksessa !

Back