• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörää Suoraan Kinasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Löysin netistä tuollaisen sivun Täältä ja aloin katselemaan noita moottoripyörien hintoja ja ällistyin.

Aika alennettuun hintaan ja kyselisinkin että onko jollain tietoa sivustosta kusetusta ehkäpä?

Messengerillä olin kaveriin yhteydessä ja osasi ainakin sanoa että pyörän toimituskulut olisivat DHL kautta n. 650€ muusta en sitten tiedä.

Ja mites nuo Kiinasta tuodut pyörät, joutuuko paljon muuttamaan itse pyörää että saa suomen rekisteriin? Että onko paljonkin eroa suomen normeihin. Sen verti tiedän että autoissa on ainakin pientä laittoa jos japanin tuontiauton meinaa rekisteröidä.

Että kertokaas nyt tällaiselle Tax-Free Newbielle Faktoja.
withstupid.gif

Kiitoksia

Edit: Tuli se Otsikkokin sit väärin
veryangry.gif

Kylläkyllä, luotettava ja pitkään markkinoilla ollut toimittaja.
Jo toista viikkoa luotettavaa toimintaa. Kannattaa lähettää heti kaikki rahat tuonne. *kliks*

Domain Name: eshow123.com

Status: ok

Registrar: HICHINA WEB SOLUTIONS (HONG KONG) LIMITED
Whois Server: grs.hichina.com
Referral URL: http://whois.hichina.com

Expiration Date: 2009-04-21
Creation Date: 2008-04-21
Last Update Date: 2008-04-21

No nyt se myymälä löytyi  
biggrin.gif

Tilaa mulle samassa kuormassa vaikka tusina noita -08 Gold Wingejä a2986€ ja otan vielä parikymmentä BMW 1200 S mallia tuolla 1022€ hinnalla.

Tilitän sillä sekunnilla rahat kouraan,kun mosat tullissa verojen maksua vailla  
033102beer_1_prv.gif

Ducatit unohtui,eli tusina 1098S mallia ja siihen edulliseen 2089€
buttrock.gif

Peskutarallaa taidan alkaa moottoripyörä kauppiaaksi samalla  
biggrin.gif

Kun pyörät on noinkin edullisia, kannattaa kyllä ostaa vaikkei näkisikään. On kuin lohen pyytäminen ja yhtä todennäköistä, ettei tässäkään tapauksessa koskaan näe saalista
biggrin.gif

Tuoltahan melkeen kannattaisi lähteä paikanpäältä moto tai pari hakemaan:

If you're planning to visit us, we have great parking and catering facilities, so why not make it a day out?

tounge.gif

Joo Laittakaa mulle viestiä Privaan ni annan tilinumeron mihin laitatte rahaa ja Tavaran nimeä niin laitan tilaukseen
biggrin.gif

Kiitän vahvistuksista :P

Mietin kanssa joskus tonni gikserin tuomista kiinasta kun asuin siellä 1v, mutta pyörässä ei ollut papereita ja virtalukon kaikki johdot olivat ihan selkeesti pistetty uudestaan. Pyörällä oli hintaa 4000e jossa oli paljon vielä neuvottelu varaa, pyörän malli taisi olla 2004. Onko kukaan muuten tuonut ikinä pyörää kiinasta ? voisin kuvitella sen kauheen paperishown määrän jos virallisesti toisi.

Back