• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä vaihtui! Pitkä kevät edessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnittelut minunkin puolesta,vaikka onkin väärä merkki
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

ottaako se speederman pyöriä myös vaihdossa kun näkyi olevan sun zxr siellä myynissä?

kuuppa:Motovelhoilta aattelin tilata hurricin pöntön.Toi Leo Vince kiehtois kyllä enemmän,mut en ole varma meneekö toi 7r:n vaimennin tohon zxr:ään.Mul on jo Sharkin pönttö siinä mutta haluaisin siihen jonkun toisen.Akra tai Yoshi ois amerikkaa....
Joo, sama ehkä mielessä kun ovat aika edullisia. Vähän metsästän vielä muualta, jos vaikka käytettynä, tms... Mitäs siinä sun Sharkissa on kun haluut eroon? Siinähän mulle vaihtopönttö?
wink.gif

Kuuppa:Eipä siinä Sharkissa mitään vikaa ole,se on sopivan hiljanen pönttö,ja p...un siistikin.En tiedä malttaisko sitä myidä pois.Tos varaosanetissä joku kauppaa akran koko putkea,tais olla 350egua pyyntinä.Millanen putki yms hilppeet sulla on kiinni?

Jukepoksi. Mun työkaveri osti tollasen kun sulla on nyt. Se toimi kuin kello. Sitten se meni vaihtamaan sen Jammu Aceen. Olin tosi ihmeissäni. Ja ei aikaakaan, kun Ace kusi alleen. Kyllä kaveria otti päästä, kun luopui kunnon Kawasta.

Ps. Kaikki Acet ei toki noin käyttäydy, mutta jos saa hyvän Kawan ja sitä hyvin huoltaa, kannattaa pitää siitä kiinni.

Kuuppa:Eipä siinä Sharkissa mitään vikaa ole,se on sopivan hiljanen pönttö,ja p...un siistikin.En tiedä malttaisko sitä myidä pois.Tos varaosanetissä joku kauppaa akran koko putkea,tais olla 350egua pyyntinä.Millanen putki yms hilppeet sulla on kiinni?
Vakiokäyrien jatkeena niin infernaalinen mökäpönttö, ettei usko poliisikaan. Joku Laser (K1?) johon on villat vaihdettu, mutta ne on varmaan lentäny helvettiin sieltä tai jotain. Tosiaan 110dB/4500rpm mittasivat ahvenistolla ja kielsivät ajamasta enää.

Suutinsarja siihen on myös vaihdettu, en tiedä mikä valmistaja, tai miten radikaali sarja...

Jukepoksi. Mun työkaveri osti tollasen kun sulla on nyt. Se toimi kuin kello. Sitten se meni vaihtamaan sen Jammu Aceen. Olin tosi ihmeissäni. Ja ei aikaakaan, kun Ace kusi alleen. Kyllä kaveria otti päästä, kun luopui kunnon Kawasta.

Ps. Kaikki Acet ei toki noin käyttäydy, mutta jos saa hyvän Kawan ja sitä hyvin huoltaa, kannattaa pitää siitä kiinni.
Joo mitä oon noita ulkomaanlehtiä lukenut (PB,BIKE uk,Fast Bikes yms.) niin luotettavuutta on kehuttu paljon. Onhan tuo ZX7R periaatteessa ZXR:ien kehityskaaren huippu eli lastentaudit pitäis olla karsittuna.
smile_org.gif

Paljon tossa sun kawassa oli ajettu/mittarissa kun sen annoit vaihdossa? oliko se tämä meinaan jos on,niin on pikkasen mittarilukema vaihtunu tuolla speedermanilla...

Hittolainen... Mä oon luullu että ei meitä ZX-7R kuskeja oo ku pari hassuu koska livenä oon itteni lisäks nähny vain kaksi... Ja nyt äkkii (tosi äkkiä) katottuna tääl on jo ainaki viis.
Mutta iso käsi kaikille joilla on kunnon pyörä
062802jumpie_prv.gif

Hieno on
062802jumpie_prv.gif

Itestä on tuntunut että tuo 7R on hieman harvinaisempi kawasaki. En ainakaan äkkiseltään muista että olisin livenä kovin montaa nähnyt.

Onnea uudesta pyörästä! Kyllä Jukepoksilla taitaa olla nauru herkässä nykyään.  
smile_org.gif
True!  
smile_org.gif
Vegelius: oikein olet havainnut, kohtuu harvinainen laite tuo on suomessa. Saksassa ja Englannissa huomattavasti yleisempi.
Hommasin tossa joulun alla itteleni sellaisen prätkäkaipuu-dvd:n:"on-bike roadrace experience", joka on 2 tuntia tankkikameraa, niin ZX7R esiintyy useasti (man saarta jne)
062802jumpie_prv.gif

Mielenkiintoinen kaljanotto dvd
buttrock.gif

Onnea uudesta pyörästä! Kyllä Jukepoksilla taitaa olla nauru herkässä nykyään.  
smile_org.gif
True!  
smile_org.gif
Vegelius: oikein olet havainnut, kohtuu harvinainen laite tuo on suomessa. Saksassa ja Englannissa huomattavasti yleisempi.
Hommasin tossa joulun alla itteleni sellaisen prätkäkaipuu-dvd:n:"on-bike roadrace experience", joka on 2 tuntia tankkikameraa, niin ZX7R esiintyy useasti (man saarta jne)
062802jumpie_prv.gif

Mielenkiintoinen kaljanotto dvd
buttrock.gif
Mistäs tollainen dvd löytyi? Ite tilasin SBK 2000 kooste dvd:n, pääsee fiilisteleen kun Akira Yanagawa antaa kenkää samalla värityksellä olevalle 7rr:lle Superbaikeissa  
smile_org.gif

009.jpg

Poistin sitten Tokimotosta tollasen WileyCo hiilikuitu bolt-onin. Ovh 450€, nyt 220. ZX-9R:n tarkotettu, mutta kun verrattiin ZX-7R:n vastaavaan niin oli identtisen kokoinen. Seiskan pönttöjä oli pelkästään rosterina. Vähän voi olla että joutuu soveltamaan sitä kiinnitystä, mutta kuulemma pitävät mukavan matalaa murinaa niin päätin investoida.

Täälläkin kun nyt on ZX7R kansaa, niin Tokimotosta siis WileyCo pönttöjä 220€.

Back