• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä vaihtui! Pitkä kevät edessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
niinpä näyttää olevankin.Ei sulle sattunut jäämään ylimääräisiä osia zxr:tä?Olen etsiny omaani takalokasuojaa,siis sitä lärpäkettä mihin tulee rek.kilpi kiinni.Noiden L malliein osia ei vain tahdo löytyä.

niinpä näyttää olevankin.Ei sulle sattunut jäämään ylimääräisiä osia zxr:tä?Olen etsiny omaani takalokasuojaa,siis sitä lärpäkettä mihin tulee rek.kilpi kiinni.Noiden L malliein osia ei vain tahdo löytyä.
Eipä oikeastaan jäänyt kuin alkuperäiset takavilkut. Sen lokasuojahärpäkkeen leikkasin irti ja nakkasin mäkeen
tounge.gif
Onkos sulla kauan ollut tuo pyörä ja miten on pelannut? edit: selaileppas bombers-foorumin myyntipalstaa, siellä on aina toisinaan zxr:nkin osia myytävänä.

Toi pyörä on ollu mulla 3vuotta ja toiminu kuin junan vessa.Siinä on nyt joku 35tkm mittarissa.Viime keväänä avasin yläkerran siitä ihan supana eikä sieltä mitään löytynyt.Ensviikolla pitäisi vaihtaa suuttimet jos töiltä ehtii.Putki pitäisi vaihtaa myös kun saisi aijalliseksi tilattua sen.

komia on värikin zx7r kwaakussa. ja se on kisamainen peli. kawahan ajatti vuosikausia, ellei yli kymmenenkin vuotta kisoja tuollaisista tuunatuilla erilaisissa superbaikki jne. kisoissa.

tosi hyvältähän tuo näyttää,jopa näin gixxulaisen silmiskin.
smile_org.gif
viime kesänä näin tommosen livenä kaupungilla ja kauanhan sitä tuli tiirailtua.
biggrin.gif
tuo kawojen vihree o kyl niin silmiin pistelevän race.
062802moto_prv.gif

sad_orig.gif
mä jään kohta ihan issekseen mun L-mallini kans
tounge.gif

No ei muuta kuin onnitteluja pärrän vaihdon suhteen. Itte oon jo melkein päättäny että seuraava on 9R-vm98 tai uudempi. Joskus synkkinä hetkinä XX Honda kummittelee kans
confused_orig.gif

Ei muutakuin heti kommenttia kehiin kun saat pärrää koeajettua - taitaa mennä muutama kuukausi
bawling.gif

Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan  
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Unohdin kysyä että huoliko speederman ZXR:n vaihtoon vai miten pääsit eroon?

sad_orig.gif
tounge.gif

No ei muuta kuin onnitteluja pärrän vaihdon suhteen. Itte oon jo melkein päättäny että seuraava on 9R-vm98 tai uudempi. Joskus synkkinä hetkinä XX Honda kummittelee kans
confused_orig.gif

Ei muutakuin heti kommenttia kehiin kun saat pärrää koeajettua - taitaa mennä muutama kuukausi
bawling.gif

Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Joo vaihdossa meni exä. Aika pitkällehän toi 7r on samanlainen kuin zxr, ajoasentokin tuntuu ainakin paikallaan ollessa aika juurikin samalta.

sad_orig.gif
tounge.gif

confused_orig.gif

bawling.gif

buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

No et sä yksin ole sen L-mallin kans,on täälä mullakin sellanen.Hyvä pyörä toi zxr on,mä olen siitä tykännyt kuin hullu puurosta...Tuolla speedermanilla on ollu just samanlainen/värinen zxr kuin mullakin on.minkä verran tollasesta 7r saa veroja maksaa,siis n.arvio?

Perinteisen kawan näköinen eli hienohan se.
Itsekkin olen kovasti Speedermanin sivuja tiiraillut jos vaikka hakis tuolle puoliskolle sieltä pyörän.

sad_orig.gif
tounge.gif

confused_orig.gif

bawling.gif

buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Joo vaihdossa meni exä. Aika pitkällehän toi 7r on samanlainen kuin zxr, ajoasentokin tuntuu ainakin paikallaan ollessa aika juurikin samalta.
Löytyy ZXR kyllä mutta kauppakassimalli, eli J2
smile_org.gif
Vihreä on myös, mutta ei kawan wihreä vaan semmosen 2000-luvun trumpan helmiäisvihree vielä jekkulakalla höystettynä, bling!
cool.gif

Mistä oot, tinippa tilaamassa putkeä pyörääs? Tarttis jonkun (halvan) sliparin joka edes vähän vaimentais tuota meteliä.

Aijai! Onnea vaan. On tuo ZX7R niin maan perusteellisen hieno pyörä. Aika luonnollinen jatko myös L:ään. Muutokset noiden kahden välillä taitavat olla enimmäkseen kosmeettisia, mutta onhan esim AMAssa osoitettu että pyöräkonstruktio oli vielä vuosi-pari sitten kilpailukykyinen, kun koneesta oli herkistetty riittävästi hevosia.

kuuppa:Motovelhoilta aattelin tilata hurricin pöntön.Toi Leo Vince kiehtois kyllä enemmän,mut en ole varma meneekö toi 7r:n vaimennin tohon zxr:ään.Mul on jo Sharkin pönttö siinä mutta haluaisin siihen jonkun toisen.Akra tai Yoshi ois amerikkaa....

Näyttää kyllä kuvissa tosi siistiltä , livenä varmaan vielä paremmalta! On tainnut tulla otettua muutamat kerrat kylmät tyypit!
biggrin.gif

Back