Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oikeastaan jäänyt kuin alkuperäiset takavilkut. Sen lokasuojahärpäkkeen leikkasin irti ja nakkasin mäkeenniinpä näyttää olevankin.Ei sulle sattunut jäämään ylimääräisiä osia zxr:tä?Olen etsiny omaani takalokasuojaa,siis sitä lärpäkettä mihin tulee rek.kilpi kiinni.Noiden L malliein osia ei vain tahdo löytyä.
Joo vaihdossa meni exä. Aika pitkällehän toi 7r on samanlainen kuin zxr, ajoasentokin tuntuu ainakin paikallaan ollessa aika juurikin samalta.mä jään kohta ihan issekseen mun L-mallini kans![]()
![]()
No ei muuta kuin onnitteluja pärrän vaihdon suhteen. Itte oon jo melkein päättäny että seuraava on 9R-vm98 tai uudempi. Joskus synkkinä hetkinä XX Honda kummittelee kans![]()
Ei muutakuin heti kommenttia kehiin kun saat pärrää koeajettua - taitaa mennä muutama kuukausi![]()
Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan![]()
![]()
![]()
Unohdin kysyä että huoliko speederman ZXR:n vaihtoon vai miten pääsit eroon?
No et sä yksin ole sen L-mallin kans,on täälä mullakin sellanen.Hyvä pyörä toi zxr on,mä olen siitä tykännyt kuin hullu puurosta...Tuolla speedermanilla on ollu just samanlainen/värinen zxr kuin mullakin on.minkä verran tollasesta 7r saa veroja maksaa,siis n.arvio?mä jään kohta ihan issekseen mun L-mallini kans![]()
![]()
No ei muuta kuin onnitteluja pärrän vaihdon suhteen. Itte oon jo melkein päättäny että seuraava on 9R-vm98 tai uudempi. Joskus synkkinä hetkinä XX Honda kummittelee kans![]()
Ei muutakuin heti kommenttia kehiin kun saat pärrää koeajettua - taitaa mennä muutama kuukausi![]()
Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan![]()
![]()
![]()
Varovainen arvio: 1700-2500 e. (perustuen tulli.fi sivuilla oleviin tilastoihin)minkä verran tollasesta 7r saa veroja maksaa,siis n.arvio?
Löytyy ZXR kyllä mutta kauppakassimalli, eli J2Joo vaihdossa meni exä. Aika pitkällehän toi 7r on samanlainen kuin zxr, ajoasentokin tuntuu ainakin paikallaan ollessa aika juurikin samalta.mä jään kohta ihan issekseen mun L-mallini kans![]()
![]()
![]()
![]()
Just pari tuntia kävin sitä hivelemässä ja hieromassaNäyttää kyllä kuvissa tosi siistiltä , livenä varmaan vielä paremmalta! On tainnut tulla otettua muutamat kerrat kylmät tyypit!![]()
Usko pois,SE on livenä paremman näköinen kuin kuvissaNäyttää kyllä kuvissa tosi siistiltä , livenä varmaan vielä paremmalta!