Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZXR 750 L -93.millanen zxr sulla oli?
No en oikastaan leipääntynyt ollenkaan, tykkäsin pyörästä ihan sikana mut ikää ja kilsoja alkoi kertyä ja nyt sattui muutenkin sopiva sauma pyöränvaihdolle. ZXR toimi ihan hienosti koko ajan, käytännössä kulutusosien vaihdoilla meni. Kaasarit oli aika kuluneet niinkuin noissa lähes aina. Joo tehot on suurinpiirtein samat kuin L mallissa mut vääntöä pitäis olla enemmän ja muutenkin vähän kehittyneempi kaikin puolin.mites zxr:ään leipäännyit?tollanen 7r on mahti pyörä,eikös tossa ole suurin pitein saman verran tehoa kuin zxr l.ssä?vai olenko ihan hako teillä?mulla on itellä tollanen l mallin zxr.oliko sulla sen kans onkelmia?
Ai saatana! Minkä värinen??ZXR:n oli aika lähteä ja tilalle tuli -01 vuosimallin ZX7R. Nyt vain veropäätöstä odottelemaan...ja ehkä vois laittaa jotain pientä tilaukseen, Akran kokoputkea, suuttimia yms![]()
Jep, suurella mielenkiinnolla odottelen tulevia numeroitaKannattaa varmaan seurata Performance Bikesin projektia, joka alkoi juuri nyt myytävässä numerossa... Tavoitteena pudottaa painoa ja lisätä tehoa(luonnolisesti). Joka kuukausi projektiin tulee jotain uutta.
Ajattelin vain jos olet omaa pyörääsi myös tuunaamassa...![]()
No VIHREÄ musta valkoinen tietysti, mustalla rungollaAi saatana! Minkä värinen??ZXR:n oli aika lähteä ja tilalle tuli -01 vuosimallin ZX7R. Nyt vain veropäätöstä odottelemaan...ja ehkä vois laittaa jotain pientä tilaukseen, Akran kokoputkea, suuttimia yms
kuva???![]()
Onko toi mikä malli? Se missä on 41 fcr? olikos se joku N-malli?![]()
perkele että itseäkin taas polttaa ostaa wihreä kwaka.. pitäis vaan jaksaa rakentaa toi nykyinen projekti valmiiks.
Onnea uudelle pyörälle!!!!ZXR:n oli aika lähteä ja tilalle tuli -01 vuosimallin ZX7R. Nyt vain veropäätöstä odottelemaan...ja ehkä vois laittaa jotain pientä tilaukseen, Akran kokoputkea, suuttimia yms![]()
vähän reilut 16tkm mittarissa, tiedä siiten todellista...Itekki oon kuullu tosta syttypyörästä monenlaista juttua, ajattelin vaan et sama laittaa kun ei maksa kuitenkaa kovin hirveästi. ZXR:ssä oli yoshimuran RS-3 bolt-on, suutinsarjaa olis kaivannut kaveriksi...onko sillä paljon ajettu?tottakai vihree??tosta tuunaamisesta...onko tosta syttypyörästä autuutta?kun osa sanoo että siitä olis hyötyä ja osa meinaa että se on huuhaata.millasta palikkaa sulla oli entisessä?![]()
Onnea hyvän pyörän valinnasta Jukepoksi!onkos niissä r ja tupla r malleissa paljon eroja?mulla itellä on ollut vaihto myös mielessä ja 7r on yksi vaihtoehdoista.
webzxr.co.uk (history&specs.)Tuolla tarkempaa juttua eroista, onhan siinä tuplaR:ssä mm. flatslide kaasarit, enempi säätöjä jousituksessa yms.eikös niissä koneissakin ollut jotain eroja?muistaisin vain joskus lukeneeni jostain.en ole ihan 100%varma kuitenkaan.joo olen harkinnut vaihtoa,mut pitäisi ensin malttaa myydä toi zxr pois.voipi olla että jää haaveiluksi.