• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä ulkona, miten suojaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kikka6
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonnih, uusi mopotin on tilattu!  
inlove.gif

Jos en onnistu löytämään lähettyviltä tallipaikkaa, joudun jättämään uutukaiseni pihalle kunhan ajokausi alkaa.

Mitä keinoja käytätte varmuuden maksimointiin ettei vorot pääse vähällä? Ranteen paksuisella kettingillä kiinni aitaan? Käytättekö hälyttäviä levyjarrulukkoja (esim. Xena tms.)? Mitä muita varkaudenestolaitteita on markkinoilla? Aion suojata mopon pressulla turhilta katseilta mutta jatkuva vahtiminen ikkunassa ei pidemmän päälle onnistu.  
wink.gif
näillä keleillä (pakkasilla) voi käydä jäädyttämässä renkaat ja sivu/keskituen maahan kiinni. Tee laudoista jigi ympärille ja kaada kylmää vettä sisään. Ei lähde heti repimällä mukaan.
tounge.gif

kannattaa pyytää kotiinkuljetus ja ottaa se olkkariin koristeeksi...toimii aina..
biggrin.gif

kesällä mie si pidän vaan rattilukos koska se voro perkele sen vie jos tykkää ja jos vie ni si vaa ostetaa uus ja otetaa vakuutuksesta rahat joskus...
tounge.gif

Ite ajattelin ruuvaa autosta hälärin prätkään ihan vaa huvin vuoks ku auto lahoo parkkiruutuun
033102ass_1_prv.gif

Mä asun Hesassa suht pahamaineisella alueella jossa kaikki huorat ja varkaat budjaavat. Onneksi olen saanut pärrälleni paikan taloyhtiön pommisuojasta, jossa se on turvassa vaikka Ladenin osku pommittais meittiä
sad_orig.gif

Pitänee kesällä kaydä Rotikkaa kusettaessa tarkastaa välillä pyörä, jos voroja sattuis olemaan kaksi. Olisi siinä molemmille painikaveri
buttrock.gif

yrittivät rosvot jo toisenkerran pkle murtautua, tällä kertaa eivät päässeet sisälle prätkätalliini.

vahvempi suojaus hidasti niitä liiaksi.

vielä lisäsuojausta tarpeen laitella näemmä.
Ei ole tosi! Tai siis tietenkin on, eka kerta oli pelkkä tunnustelureissu.
Mitä meinaat vielä laittaa lisäksi?Viimeks kun kävin, niin mies ei meinannut itse päästä talliin sisälle....kuinka rosvot vois laittaa vielä paremmaksi?
Vika on vain siinä, ett siellä on niin monta houkuttelevan hienoo pyörää ;)

([Repe sanoi:
@ Helmi. 22 2005,07:19)]
Pitänee kesällä kaydä Rotikkaa kusettaessa tarkastaa välillä pyörä, jos voroja sattuis olemaan kaksi. Olisi siinä molemmille painikaveri  
buttrock.gif
Juu rotikat on kivoi vartiokoirii  
buttrock.gif
Itel on kans 4v uros rotikka  
cool.gif
No oikeastaan meillä on perheessä kaksi rotikkaa. Toinen vielä pentu mutta toinen 6v. Uroksia molemmat. Niin ja vaimo on kans aika hurja kun sille päälle sattuu
crazy.gif

hälytin suojaa jonkin verran.. kyllä sitten kun lähden jonnekkin reissuun niin joku kettinki tai vast. mukaan.. kotona kun olen niin hälytin ja pressu päälle..

Mitä muuten ootte mieltä että onko pressu fillarin päällä jo liioittelua taloyhtiön pommisuojassa? Olen meinannut että levyjarrulukko saa riittää, mielipiteitä. Pommisuoja on kooltaan 200 autopaikkaa. Seisonta-ajan on kuitenkin duunin varastossa jossa hyvät turvatsydeemit.

Mitä muuten ootte mieltä että onko pressu fillarin päällä jo liioittelua taloyhtiön pommisuojassa?
Laita vaan pressu päälle. Se suojaa pölyltä ja satunnaisilta istujilta.
Ja antaa samalla singaalin, että pidät omaisuudestasi huolta ja eikä sitä ole unohdettu. Mikään ei näytä niin pahalta ja kiinnostavalta kuin pölyinen moottoripyörä... Paitsi ehkä luvattoman istujan jäljet pyörässä.
mad.gif

Back