Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Customin tuohon kuitenkin kuvailitPyörässä etsin:
+ hyvää alavääntöä
*pyörällä ajetaan vähintään puolet ajasta 2-päällä
*koneessa se on se vääntö joka nostaa ihokarvat ihastuksesta pystyyn
+ matkan taitto ominaisuuksia
* ei pelkkään kaupunkiajeluun suunniteltua. (tiedän kaikki kulkee asfalttia pitkin myös kauemmas, mutta matkanteko saa olla myös nautintoa)
+ varustettu yli 750cc konella
+ edullisia vakuutuksia
*täyskasko/liikenne yht. alle 800e/vuosi
+ leppoisa ajoasento
*treenaan penkkiä, mutta sen harrastuksen jätän mielummin kokonaan salin puolelle
+ ulkonäkö miellyttää silmää
Vaikken ole Gecko niin vastaan silti.Mulla on vähän samantyyppistä kuumetta, vfr pitäis päivittää (jää ehkä ensi kevääseen). Mites olis Ducati ST4S?
Gecko, kommentteja?
Mites Ducatin koneen kestävyys, siitä on vähän huonoa kuulunut?Vaikken ole Gecko niin vastaan silti.Mulla on vähän samantyyppistä kuumetta, vfr pitäis päivittää (jää ehkä ensi kevääseen). Mites olis Ducati ST4S?
Gecko, kommentteja?
ST4S on kiva pyörä jossa sopivasti V2:n tärinää, tehoja ja matkamukavuutta. Mutkatiellä vaatii vähän enemmän päättäväisyyttä viedä mutkiin kuin VFR, mutta taittuu kyllä. vakuutukset samoissa hintaluokissa VFR:n kanssa, mutta huollot aika suolaisen hintasia jos ei pysty niitä itse tekemään ja ajaa paljon.
Onneksi aikansa insinöörit ovat innovoineet samaisista ominaisuuksista myös muita vaihtoehtoja kuin customeita.Customin tuohon kuitenkin kuvailitPyörässä etsin:
+ hyvää alavääntöä
*pyörällä ajetaan vähintään puolet ajasta 2-päällä
*koneessa se on se vääntö joka nostaa ihokarvat ihastuksesta pystyyn
+ matkan taitto ominaisuuksia
* ei pelkkään kaupunkiajeluun suunniteltua. (tiedän kaikki kulkee asfalttia pitkin myös kauemmas, mutta matkanteko saa olla myös nautintoa)
+ varustettu yli 750cc konella
+ edullisia vakuutuksia
*täyskasko/liikenne yht. alle 800e/vuosi
+ leppoisa ajoasento
*treenaan penkkiä, mutta sen harrastuksen jätän mielummin kokonaan salin puolelle
+ ulkonäkö miellyttää silmää![]()
2000-luvun Ducatit ovat eri luokkaa kestavyyden suhteen, paremmat komponentit niissa kun aikaisemmissa malleissa.Mites Ducatin koneen kestävyys, siitä on vähän huonoa kuulunut?