• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä seisonnassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarihonda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on kotilo seisomassa
tounge.gif

Ai niin se toinen (HD), se meni myyntiin, kun se niinku seiso herkemmin, mut uusi omistaja lupasi et ei se anna sen seisoo ainaskaan vielä, ehkä sit syksymmällä.
omg.gif
omg.gif

Mulla seisoo jo... ei koskaan ole seissyt näin aikaisin. Mutta tällä kertaa asiasta päätti Polliisimestari enkä minä.
bawling.gif

Paitsi jos vaihtais tuollaiseen 'ikuiseen' vakuutukseen niin lokakuulla ehtis vielä...
idea3.gif

Ei vielä kuun loppuun pyöritellään näillä näkymin jos ei ihan talvi tule. On kyllä pyörät jo vähentynyt tien päältä ihmeesti kaitpa se sitten on jo niin kylmää ettei tarkene .....

Ajossa niin pitkään kuin sää sallii
sport05.gif
.
Ei seiso (vakuutus ympärivuotinen), mutta talven tultua menee talviunille.

HÖH. Kelit on paremmat kuin keskimäärin Suomessa heinäkuussa. Mietitään sitten, kun tulee kylmä tai on satanut päiväkausia tauotta tai kaikki tiet ovat täynnä lehtiä, mutta nyt ajellaan.

Seisoo. En tykkää yhtään palella pyörän selässä, joten ajoin kesällä enemmän ja elokuun lopussa kun viileni kelit niin seisokki päälle. 8kk päästä sitten taas kun tarkenee kunnolla!

Nythän ne parhaat ajokelit vasta alkoi kun ei oo enää liian kuuma. Seisokin ja mopotin ensin juhannuksesta kolme viikkoo, kun oli pajalla, nainen peruutti päälle, ja sitten seisoi vielä elokuussa 3 viikkoo, kun kumppani teloi korvansa huppelissa rantalomalla eikä saanut kypärää päähän. No nyt otetaan vahinko takaisin ja ajellaan, tosin vaan 3 viikkoo enää, enempään en saanut ylipuhuttua, nytkin joutuu avittaan vakuutuksissa et pääsee kyytiin.
062802moto_prv.gif

Ei seiso vielä,pitäis perjantaina laittaa seisontaan,mutta kun
ilmat on noin pirun hyviä niin soitan vakuutustoimistoon ja laitan vähän pidennystä.

Back