• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä rekkaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSXman1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kalliovuorille, mitäpä tässä sen kummenpaa, elämäni haave...
062802moto_prv.gif

Joo. Eilen eli 21.7 palattiin 3 viikkoa kestäneeltä euroopan tourneelta. Reissu sinänsä onnistui hyvin.
062802jumpie_prv.gif
Kiitos Motomannisen kuljetukselle. Se pelasi hyvin. Ensi kesänä uudestaan käytämme heidän palveluksiaan jos aikataulut sopivat.
sport05.gif

Rupes justiinsa alustavasti kiinnostamaan,
jos tuohon päädyt kerrohan kokemuksistasi

AndersReisen sanoi:
Olisiko jollakulla viimeaikaisia kokemuksia tästä:
Pyörät Italiaan?
Kuljetusfirma Niinivirran omat sivut ovat hieman omintakeiset...

Moottoripyörän kuljetuksesta ei ole omaa kokemusta, nelipyöräisistä kylläkin. Veljenpojan kilpa-autoa roudaavat yhtenään. Ihan asiallinen paikka.
Niinivirta on erikoistunut nimenomaan Italian kuljetuksiin, firman omistuskin on nykyään Italiassa.

Meillä meni kaksi pyörää viikolla 14 Milanoon. Pyörät vietiin Vantaan terminaaliin, laitettiin ja sidottiin itse Niinivirran telineisiin. Sidonnassa ei mitään poikkeavaa: etupyörä kiinnittyy telineeseen ja lisäksi kannattaa varata neljä kunnon liinaa räikällä - siis kunnollisia, jotta kestää koko matkan, sidonta kun on omalla vastuulla. Kiinnitys etuputkista etupäässä ja takarungosta takaa eli neljästä kulmasta.

Pyörissä oli laukut mukana ja mulla oli vielä ajovarusteet kuivasäkissä pyörän päällä liinalla kiinni. Telineissä on viety kuulemma myös GoldWingejä, joten koko ei ole pyörässä rajoittava tekijä. Toisesta pyörästä meilläkin tuli laukut hieman telineen ulkopuolelle, mutta tästä ei haittaa ollut.

Palvelu oli asiallista ja homma meni sovitusti, pyörät oli kunnossa haettiin Milanon terminaalissa ja henkilökunta oli palvelualtista. Italian päässä on kuulemma myös henkilö, joka puhuu myös suomea, itse en häntä tavannut eikä tarvetta ollutkaan.

Laskuttivat sähköpostitse ja laskut maksoimme myös ennen kuljetusta, ennakkomaksu kun on kuljetuksen ehtona.

1972317_446233085509077_869491170_n.jpg

Käytän palvelua toistekin :thumbup:

mico sanoi:
Meillä meni kaksi pyörää viikolla 14 Milanoon. Pyörät vietiin Vantaan terminaaliin, laitettiin ja sidottiin itse Niinivirran telineisiin.

Laskuttivat sähköpostitse ja laskut maksoimme myös ennen kuljetusta, ennakkomaksu kun on kuljetuksen ehtona.

Käytän palvelua toistekin :thumbup:

Paljonkos hintaa kuljetukselle tuli ?

Moi..
Niinivirta hoitaa mopojen kuljetuksen hyvin italiaan , aikataulut pitää ja muutenkin homma toimii kuin junan vessa...
Bergamon kentältä lyhyt matka hakeen mopoo terminaalista ja illaksi ehtii mihin vaan... Suosittelen

t Karitee

karitee sanoi:
Moi..
Niinivirta hoitaa mopojen kuljetuksen hyvin italiaan , aikataulut pitää ja muutenkin homma toimii kuin junan vessa...
Bergamon kentältä lyhyt matka hakeen mopoo terminaalista ja illaksi ehtii mihin vaan... Suosittelen

t Karitee

Bergamosta tulee matkaa 50km,
Eikös Linaten kenttä ole kuiten aika paljon lähempänä ?

suopo sanoi:
Bergamosta tulee matkaa 50km,
Eikös Linaten kenttä ole kuiten aika paljon lähempänä ?

No kuinka sen nyt sit kukin katsoo parhaaksi mennä , ryanair on Bergamossa 13.30 ja siitä junalla terminaalin suuntaan ni aivan sama mun mielestä onks 50 vai 30 kilsaa kun vaan aikataulut pelittää....
Eli edellä oleva on mun kokemusten mukaan vaivattomin ja halvin , jokainen saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee ja alkuperäinen viestini oli kylläkin kehu Niinivirran toiminnasta jos tarkkoja ollaan...

t Karitee:orgmp:

Viimeksi muokattu:
Linate on vieressä joo, mutta sinne on niukasti (halpoja) lentoja. Mekin päädyttiin Malpensaan, josta menemme taksilla Tribianoon hotelliin. Pyörille sitten aamulla. Taksi ei paljon nosta matkakuluja kun 4 lähtee.

Linateen lennot otettiin ticket.fi kautta SAS lensi Turusta, muistaakseni 135€/lärvi...

Back