Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten matti sun "möhkäleen" voi muka tuuli kaataaa ?.. eihän meillä ole ollut etelä-suomessa hurriGaaneja pitkään aikaan..Nyt sun fillari on samala tavalla ruvella kuin meidän muittenkin ..![]()
Tiedetään .. ei lohduta tippaakaan ...![]()
Mun pyörän, joka oli pressun alla, kaatoi tuuli naapurin autoa vasten ..![]()
Sain paukkuuttaa sen auton myöskin .. aavistuksen harrrrmitti ..![]()
Mulla on ollut muitakin moottoripyöriä kuin tämä nykyinen .. ylläri ylläri ..miten matti sun "möhkäleen" voi muka tuuli kaataaa ?.. eihän meillä ole ollut etelä-suomessa hurriGaaneja pitkään aikaan..Nyt sun fillari on samala tavalla ruvella kuin meidän muittenkin ..![]()
Tiedetään .. ei lohduta tippaakaan ...![]()
Mun pyörän, joka oli pressun alla, kaatoi tuuli naapurin autoa vasten ..![]()
Sain paukkuuttaa sen auton myöskin .. aavistuksen harrrrmitti ..![]()
![]()
Juuri näin. Itselläni on osakasko joka korvaa ilkivallan. Omavastuu on 150€ ja bonukset pysyy.Kuten jo useampi mainitsi, rikosilmoitus, menee ilkivallan piikkiin, etkä kärsi nahoissasi kuin omavastuuosuuden. Bonukset säilyy silloin.![]()
Vakuutusyhtiöt ovat siinä mielessä tarkkoja, ettei vahingossa ole ollut mukana toista ajoneuvoa. Eli jos joku tuuppaa vaikka vahingossa kotilollaan mp:n nurin ja poistuu paikalta ---> kaskosta menee, mutta muuten se menee ilkivallan puolelle. Varsinkaan jos ei ole mitään pressua mopon päällä ,niin saapi varmaan olla aika tosi kova tuulenpuuska että kaatuu ?Eikö ilkivaltaa pidä todistaa mitenkään? Tuntuu siltä että vakuutusyhtiöt tappelee viimeisestäkin pennin puolikkaasta niin hyväksyykö ne sit kylmästi ilkivallaksi asian vain koska tekee rikosilmoituksen? Ja minun pyörä on kyllä niin jyrkässä kulmassa että aika paljon ihmettelen jos tuuli sen kaataa, jalan puolelle se ei voi kaatua ja toiselle pitäisi nostaa aika paljon massaa ilmaan. Tosin wappuaattoa edellisenä yönä oli pressu lähteny pyörän päältä poistiedä sitten onko ollut tuuli (se vielä löyty aika oudosta paikasta jos tuuli ois sen vienyt) vai joku wappupila, mutta onneksi pyörälle ei ollut käynyt mitään.![]()