Nytpä vois pirullisesti sanoa, että jäispä jollakulla se kahva käteen kesken menon.. ja ei jäis kitumaan, niin ei menis yhteiskunnan varoja hoitotoimiin.
*#tun varkaat..
- P
Näihän se mennee, kun jonkun pyörä pöllitään, niin kuolemahan se ihan sopiva rankaisu on......
Vittu että vituttaa tollaset kommentit vitun pelleiltä.
Mikäs se sinä olet pelleksi sanomaan? Tuo oli kyllä erittäin kärjistäen kirjoitettu ja siksi laitoinkin alkuun tuon "vois pirullisesti sanoa" eli vähän pehmentämään tuota kommenttia. Tarkoitin sitä, että jos esim. mun pärrällä mettään mentäs, niin kävis sitten vaikka varkaalle tuo -> mitäs pöllit.
Ja joo, kyllä mulla varkaat ottaa päähän aikalailla. Jos omalle kohdalle sattus, niin saattaa olla että jotain ikävää liikkus ensimmäiseksi mielessä jopa.. en mä oikein noille varkaille mitään hyvääkään osaa toivoa.
En mä mitään kuolemantuomioita toivo, mutta sun mielestäkö on ihan se ja sama, kun joku tulevaisuuden toivo pöllii pyöräs / kaataa ihan muuten vaan parkkiksella tai jotain vastaavaa? Ihan lempeän leppoisasti suhtaudut asiaan?
Sorry provokatiivinen kirjoitus, kun noin koville näytti ottavan.
Terv, "vitun pelle"
Edit: pitää tästä lähtien muistaa tällaisissa tapauksissa mainita, kuinka mukava ja ystävällinen ihminen se herra varaskin voi olla. Ihminen siinä kuin muutkin ja on inhimillistä, ettei heille mitään pahaa saa toivoa, vaikka omalle kohdalle samanlainen paska sattuskin.
Myönnän kyllä että oli liian rankasti kirjoitettu ja anteeksi siitä.