• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä mikä jotenkin on vaan kaunis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kikseri sini\valkoinen värityksellä oli hieno joskus,hajubusa oli aikanaan mieleinen,italialais pyörät on aina hienoja-ikinä en semmoista omistanut.Nykyään kelpaisi hyvin zzr:n uusi malli..näin vanhemman samanmoisen kuskina.

Mun suosikit ^ ja DB7:

2008-bimota-db7-static-007.jpg

Meikäläisen lemppari on Virago. Jotenkin vaan tuossa on tuo malli just nappiin sellanen mistä tykkään. Harmittaa hieman, kun kaikki uudet customit on sellasia.. "läskimpiä" kuten esim. Shadow tai Dragstar. Kun maailmasta loppuu Viragot niin pääsee varmaan itku :D

yamaha_xv_1100_virago_1999_2.jpg

Todennäköisesti kuolet vanhuuteen ennen kuin maailmasta loppuvat viragot, joten sinulla ei ole mitään hätää.

Tctic sanoi:
Todennäköisesti kuolet vanhuuteen ennen kuin maailmasta loppuvat viragot, joten sinulla ei ole mitään hätää.

No 22v iässä on elinvuosia (toivottavasti?) aika paljon jälellä vielä, en tiedä sitten missä kunnossa Viragot ovat vaikka 40-50v päästä, kun viimeiset tehtiin vissiin 2003? :D

Tosin, kyllähän nykyäänkin vielä löytyy hyviä/hienoja pyöriä 70 luvulta.

Eikä sillä, mielellä on tapana muuttua vuosien varrella, mutta viimeiset 7 vuotta on Viragot pitäneet "näteimmän pyörän" asemaa minun päässäni :D

Viimeksi muokattu:
Core sanoi:
Meikäläisen lemppari on Virago. Jotenkin vaan tuossa on tuo malli just nappiin sellanen mistä tykkään.
Tässä se nähdään: kauneus on katsojan silmässä ja makuja on monia. :D Itse pidän aika monenlaisista pyöristä, sellaisistakin joita en itse suinkaan haluaisi omistaa. Virago on kuitenkin suunnilleen kauheimman näköinen pyörä mitä tiedän, oikein sellaisten junttimaisten custom-kliseiden kokoelma. Mutta kukin tyylillään, ei siinä mitään.

Pande_K sanoi:
Tässä se nähdään: kauneus on katsojan silmässä ja makuja on monia.

Tsempatkaas ny äijät vähän. Kauneimmat pyörät ketju ja jo tällä samalla sivulla löytyy Erska, Virago ja tavan tehdasasuinen kuussatku peruskyykky.

Vähän samaa meininkiä kuin maailman kireimmät misut ketjuun työntäisi oman papiljottipäisen muijansa kuvia.
:thumbup:

Edit. Pistetääs tuollainen Trumpettikonsepti tähän vielä ettei ole pelkkä itkuvirsipostaus:
http://xenophya.com/
triumph-bonneville-concept-1.jpg

Viimeksi muokattu:
Talttapää sanoi:
Tsempatkaas ny äijät vähän. Kauneimmat pyörät ketju ja jo tällä samalla sivulla löytyy Erska, Virago ja tavan tehdasasuinen kuussatku peruskyykky.

Vähän samaa meininkiä kuin maailman kireimmät misut ketjuun työntäisi oman papiljottipäisen muijansa kuvia.
:thumbup:

Edit. Pistetääs tuollainen Trumpettikonsepti tähän vielä ettei ole pelkkä itkuvirsipostaus:
http://xenophya.com/
triumph-bonneville-concept-1.jpg

Mutta sepä se, itse taas olen sitä mieltä että sinun viestistäsi alaspäin molemmat postatut pyörät on ihan susirumia :D

Minä ainakin postasin pyörän joka itselleni on "jotenkin vaan kaunis" kuten threadin otsikko sanoo :D

Ja varsin usein se yksinkertainenkin on kaunista :D

Viimeksi muokattu:
Tämä se vaan aina lämmittää sydäntä :D

59802_1632706581556_1353408848_31746348_7058583_n.jpg

60537_1632703581481_1353408848_31746321_2009578_n.jpg

Viimeksi muokattu:
Back