Trumpan Thruxton. Saattaa olla jo ketjussa mutta on makia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
thruxton on komia, varsinkin toi vähän varustellumpi versio.Trumpan Thruxton. Saattaa olla jo ketjussa mutta on makia.
makuja on näköjään monia^todella asiallisen näköinen tuo nummero 34![]()
niin onmakuja on näköjään monia^todella asiallisen näköinen tuo nummero 34![]()
![]()
+1 tälle! Todella roheita molemmat!^todella asiallisen näköinen tuo nummero 34![]()
Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.Juu,ei ole Winha.Siinä on Kohlerin kone moottorikelkasta ja Wallbron kaasutin joka ei edes näytä kaasarilta.Kawan 1031:ssä ei ole Rotaxia vaan dieselkone ja ilmanohjaimet tankin etuosassa.Outo lintu on tämä,olisiko johonkin japsirunkoon vaihdettu konetta.Rungon alaosa on kuin CCM:stä mutta siinä on monoperä..Ei. Veto Winhassa oikeella ja kone ja runko eri näköiset kuin GoSpelin postaamassa kuvassa. Varsin hankala löytää kun kaikki noi kurapyörät jotenki saman näkösiä... Aattelin et ois ollu se väljästi US-armyn toimeksiannosta pykätty ja Kawan KLR:ään pohjautuva diesel-pyörä, mut ei taida olla sekään. Tankki erilainen.
Sika sika sika sika...Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.Juu,ei ole Winha.Siinä on Kohlerin kone moottorikelkasta ja Wallbron kaasutin joka ei edes näytä kaasarilta.Kawan 1031:ssä ei ole Rotaxia vaan dieselkone ja ilmanohjaimet tankin etuosassa.Outo lintu on tämä,olisiko johonkin japsirunkoon vaihdettu konetta.Rungon alaosa on kuin CCM:stä mutta siinä on monoperä..Ei. Veto Winhassa oikeella ja kone ja runko eri näköiset kuin GoSpelin postaamassa kuvassa. Varsin hankala löytää kun kaikki noi kurapyörät jotenki saman näkösiä... Aattelin et ois ollu se väljästi US-armyn toimeksiannosta pykätty ja Kawan KLR:ään pohjautuva diesel-pyörä, mut ei taida olla sekään. Tankki erilainen.![]()
Ankaran googlailun välissä tarjoan merkiksi joko Maico tai Moto-Gori, mutta koska täydellisesti vastaavaa en ole löytänyt jatkan googletusta. GosPelille kiitosta ajankulun keksimisestä.Tassa teille kauneuskilpailun voittaja. Merkin tietavalle tarjoan oluet...
Edit: Ja mitä tulee ketjun aiheeseen, niin tästä pidän - ei vaan tainnut tulla tuotantoon koskaan?
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery....ype.jpg
Kriek!Sika sika sika sika...Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.![]()
![]()
![]()
![]()
Voit paljastaa jo...
Peilikuva..Kriek!Sika sika sika sika...Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.![]()
![]()
![]()
![]()
Voit paljastaa jo...![]()
Just... ikinä edes kuullut. Aika hyvä kyllä muuten;150 kg ja 54 hv.Kyllä tuo kävisi mun talliin.Kriek!Sika sika sika sika...Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.![]()
![]()
![]()
![]()
Kieltämättä karsean näköinen vespa, mutta eipä tuota tarvitsisi kauaa ihailla kawankaan puikoista kun se olisi jo poistunut.
Ei auttanut edes aktiivinen afrikkalaisten kaluston googlettaminen tässä... Sitäkin kokeilin erilaisin hakusanoin, samoin kuin military motorcycles, Rotax engined motorcycles jne.Kriek!Sika sika sika sika...Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.![]()
![]()
![]()
![]()
Ei ehka ihan yleisin mutabike. Oli kiva peli, ei enaa aikoihin aktiivikaytossa.Ei auttanut edes aktiivinen afrikkalaisten kaluston googlettaminen tässä... Sitäkin kokeilin erilaisin hakusanoin, samoin kuin military motorcycles, Rotax engined motorcycles jne.Kriek!Sika sika sika sika...Ei ole japsirunkoon vaihdettu konetta. Taidan juoda molemmat oluet itse.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tää oli hyvä!Kuva on tosiaan peili, mutta epailen etta vaikutti liikaa tunnistukseen.![]()