Kaunis oli ylhäällä oleva punainen "paholainen"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se, mutta saisi olla huomattavasti matalampi.On muuten nykyään tuo uus Norton 961 Commando brittipyörä...On se vaan helkkarin kaunis!![]()
![]()
Kieltämättä perä heiluu aika korkealla tuossa, mutta on se silti varsin sopusuhtainen tekele! Kahvila-kilpuri modernilla tekniikalla, jolla pärjää varmasti mutkissakin hienosti. Herättää ainakin mussa omistamisen halua monia muita pyöriä enemmän!Onhan se, mutta saisi olla huomattavasti matalampi.On muuten nykyään tuo uus Norton 961 Commando brittipyörä...On se vaan helkkarin kaunis!![]()
![]()
Ehkä yksi hienoimmista raasereista mitä kaupasta saa... (jos saa)On muuten nykyään tuo uus Norton 961 Commando brittipyörä...On se vaan helkkarin kaunis!![]()
![]()
Tämä on aika paha... Rotax on tehnyt koneita niin monelle pyörävalmistajalle että tuo täytyisi tunnistaa ennenkuin osuu.Äkkiä tulee mieleen sellaiset kuin KTM,Buell,Cotton,Can-am,SWM,Gilera,Wood,Aprilia,BMW,MZ,Matchless,BBM ja tuo mainittu Armstrong-Harley,eikä siinä ole kaikki.Veikkaan että kyseessä on joku paikallinen verstas joka noita on koonnut niinkuin esim.Condor Sveitsissä.Tassa teille kauneuskilpailun voittaja. Merkin tietavalle tarjoan oluet tuolla.
Lienee turha selittää vanhojen brittipyörien hienoutta kaikille... tosin yhtälailla mun silmä lepää jossain MV Agusta F4:ssa. Mutta sitten taas joku tusina-Hajabusa, hohhoijaa...^^ Autopuolella oli myös A-Ford hieno,mutta jos tuo sytyttää ja on ykkösjuttu muotoilun ja kauneuden osalta,kun moottoripyöristä on kyse(v2009),niin huh-huh...
Aito fossiili![]()
![]()
Olen kyllä Utahin kanssa samaa mieltä,nuo vanhat engelsmannit ovat tosi maukkaan näköisiä,Vincentin kone ehkä kaikkein parhaan näköinen.Mulla on tuossa VB 600 Arielin kone irrallaan laatikoineen ja se on ihan komea kiillotettuna ja puhtaana.Lienee turha selittää vanhojen brittipyörien hienoutta kaikille... tosin yhtälailla mun silmä lepää jossain MV Agusta F4:ssa. Mutta sitten taas joku tusina-Hajabusa, hohhoijaa...^^ Autopuolella oli myös A-Ford hieno,mutta jos tuo sytyttää ja on ykkösjuttu muotoilun ja kauneuden osalta,kun moottoripyöristä on kyse(v2009),niin huh-huh...
Aito fossiili![]()
![]()
Helpotan sen verran etta kyseessa on Rotax. Avun takia tuopin koko pienenee...Tämä on aika paha... Rotax on tehnyt koneita niin monelle pyörävalmistajalle että tuo täytyisi tunnistaa ennenkuin osuu.Äkkiä tulee mieleen sellaiset kuin KTM,Buell,Cotton,Can-am,SWM,Gilera,Wood,Aprilia,BMW,MZ,Matchless,BBM ja tuo mainittu Armstrong-Harley,eikä siinä ole kaikki.Veikkaan että kyseessä on joku paikallinen verstas joka noita on koonnut niinkuin esim.Condor Sveitsissä.Tassa teille kauneuskilpailun voittaja. Merkin tietavalle tarjoan oluet tuolla.
Olettaen tietysti että se edes on Rotaxin mylly...??
Samoilla linjoillaTämä on mielestäni yksi kauneimmista nakupyöristä.