Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo pikkaisen hymyilyttää, mies ajaa pauttiarallaa 100kg kevyemmällä muovidildolla ja puhuu Dynasta tyttöjen HD:nä."Tyttöjen HD"? Oon joskus kuullut että Sportstereista sanotaan noin, mutta jokos Dynatkin on niitä?![]()
Jos ei museoprätkiä lasketa mukaan niin tuo on minustakin kaunis.Vähän vielä kauniinpi...
![]()
+1Punainen yhdistettynä onnistuneisiin muotoihin ansaitsee aina paikan mun sydämessä:
*iso kuva 1*
*iso kuva 2*
*off-topic*
kateustätä en kyllä ymmärrä! miksi tämä on niin yleinen mielipide???Hayabusaa ei voi kyllä kauniiksi pyöräksi sanoa millään mittapuulla... rumin laite sitten... eh.. no rumin laite ikinä.
busa tekis mieli ostaa ihan pelkästään jo ulkonäkönsä (kaunis, komia... ihan mitä vaan x2) takia vaikkei oliskaan ominaisuuksiltaan ihan omiin mieltymyksiin välttämättä se paras!
ulkonäköpisteet ehdottomasti bussille!![]()
Pöh, mun mielestä Busa ei ole sieltä näteimmästä päästä, mutta silti voisin haluta sellaisen... Busa näyttää siltä, että se on muotoiltu nopeuden ehdoilla tuulitunnelissa, eikä välttämättä miellytä kaikkien silmää. Toisaalta jos tarkoituksenmukaista muotoilua pitää hyvännäköisenä, niin se on asia erikseen...kateustätä en kyllä ymmärrä! miksi tämä on niin yleinen mielipide???Hayabusaa ei voi kyllä kauniiksi pyöräksi sanoa millään mittapuulla... rumin laite sitten... eh.. no rumin laite ikinä.
busa tekis mieli ostaa ihan pelkästään jo ulkonäkönsä (kaunis, komia... ihan mitä vaan x2) takia vaikkei oliskaan ominaisuuksiltaan ihan omiin mieltymyksiin välttämättä se paras!
ulkonäköpisteet ehdottomasti bussille!![]()
![]()