• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä menossa lunariin... :p :p :p :p

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 1337
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällaisessa tapauksessa ei tietenkään (tai siis yleensä) mene kuin yksi omavastuu. Tätä sinun tuttusi varmaan tarkoitti. Tämä on yksi syy minkä takia kannattaa keskittää vakuutuksia, vaikka sen kotivakuutuksen saa 10 euroa halvemmalla jostain toisesta yhtiöstä. IMO.
Kyllä. Vain yksi omavastuu. Mopetti + kypärä kaskoon ja muut ajovarusteet kotivakuutukseen. Henkilövahingot liikennevakuutukseen. Noin se meni omalla kohdalla Pohjolassa.

Noniin, korvaukset tuli, sain jopa vähän päälle sen mitä pidettiin lunastusrajana
tounge.gif

Osumaa ottaneet ajovarusteet (kypärä + ajotakki) korvattiin erikseen päälle, vastapuolen vakuutuksesta nekin meni.

Osat tulossa, keula itseasiassa jo postissa odottamassa noutoa  
smile_org.gif

Korvauksia tuli yhteensä ~2000e
cool.gif

Kohta toivottavasti taas ajellaan  
062802moto_prv.gif

Noniin, korvaukset tuli, sain jopa vähän päälle sen mitä pidettiin lunastusrajana
tounge.gif

Osumaa ottaneet ajovarusteet (kypärä + ajotakki) korvattiin erikseen päälle, vastapuolen vakuutuksesta nekin meni.

Osat tulossa, keula itseasiassa jo postissa odottamassa noutoa  
smile_org.gif

Korvauksia tuli yhteensä ~2000e
cool.gif

Kohta toivottavasti taas ajellaan  
062802moto_prv.gif
Älä tule tollasia tänne kertomaan. *konekiväärihymiö* Vakuutusyhtiöt ei muuta kuin kuseta ja yrittää viedä rahat! Ja auton.  
mad.gif
mad.gif
Maksamatta.

Etkö mitään ole oppinut kanssamotoristien tarinoista mitä on käynyt siskonkumminkaimanveljentyttärenmiehenisosisälle? Vakuutusyhtiöt riistää sua!

Olet varmaan töissä jossain vakuutusyhtiössä....  
kaboom.gif
kaboom.gif

biggrin.gif
tounge.gif
Kyllähän noista rahoista sai vääntää, ei ne tullut ihan noin vain.

Kaikista pahin oli se, kun tarkastaja yritti, että asfalttiin kunnolla kolahtaneesta kypärästä voisi periaatteessa uusia vain pelkän lipan jossa oli eniten naarmuja...
idea3.gif

Kypärässä oli siis muuallakin naarmuja, pahimmat lipassa.

Sen jälkeen yrittivät kovin saada minut pitämään vanhat ajokamat, ja että saisin puolet niiden arvosta rahana.

En tähänkään suostunut, sen jälkeen yrittivät maksaa minulle ovh:n, josta -15%, koska olin kuitit ehtinyt heittää jo menemään.

Lopulta sain sen täyden hinnan kun annoin ymmärtää siinä tiskillä että ei kelpaa tuokaan  
tounge.gif

Aika ikäviä kumminkin nämä vakuutusasiat on hoitaa, vaikka itse ei joutuisikaan mitään maksamaan.
Kaikki on niin väännön ja tappelun takana, jos haluaa päästä ollenkaan omilleen kustannuksissa.
nixweiss.gif

Ja kyllähän tuonne tulee maksettua vuosittain aika reilusti.

En tähänkään suostunut, sen jälkeen yrittivät maksaa minulle ovh:n, josta -15%, koska olin kuitit ehtinyt heittää jo menemään.

Lopulta sain sen täyden hinnan kun annoin ymmärtää siinä tiskillä että ei kelpaa tuokaan  
tounge.gif

Aika ikäviä kumminkin nämä vakuutusasiat on hoitaa, vaikka itse ei joutuisikaan mitään maksamaan.
Kaikki on niin väännön ja tappelun takana, jos haluaa päästä ollenkaan omilleen kustannuksissa.
nixweiss.gif

Ja kyllähän tuonne tulee maksettua vuosittain aika reilusti.
Maksatko sä kirpparitavarasta täyden hinnan? En toki tiedä kuinka uusia sun ajokamat on ollut, mutta miksi yrityksen pitäisi maksaa täysi hinta, jos niitä ei ole siitä vakuutettu?

Hyvä toki, että sait korvaukset kuten pitikin.

About puolivuotta vanhat, eli kuin uudet minun käytössäni.. Ilman muuta tietenkin täydet korvaukset, jotta saan vastaavat uudet tilalle
wink.gif

Edellyttivätkin ilmeisesti siellä, että kamppeet ovat alle vuoden vanhat, jotta saat täyden korvauksen, johon niitä kuitteja olisi ilmeisesti tarvinnut
tounge.gif

Noh, totesivat jo kunnon perusteella etteivät kovin vanhat voi olla.

hyvä että sait kuitenkin omasi pois! kyllä noiden kanssa joutuu aina vääntämään niin se vaan on!

nyt vaan mopedi kasaan ja
sport05.gif

Back