• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä kaadettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko nyt niitten lettukestien aika...oisko? Oisko? Oispa...:)

Ai vai...yhden vitutukseesi veli-hyva
pftroest.gif

Kalifi

Otan osaa...
Tunnen tunteen, kun omaa pyörää naarmutettiin.
mad.gif

Mulla omavastuu 150€, mitenkäs itselläs?

sad_orig.gif
sad_orig.gif
Pahoitteluni tapahtuneesta. Toivottavasti saat kiinni itse teosta jos käikäle käy uudestaan
lookaround_orig.gif

Mikähän tässä maassa on vikana... Tuossa keväällä oli oman pyörän takakatteeseen joku käynyt yön aikana huvikseen karistelemassa tupakan tuhkat  
crazy.gif
Eipä sentään tumpannut, joten ei palojälkiä... No eipä näiltä voi tietenkään kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu 
kaboom.gif

Jeesh... Eli vahinkotarkastaja sano että 890e - 150e OV = 740e korvataan. Yoshin kokoputkisto on jo varattu, thanks to villen.
Nyt odottelen vaan rahoja tilille
biggrin.gif

Kerrankin voisi sanoa että kävi onni onnettomuudessa...

kaataispa joku minunkin pyöräni, kunnolla, että menisi lunastukseen. säästyisi myymisen vaivalta ja saisi varmaan paremman hinnankin

Jeesh... Eli vahinkotarkastaja sano että 890e - 150e OV = 740e korvataan. Yoshin kokoputkisto on jo varattu, thanks to villen.
Nyt odottelen vaan rahoja tilille
biggrin.gif

Kerrankin voisi sanoa että kävi onni onnettomuudessa...
Jaa että eivat korvaa remonttia vaan antavat könttäsumman?
Meinaatko että pääset omillesi? Pitääkö katetta tjs. uusia?

Pikasella vilkasulla pyörästä meni kaatumatappi, slipari ja sliparin panta.  

Eli tossahan noi oli alkuperäisessä viestissä
cool.gif

Jaa että eivat korvaa remonttia vaan antavat könttäsumman?
Meinaatko että pääset omillesi? Pitääkö katetta tjs. uusia?
Katteeseen ei tullut naarmun naarmua... Ajattelin jopa päästä omille koska ottivat sliparista listahinnan ja sen mukaan korvaavat. Ainoa mikä varsinaisesti hajosi oli se slipari, peiliin tuli jonkin verran naarmua ja kaatumatatti uhrautui. Ite kun noi vaihtelee niin omillehan siinä pääsee.

No perkele,missäs sitä tommoisia terroristeja asustelee,jotka kaatelee viattomien immeisten pöyriä
crazy.gif
Vanhat kilkkeet mopoon kii(alkuperäset) Ja sen jälkeen mopo myyntiin(kunnolla) ja 740e omiin pikku taskuihin,Vot tuli hjuva!

mitä mitä voihan perse sentään. On se vaan ihme toimintaa et täytyy kajota toisen omaan.
mad.gif

Onneks kuitenkin kaikki meni jees.

Se on hyvä että jollekki maksetaan tollasesta... mulle ei!
Fenniantäti väittää kiven kovaa että ei oo näyttöä
omg.gif

*klik*

mikä nottei ne potki mun mopoa tärviölle, mieluummin vasemmalle sivulle, vois vielä vähän vaikka hinata pitkin asfphalttia....
nixweiss.gif

By the way, eikös tuossa bonukset laske? Jos siis otetaan kaskosta. Löytyykö jossain laskuria, millä voi laskea kannattaako pikku lipat (jos itse ajaessa kaatuu) ottaa kaskosta vai kärsiä omissa nahoissa? Bonukset kun tippuu heti 20%

By the way, eikös tuossa bonukset laske? Jos siis otetaan kaskosta. Löytyykö jossain laskuria, millä voi laskea kannattaako pikku lipat (jos itse ajaessa kaatuu) ottaa kaskosta vai kärsiä omissa nahoissa? Bonukset kun tippuu heti 20%
Kaskossa on sellainen lisävakuutus kuin ilkivaltavakuutus. Jotkut yhtiöt sisällyttää sen kaskoon, toiset maksattaa siitä lisähinnan jos sen ottaa. Sen käytöstä ei bonuksia menetä.
Eli se mikä menee on omavastuu vahingosta.

Back