• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qameli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyörä haussa

Mikähän mahtaa olla 750-kuutioinen Kawasaki, joka on käsittääkseni "puolikatettu" tai ajoasento on ainakin pystympi kuin perus kyykkypyörissä? Olen nähnyt tällaisen oranssin värisenä ja haluaisin tietää mikä malli on kyseessä. Ideas?

Qameli sanoi:
Mikähän mahtaa olla 750-kuutioinen Kawasaki, joka on käsittääkseni "puolikatettu" tai ajoasento on ainakin pystympi kuin perus kyykkypyörissä? Olen nähnyt tällaisen oranssin värisenä ja haluaisin tietää mikä malli on kyseessä. Ideas?

Oisko Z750S?

Qameli sanoi:
Onkos tuosta visiiristä muuten mitään iloa ellei aja leuka tankissa? Siis ilmanvastuksen kannalta?

No se vähän riippu kuljettajan koosta.. Itsellä mittaa 190cm ja pikkukatteesta ei käytännössä ole mitään hyötyä, enemmänkin tuntuu siltä että pikkukate alkaa herkemmin pyörittää viimaa kypärään ja siten raskaampi. Naku on mielestäni parhaimmillaan ilman sitä katetta.

Olen 174 cm ja epäilen vahvasti pikkukyykkyni visiirin mitään auttavan ellei tosiaan mene ihan levyksi. Ja niin ei montaa kilometria jaksa kukaan ajaa.

Qameli sanoi:
Onkos tuosta visiiristä muuten mitään iloa ellei aja leuka tankissa? Siis ilmanvastuksen kannalta?

Itsellä ei ko pyörä mutta usein ajan tankin päällä maaten juurikin välttyäkseni ilmaviraan riepottelulta

ei taida mitää hyötyä olla tuosta.. en ole ilman sitä kokeillu mut ainaki tuon kanssa pyörittää aikalailla.. ja pitutta kuskil joku n180cm max :WAZAAP:

Qameli sanoi:

laitoin yksityisviestin.

bug85 sanoi:
laitoin yksityisviestin.

Ihan näin kyselen tyhmänä, että jos kysymys on ns. yleiskysymys mihin kuka tahansa voi kaivata vastausta niin MIKSI MIKSI SIIHEN PITÄÄ VASTATA YV:LLÄ?

Z-750-orange-08.jpg

Tästä oli siis kysymys. Oranssi tai vihreä, ehdottomasti. YV:llä tarjottiin pyörää ostettavaksi. Ei sen kummempaa. :)

Back