Otin pyörän pois talvisäilöstä. Kone sarttaa mutta ei pysy käynnissä. Ryyppy päällä pyörii just ja just siinä 1500-1100 kierroksen kieppeillä. Eli aika huonosti käy. Noin kymmynen sekunnan jälkeen alkaa kierrokset hyytymään ja kene sammuu. Ilman ryyppyä ei pysy ollenkaan käynnissä. Ja jos laittaa yhtään kaasua, niin sammuu myös samantien.
Tällä hetkellä mitä olen tehnyt niin tyhjensin tankin ja vaihdoin uudet pensat tilalle, mutta ei auttanut. Tyhjäkäynti ruuvia olen vekslannut mutta yllä mainittu tilanne on paras mitä olen saanut sillä aikaiseksi.
Kyseessä on cbr900rr joten kaasarikoneesta on kyse.
Osaisiko joku asiantuntia sanoa että miten saan pyörän taas pelittämään? Tekis baanalle mieli kun alkaa olemaan ihan kivat kelit
Tällä hetkellä mitä olen tehnyt niin tyhjensin tankin ja vaihdoin uudet pensat tilalle, mutta ei auttanut. Tyhjäkäynti ruuvia olen vekslannut mutta yllä mainittu tilanne on paras mitä olen saanut sillä aikaiseksi.
Kyseessä on cbr900rr joten kaasarikoneesta on kyse.
Osaisiko joku asiantuntia sanoa että miten saan pyörän taas pelittämään? Tekis baanalle mieli kun alkaa olemaan ihan kivat kelit