Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mulla ukkeli sattuu olemaan 203cm pitkä. Se on nyt ajanu 600 Fasulla pari kesää (oisko -04 vuosimallia) ja tykänny että hyvin mahtuu. Koivet on kyllä pitkät ja jonnin verran tulee polvikulmaa. Kuulosti kuiten olevan hyvin tilaa kun ei polvet kinnaa. Ite tuo meinas että pitkänä joutunu ikänsä kyykisteleen niin ei tunnu tuollanen ollenkaan
1200ZZR:ä suosittelisin, löytyy itseltä ja pituutta 194.
Mutta, kuten jo taidettu mainita, niin riippuu niin monesta asiasta tuo sopivuus, että pieni koeajo ei varmasti ole pahitteeksi. Itse ostin sian säkissä ja perkeleen tyytyväinen olen.