• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Putkien vaimentaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pilatus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ugh!

Ostaa näppäsin tuossa omaan vtx:ään Cobra speedster longs-putkiston,minulle ääni hyvä,mutta kyytiläinen valittaa liian kovaa ääntä.kun rupeaa vauhtia olemaan n.80.Olisiko kellään hyviä kikkoja millä saisi ns "kovia"ääniä piennemmäksi?
Huilut?

kiitos ja kumarrus..:)

Kyytiläiselle oma pyörä
idea3.gif

Tuommoset vois toimia. Itsellä ei ole, mutta on ainakin jossain palstoilla kehuttu. Ajattelin itsekin hommata, jos uudet putket olisi turhan äänekkäät, mutta onneksi näin ei ollut ;)

Onko kyytiläinen varma että ne on pyörän äänet mitkä on kovat?

Vähänkään enemmän harrastanut tietää, että tuossa vauhdissa kypärämelu alkaa peittämään pakoäänet. Korvatulpat, mp3-soittimen kuulokkeet, buff/kypärähuppu tai kypärän vaihto voisi korjata ongelman.

Vähänkään enemmän harrastanut tietää, että tuossa vauhdissa kypärämelu alkaa peittämään pakoäänet.
Kaverilla on Duke III Akran täysputkella ja siinä kyllä pakoääni käy päällimmäisenä korviin vielä moottoritievauhdissakin. Ilman korvatulppia sillä on käytännössä mahdoton ajaa yhtään pidempää matkaa melun takia.

Korvatulppia kyllä suosittelen topicin aloittajallekin ainakin ensiapuun tuota melua vastaan.

Terveisin: 11. kausi käynnissä.

Mulla on samanlaiset putket ja Stormilta niihin löytyy ihan ok db-killerit, joilla saat leikattua sen terävimmän äänen pois. Jäljelle jää vaan matalampi jytinä, joka ei haittaa enää ketään.
Katso tästä: sisähuilu
ja hintaakin on hurjat 6 egeä kappale! Tää on tainnut olla halvin lisävaruste mitä mä olen prätkääni koskaan ruuvannut kiinni.

Pekka T

Jos nykyisen putken haluaa pitää teho,- keveys, ulkonäkösyistä niin dB-killeriä kiinni ja/tai tarkastaa vaimentimen villat ja uusii ne.

Mulla on samanlaiset putket ja Stormilta niihin löytyy ihan ok db-killerit, joilla saat leikattua sen terävimmän äänen pois. Jäljelle jää vaan matalampi jytinä, joka ei haittaa enää ketään.
Katso tästä: sisähuilu
ja hintaakin on hurjat 6 egeä kappale! Tää on tainnut olla halvin lisävaruste mitä mä olen prätkääni koskaan ruuvannut kiinni.

Pekka T
Itse hommasin juurikin tuollaiset killerit,en vaan ole päässyt vielä kokeilemaan,mutta paikalleen kuitenkin asennettu..:)
Toivottavasti homma toimii,että se terävyys häviää,alkaa muuten kyrsimään kun ei nuo ihan halvimmat ollut mitä myynnissä on,siis putket....:)

Back