Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
jos täällä kirjottaa että motarilla on 0,5 montuja motarilla niin ja rekka kuskit kiilaa ja 9 rekan välissä on metri niin vittu menkää ihan itte kattoo
Juuri näin Itse ainakin ketjun alottajana miettisin uudestaan tuota yöllä ajamista. Tosiaan jos aamulla lähtee aikasin vaikka klo 6 ajamaan ja ajelee sinne iltakymmeneen asti niin kyllä siinä matka etenee.
Rautaperse melkein vaatii tuon yöllä ajamisen. Joten ajoin Tallinna-Budapest reitin. Siinä Puolan osuus meni käytännössä yöllä/hämärässä. Puolan tiet ja liikennekulttuuri olivat minun mielestä puheita paremmat. Eläimet tietenkin ovat kaikkialla arvaamaton vaara. Kauriit sun muut kyllä pelotti, mutten juuri joutunut eläinten vuoksi hidastelemaan. Kiilusilmiä kyllä näkyi.
Muutenkin vanhat itä-blokin maat ovat petranneet suoritusta, kaikkialla on ollut huhupuheita parempaa, jopa Albaniassa. Tai sitten olen vähään tyytyväinen.