• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pummilla mp näyttelyyn?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa lippuja vai... No meille tuli liput (tai ne piti hakea itse liikkeestä). Spare Wheel sponssasi ne...
tounge.gif

Tääl ois myös yks lippu jaossa joka vaan haluu! Kun en itse pääse paikalle, jos maksat kirjepostikulut niin lippu on sinun? Siis joka ekaks laittaa viestii tähän perään! Ja sen jälkeen mulle privaviestin! Ai niin muuten KIITOS joululahjasta pukille!

Miksi pitäisi ilmaiseksi päästä. Mulla ainakin sen verran varaa että kerran vuoteen voin messuilla käydä. Ei tätä harrastusta voi persaukisenakaan harrastaa.

Miksi näyttelyihin yleensä pitää maksaa
nixweiss.gif

Sama,kun menis kattomaan jotakin kotiloa johonkin autokauppaan nii joutuis maksaa 10e
033102ass_1_prv.gif

Miksi näyttelyihin yleensä pitää maksaa
nixweiss.gif

Sama,kun menis kattomaan jotakin kotiloa johonkin autokauppaan nii joutuis maksaa 10e
033102ass_1_prv.gif
Sitten kun autokaupoista löytyy moottoripyöriä, kauniita vähäpukeisia naisia ja nousuhumalassa olevia ystäviäni, maksan mielelläni siitä riemusta vaikka 20€.

Mielestäni messulippujen hinnat ovan ihan kohdallaan, jos liikaa kirpaisee niin voihan sitä jäädä kotiin ja katsella niitä muiden ottamia fotoja sitten jälkeenpäin vaikkapa täältä internetistä.
Eikä maksa mitään.

kemikaali, kuulapää ja Heksa, teille on liput tulossa, kunhan osoite löytyy privaviestinä kiitos nam.
wink.gif

Höh...minua ei sitten muista ketään..ei edes Maakunnan Auto Seinäjoella vaikka taannoin ostin pyörän sieltä...en ole edes ehtinyt hakea pois
sad_orig.gif

Tänään kolahti postia Racingbike Sidecarista ja ilmaislippuhan se siellä.  
062802jumpie_prv.gif

Ostin uuden KTM:n viime kesänä sieltä. Hienoa, että muistavat asiakastaan.

033102bebe_1_prv.gif
Epäilen vahvasti että liikkeen katteisiin on laskettu muutamat ilmaisliput. Niin etteköhän ole jo lippunne maksaneet.

Prkl, kannoin BW:iin jotain 4000 e viime vuonna huoltojen, varkausvahinkokorjauksen ja varustehankintojen muodossa, mutta heittivät ulos kuin kyselin messulippuja. Eivät lyöneet sentään. Taas pitää maksaa itte.

Kävin morjestamassa pyöräkauppiastani ja pyytämättä ilmestyi lippu kouraan
biggrin.gif
Toisin valittivat saaneensa vain 10 ilmaispilettiä ja jakavansa niukkuuta. Nyt messut järjestää Suomen messut eikä MP-maahantuojat r.y. tai jokumikälie ennen ne järjesti niin ei ole vapareita jaossa. Aheneuttako vai mitä kun samalla on muoti messut. Viimevuoden lauantaina oli jo väkeä enemmän kuin mitä messukeskus kykenee palvelemaan. Nyt kun siihen pistetään muutamatuhat lisää niin epäilen tilanteen olevan täys härdelli. Sääliksi käy lauantaina 12€ maksaneita.

Back