• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Puhelin & Navigaattori telineet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SammyM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen etsinyt vesitiivistä tankoon kiinnitettävää koteloa Samsung Galaxy S3 puhelimelle.

Onko tullut vastaan?

Vanhassa pyörässä oli teline ja nyt en osaa enää elää ilman sitä. Jos jollain on enemmän tietoa näistä telineistä, niin kertokaahan ihmeessä käyttökokemuksia.

Thanks.

Minä ostin gigantista alunperin fillariin tarkoitetun roiskevesitiiviin navikotelon ja rakentelin kiinnityksen tukevammaksi, on tehnyt tehtävänsä jo pari kesää, jopa kaatosateessa. Maksoi jotakin pari kymppiä ja niitä on eri kokoisia. Bags connectionilla on niitä kans, ovat vissiin vähän kalliinpia.

MarkoNiemela sanoi:

Mulla on tuolta ostettu *kotelo* kilkkeineen, eli laturi ja teline stongaan lisänä. Hakusessa oli siis sateen kestävä laitos ja tää oli rankattu IP X4 tasoiseksi. Ensimmäinen kotelo päästi vedet sisälle heti hanan alla ja takuuseen tullut seuraava kappale antautui käytössä hyvin pian. Se näyttöä suojaava kalvo on todella ala-arvoisesti liimattu paikalleen ja niistä melko olemattomista liimasaumoistahan se sitten vuotaa. Samaten tuo kuvassa näkyvä kotelon kolmipisteinen kiinnitys telineeseen on aika heppoisen oloinen, mutta toistaiseksi on luuri pysynyt matkassa.

Kunhan kalvon liimasaumat korjailee niin on ihan pätevä kotelo. Ostaisin silti näillä kokemuksilla jonkin muun, jota ei tarvitse fiksailla toimivan saadakseen.

Otterboxeja on meidän taloudessa ollut monia, silikooni ei meinaa pysyä paikallaan yms. Tosin kokemusta vain iPhonen kuorista,mutta samaa tavaraa ovat.

Itse suosittelen Lifeproof koteloa, ei ole niin isokokoinen kun otterboxit yms, vesitiivis yms YouTubesta hyviä videoita. Isäpuoli hommasi juuri itselleen lifeproofin ja siihen tarkoitetun telineen pyöräänsä. Tyytyväiseltä vaikuttaa.

Gukkuu sanoi:
Itse suosittelen Lifeproof koteloa, ei ole niin isokokoinen kun otterboxit yms, vesitiivis yms YouTubesta hyviä videoita. Isäpuoli hommasi juuri itselleen lifeproofin ja siihen tarkoitetun telineen pyöräänsä. Tyytyväiseltä vaikuttaa.

Vaikuttaa hyvältä kotelolta Samsung S III lle, mutta mistäpä pyörään tarkoitettu teline, näyttäs olevan tarjolla vain Omenavehkeille ?

Valiant sanoi:
Mulla on tuolta ostettu *kotelo* kilkkeineen, eli laturi ja teline stongaan lisänä. Hakusessa oli siis sateen kestävä laitos ja tää oli rankattu IP X4 tasoiseksi. Ensimmäinen kotelo päästi vedet sisälle heti hanan alla ja takuuseen tullut seuraava kappale antautui käytössä hyvin pian. Se näyttöä suojaava kalvo on todella ala-arvoisesti liimattu paikalleen ja niistä melko olemattomista liimasaumoistahan se sitten vuotaa. Samaten tuo kuvassa näkyvä kotelon kolmipisteinen kiinnitys telineeseen on aika heppoisen oloinen, mutta toistaiseksi on luuri pysynyt matkassa.

Kunhan kalvon liimasaumat korjailee niin on ihan pätevä kotelo. Ostaisin silti näillä kokemuksilla jonkin muun, jota ei tarvitse fiksailla toimivan saadakseen.

Hyvä tietää. Nyt tiedän, että ei kannata tilata.

suopo sanoi:
Vaikuttaa hyvältä kotelolta Samsung S III lle, mutta mistäpä pyörään tarkoitettu teline, näyttäs olevan tarjolla vain Omenavehkeille ?

Itse itselleni vastaten, kysyin asiaa LifeProofilta ja vastasivat että Samsungille (S III) ei ole suunnitteilla mitään muuta kuin mitä on jo olemassa, eli pari erilaista koteloa.

Mulla on nyt noita RAM-Mountin koteloita kaksin kappalein, sekä Pro että tavallinen.
Prohon mahtuu S3 "kuin hanska", tavallinen medium koko oli millin osia liian pieni ja on myynnissä toisaalla tällä foorumilla.

Prossa semmoinen ongelma että puhelinta ei saa ladattua, joten pidemmät reissut saa unohtaa.
Ei myöskään pitänyt vettä hanan alla, tarttee vähän liimailla talvella.

Auttakaapa nyt tyhmää ko noille isoille Samsungeille löytyy kiinnikettä suoraan tankoon !!!
Eihän net vettä kestä paljoakaan ,vai kestääkö .
Minä ostin vasiten Xcoverin kun se kestää roiskevettä ja pölyä ,ihan sillä että joo varmaan on sitten
jossain napakka teline millä pyörään kiinni ,mutta ko eii,en minä löydä mistään sellasta suoraa telinettä ja kiinnitintä Xcoverille .
Tuollakin Ultimate Mobilesissa vain pussukkaa tarjoavat vesitiiviille puhelimelle .
Taas että :tyhmäminä::kö

Back