Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos.Tollaista tutkakuvaa olen etsiskellytkin.
Just näin. Tämmöselle ois kyllä kova kysyntä. Presso on ollu aika hyvin avuksi. Mites jos vaikka org-sääpalvelu laajentais toimialaa?Oisko missään sivu, josta löytys tota ennustetta lähes samanlaisella tarkkuudella kuin Presson tutkassa. Ei kiinnosta pelkästään toi nykytilanne, sen näen ikkunasta. Kun ajelee vähän pidempää matkaa, niin ois kiva tietää ennakkoon noin 5-6 tuntia, miten toi säätilanne mahdollisesti muuttuu ja miten se muuttuu?
theyr.net on ennustellut mulle ihan ok. Pari kertaa viime kesänä on lämpötila jostain syystä bugittanut ja heittänyt jollain parillakymmenellä asteella. Muuten toi on mielestäni toiminut ihan hyvin.Oisko missään sivu, josta löytys tota ennustetta lähes samanlaisella tarkkuudella kuin Presson tutkassa. Ei kiinnosta pelkästään toi nykytilanne, sen näen ikkunasta. Kun ajelee vähän pidempää matkaa, niin ois kiva tietää ennakkoon noin 5-6 tuntia, miten toi säätilanne mahdollisesti muuttuu ja miten se muuttuu?
Pääsetkö myös niihin ennusteisiin? Mulla pyssää homma siihen ellei oo tilaaja.Hmm. En ole kyllä tilaaja mutta silti mulla on tunnarit.. Erikoista. Huomaattehan että jos on tunnarit johonkin seuraavista, ne käy myös tonne Pressoon:
...
..
.
Ai katos prrkle! Komento takas, eihän tässä itekään mitään nähä.. tutkat ainoastaan.Pääsetkö myös niihin ennusteisiin? Mulla pyssää homma siihen ellei oo tilaaja.Hmm. En ole kyllä tilaaja mutta silti mulla on tunnarit.. Erikoista. Huomaattehan että jos on tunnarit johonkin seuraavista, ne käy myös tonne Pressoon:
...
..
.
Kiitos kiitos. Tätä taidan alkaa käyttämään. Ei ehkä aivan Presson veroinen, mutta läheltä liippaa.theyr.net on ennustellut mulle ihan ok. Pari kertaa viime kesänä on lämpötila jostain syystä bugittanut ja heittänyt jollain parillakymmenellä asteella. Muuten toi on mielestäni toiminut ihan hyvin.Oisko missään sivu, josta löytys tota ennustetta lähes samanlaisella tarkkuudella kuin Presson tutkassa. Ei kiinnosta pelkästään toi nykytilanne, sen näen ikkunasta. Kun ajelee vähän pidempää matkaa, niin ois kiva tietää ennakkoon noin 5-6 tuntia, miten toi säätilanne mahdollisesti muuttuu ja miten se muuttuu?