Onko täällä muita paksupohkeisia prätkämimmejä?
Ai Oulusta tulee paksupohkeiset, kun muualta paljasjalkaiset
Ongelma on sama siis, joten kengät tuli aikanaan hankittua 2 numeroa liian isot, kun ei vaan tuo ympärysmitaltaan 44 cm paksu pohje (täyttä lihasta

sujahtanut mihinkään naistenkenkään.. Crossikengät ostin Dirtbikestä aikoinaan, oli nuorten mallia ja vähän normia lyhyemmät. Nyt olis taas "tourinki" kengän osto edessä, joten joutunee ähisemään kaupassa jonkun kerran..
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, kipinä omaan pyörään iski 7 tai 8 vuotta sitten (lähestyin 3-kympin kriisiä) kun pääsin taas pitkästä aikaa tarakalle notkumaan. Oli pakko saada oma ja isäntä sit antoi vartin verran koulutusta ja sen jälkeen lähin liikenteeseen opettelemaan. Ajaminen tuntui heti siltä, kuin sitä olisi aina tehnyt ja ihmettelinkin itsekseni, miksi en aiemmin ollut innostunut omasta pyörästä. Varmaan kai taloudellinenkin kysymys.. Kyytiin kuitenki oli kova polte jo teininä, yläasteikäisenä mulla oli sentäs oma kypärä (ei puhettakaa, et olis ollu varaa edes mopoon) ja illat ja viikonloput päivystettiin likkakaverin kans kylillä kypärät kainalossa, josko joku kiva setä veisi ajelulle

Ja ainahan se joku enon kaveri säälistä pari rinkiä kuljetti..
No, nyt on oma mopo ja uusikin vielä ja on päästy jo vähän keskieurooppaakin koluamaan ja rata-ajoa on pari kertaa kokeiltu ja enskaleirillä ähisty ja rautaperseajokin oli viime kesänä kokeiltava. Pitää nyt kaikkea kokeilla, kun on näin mukavaa puuhaa löytänyt
Ja kivoja kavereita
Heinäkuun lopulla olis tarkoitus lähteä Englantiin ajeleskelemaan, meidän kerhon ralli on siellä.
Oululaiselle vinkiksi, mie kuulun "akkamopokerhoon" LBC Ladies Bike Club ja meillä on viikkoajot joka toinen keskiviikko parillisina viikkoina alkaen, kun kelit sallii (mulla kyllä on jo mopo ajossa, mut pitänee ootella et muutkin saa tallinsa pihat sulatettua) Lähtöpaikka on Laanilan Neste ja lähtöaika klo 18.00. Olen Oulun seudun yhteyshenkilö tuon kerhon tiimoilta ja lisätietoa jos haluaa, niin voi laittaa yv:ä.
Kaikille uusille motoristimimmeille tasapuolisesti ihan mahtavia kilsoja ja kelejä. Tai niitä ilometrejä, kuten joku kirjoitti. Aivan oikea ilmaisu asialle