• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Prätkäkoulu omalla kakspyöräsellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inkku72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Kuulisin mieluusti ajatuksia/ vinkkejä niiltä, kellä on kokemusta A-kortin ajamisesta omalla pyörällä; esim. ongelmia muutoskatsastamisen kanssa?
confused_orig.gif
? ym.... Itsellä tuommonen tulee ajankohtaiseksi keväällä, kun nyt kortin ajaminen tyssäsi siihen, ettei tassut yllä maahan koulun pyörästä (pituutta 154cm). Pitää siis harmillisesti ostaa sopivan kokoinen peli ensin  
tounge.gif

Pitäisi kyllä onnistua. Ja onhan se mahdollista vieläkin ajaa hölmönkilvellä.
cool.gif

Tuolla on myytävänä kaverin vanha pyörä, jolla mä itseasiassa ajoin inssin. Valmiiksi katsastettu koulutuskäyttöön sopivaksi, tarvii vain valkoisen kolmion perään. Voi olla että pidät kutoserkkaa liian korkeana kuitenkin. Mun ymmärtääkseni mikä tahansa mp sopii ison A:n ajamista varten, kunhan siinä on vähintään tehoa 35 kW ja teho/omamassa on yli 0,16 kW/kg. Muutoskatsastuksessa tarkastettiin vain rekisteriote, kurkattiin että valkoinen kolmio löytyi perästä ja sitten maksoin sen 40 euroa, niin homma oli siinä.

Saanks mä vähän mainostaa.. tuo mun pyörä on matala, tehoa 44 kW ja teho/omamassa 0,22 kW/kg. Saat valkoisen kolmion kaupan päälle
smile_org.gif

Multa joutaisi tuo kakkospyörä (Yamaha XJ600 Diversion) "lainaan", jos siitä on apua. Se ei ole kovin korkea eikä hirveän painavakaan ja ennen kaikkea helppo ajettava.
Laita privaa, mikäli kiinnostaa.

Back