• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Prätkäjätkällä natsaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän tuo mopokyydin tarjoominen aina natsaa. Tarjoilinpa tossa viime kesänä ravintelissa kyytiä yhdelle neitokaiselle seuraavalle päivälle.Neitonen vaan kysäs että mimmones mopo sulla on ja viittiikö sen kyytiin ees vaivautua. Kerroin siinä sitten rinta rottingilla ajelevani Hornetilla. Vastaukses sain nenän nostelun ja kysäs vielä että kuinkas kovin oot sillä ees ajanu. Siinä koohtaa rupes jo vähän epäilyttämään noi omat mahdollisuudet sekä sen illan että seuraavan päivän "kyydityksistä".
sad_orig.gif
Sitten neiti vaan totes että tuli just pari tuntia takaperin tullu omalla 1100XX:llä 260 tampereen suunnalta. Johan hyyty meikäpojan hymy ja eikun häntä koipienvälissä tiskille paikkailemaan runnottua itsetuntoa..
withstupid.gif

Eihän tuo mopokyydin tarjoominen aina natsaa. Tarjoilinpa tossa viime kesänä ravintelissa kyytiä yhdelle neitokaiselle seuraavalle päivälle.Neitonen vaan kysäs että mimmones mopo sulla on ja viittiikö sen kyytiin ees vaivautua. Kerroin siinä sitten rinta rottingilla ajelevani Hornetilla. Vastaukses sain nenän nostelun ja kysäs vielä että kuinkas kovin oot sillä ees ajanu. Siinä koohtaa rupes jo vähän epäilyttämään noi omat mahdollisuudet sekä sen illan että seuraavan päivän "kyydityksistä".  
sad_orig.gif
Sitten neiti vaan totes että tuli just pari tuntia takaperin tullu omalla 1100XX:llä 260 tampereen suunnalta. Johan hyyty meikäpojan hymy ja eikun häntä koipienvälissä tiskille paikkailemaan runnottua itsetuntoa..  
withstupid.gif
Joo, "sic transit gloria mundi." soveltaen.
biggrin.gif
biggrin.gif

sad_orig.gif
withstupid.gif
Heeeheheheheheeeeheeee
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Toi putoo samaan kategoriaan sen hepun kanssa joka tuli messujen jalkeen rocksissa selittamaan miten se oli istunu jonkun cebarin paalla ja suunnitteli tomerana ostavansa semmosen
baaa.gif
Ja oli niiiin hammastyny ku ei suurta vaikutusta tehny
biggrin.gif

Onks niitä muitakin syitä hankkia prätkä ? Sama juttuhan se on rokinsoittajilla. Ja jos soittaa rokkia ja ajaa mopoa niin ... huh huh.
biggrin.gif

Mä sain kerran pokattua muijan vuonna 98 ja heti putkeen 99
Heh, aivan loistava.
Minä en saa naista edes rahalla  
omg.gif

Vaimo kyllä on pitänyt huolen, ettei ylimääräisiä kyytiläisiä ole päässyt tulemaan edes tarjolle. Yksi hyvä tapaus sattui kun olimme ajelemassa keski-suomessa päin ja kun olimme taajamassa ja vauhtia ei ollut paljoa niin kuuli hyvin kun pari kaunista neitoa katsoi menoamme ja toinen heistä huusi minulle, että jätä se muijas ja ota minut kyytiin. Huudon kuultuamme sain napakan iskun kylkiluihin takapenkkiläiseltä ja se taajama täytyi karistaa nopeasti jaloistamme.

Kyllä mulle ainakin tytöt täällä maalla vilkuttelee.
biggrin.gif

Mutta mulla onkin kypärä päässä...
tounge.gif

kitaransoitto ei toimi kaikissa parisuhteissa... on yks landola tullu pamautettua seinää vasten (onneks ei ollu kumpikaan sähköinen instrumentti käsissä) ! mopoillessaki toisinaan tuli rystysiä kelkiä kohti, saati sit pitkälle venyneet talli-illat ei ainakaan kovin lähentäny sitä parisuhdetta...mut täytyy sanoo et helvetin hyvin natsas kun tuumasin että prätkä jää!
biggrin.gif

Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais.
wink.gif
Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään
withstupid.gif
Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.
Jep, tuon jutun tiedän... mun kaverilla on vanha HD ja eräänkin kerran tytöt on halunneet kyytiin ennenkuin ovat huomanneet että kyseessä on nainen...

Kyllä se ainakin "ehdokkaan" pisteitä mun silmissä nostaa jos on hieno pyörä... Mutta kyllä kaiken muunkin pitää olla kohdallaan. Eikä se pyörä mikään vaatimus ole. Sen voi pistää sitten ostamaan kun on eka saatu "kala koukkuun"...  
biggrin.gif
Kyllä tulee päätä käännettyä jos pyörä ohi menee, mutta pyörää siinä katsotaan...

Edit: Ai niin, ja nahkat pitää olla!!!!
wink.gif

Masturbointihan on yksi hienoimmista joukkuelajeista..
cool.gif

Kyllä siinä on perää... Aika hyvin on päässy jutun alkuun kun on kysyny että lähdetkö huomenna kyytiin... Ja lähes aina lähtee.. Sen jälkeen tietysti katotaan miten hommat etenee  
tounge.gif
Kyllä minäkin tylyttäjän linjoille kallistun...
cool.gif

Tässä taannoinkin eräs vanha (mutta nuori) tuttavuus (tyttö siis) otti yhteyttä pitemmän tauon jälkeen ihan vaan kun teki mieli kyytiin. No, käytiin kurvailemassa pari tuntia mutkapätkää ja ajelun jälkeen ilta jatkui tietysti kosteissa tunnelmissa... Pois ne 2-mieliset ajatukset! Vettä vaan alkoi ripotella, kun ajelin kotia kohti...
wink.gif

sad_orig.gif
withstupid.gif
Mitämitä?!? Pikkupiruako se Ozzy on yrittänyt kyytiin houkutella??
smile_org.gif

Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais.  
wink.gif
Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään  
withstupid.gif
 Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.

Vitsi, toi pitää niin paikkansa!

Oon vain yrittänyt tuota paluuta "normaali-ihmisten" pariin (lue: koettanut suhdetta pyörättömään mieheen) ja en kyllä suosittele  
wink.gif

Oon vain yrittänyt tuota paluuta "normaali-ihmisten" pariin (lue: koettanut suhdetta pyörättömään mieheen) ja en kyllä suosittele
wink.gif
hehee, viime vkl:na iloitin kavereita puhumalla hohtavasta moposta aika paaaaaljon, onneksi sitten tuli lisää porukkaa mukaan, jossa oli yksi cbr-kuski, sen kans sai sit ihan luvalla puhua tehoista.
biggrin.gif
En muuten vieläkään käsitä, miten voi kuussatkussa cebarissa olla 150hp, ei _voi_.
eek.gif

wink.gif
hehee, viime vkl:na iloitin kavereita puhumalla hohtavasta moposta aika paaaaaljon, onneksi sitten tuli lisää porukkaa mukaan, jossa oli yksi cbr-kuski, sen kans sai sit ihan luvalla puhua tehoista.  
biggrin.gif
En muuten vieläkään käsitä, miten voi kuussatkussa cebarissa olla 150hp, ei _voi_.  
eek.gif
Paarissa ja nakkarilla kaikki on mahdollista
biggrin.gif

Back