Medi sanoi:Paskanjauhannan puolella viihtyy talvet paremmin. Vähemmän moraalinvartijatosikkomotoristeja.
..tut mitään moraalinvartiointia. Se on vähän ku olis puutteessa kun ajokauden alku kestää ja kestää...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Medi sanoi:Paskanjauhannan puolella viihtyy talvet paremmin. Vähemmän moraalinvartijatosikkomotoristeja.
janite2 sanoi:Nössykkälaji ja mitälie...
Ei vois vähempää kiinnostaa mitä naapurin Irma tai Kalevi ajattelee mun mopoilusta.
Tai ees ei kiinnosta onko se cool laji tai mitä genreä se edustaa.
Vai näytänkö mää ny hyvältä, vai pitäskö pyörä ja vermeet päivittää uusimpaan malliin. Tai mopotin ees vähän tehokkaampaan.
EVVK.
.. Kunhan ei tyrkytä väkisin sitä "uskontoaan" muille...
Spirit sanoi:..tut mitään moraalinvartiointia. Se on vähän ku olis puutteessa kun ajokauden alku kestää ja kestää...

Miikam sanoi:Oneksi maastamme löytyy muutamia valopilkkujakin:
Valitettavasti saattavat joutua maksamaan aika kovan hinnan noista vedoista.
Ei o kalustoa eikä taitoa ajaa talvella, mutta 1-2kk ja alkaa kesä.gixxerman sanoi:Onneksi on tuo nössö talvimopo,nelaripiikkienduro,niin saa aina kun haluaa
Ei tule vieroitusongelmia,eikä puutetta
Tosin nyt on (vaihto)paineet tulevalle talvelle![]()
Motoristi1958 sanoi:Voisin koettaa käyttää mielikuvitusta ja kuulopuheita, ilman minkäänmoista kokemusta renkaan vaihtamisesta etc.
Mutta kuulemma, kun riittävän kauan sudittaa niin se rengas lopulta räjähtää - ja kaiketi vaihtaminen on sitten helpompaa.
Mutta räjähtämisestä aiheutuvan siivon selvittäminen takahytistä lienee kokonaan toinen juttu.![]()
trj sanoi:No mutta jos sitä porhaltaa rengaskauppaan, siihen ainoaan oikeaan renkaanosto paikkaan eli siis pyöräkauppaan, ja alkaa tarjoamaan laiskuuttaan kokonaista pyörää eikä pelkkää kankailla olevaa irtovannetta, ja takarengas ei ole kulunut kuin keskeltä ihan tourunkimaisesti ja melkeinpä vielä milli jäljellä pintaa, ja vieläpä erehtyy epähuomiossa zoomaileen jotain turvavarusteita niin voi ristus sitä hävetyksen määrää. Kyllähän sitä tuntee itsensä vähemmästäkin nössöksi.
Kyllä se kankaille poltettu kumi pitää ihan itse vääntää irti ja murjoa se uusi tilalle!
Muistan myös lukeneeni suunnattoman kunnioituksen ja palvonnan vallassa jostain voorumilta kuinka mm. jalkatappeja saa tuunattua oikeanlaisilla naarmuilla.
V...tuttaa kun en muista missä se vinkki oli, tapit on vielä ihan naarmuttomat.
Silvupleetrj sanoi:Muistan myös lukeneeni suunnattoman kunnioituksen ja palvonnan vallassa jostain voorumilta kuinka mm. jalkatappeja saa tuunattua oikeanlaisilla naarmuilla.
V...tuttaa kun en muista missä se vinkki oli, tapit on vielä ihan naarmuttomat.

OH6ZZ sanoi:Korjauksena pitää laittaa ylimääräinen lamppu pyörän mahan alle joka on juuri sopivassa kulmassa niin että valaisee tien mutta ei häikäise vastaantulijoita..![]()
Ajokamat suojaavat asvaltti-ihottumalta, kypärä säästää hengen.Mutta kerrotko turvaliivien ja absien pelastavan vaikutuksen ?villho sanoi:Kyllä näino!!1 Piruako sitä ajokamojakaan laittamaan päälle, kun sehän on myös osoitus pelkäämisestä. Hellekelillä on niiiiiin paljon mukavampi vetää shortseissa tuulen ujeltaessa kulkusissa. Kypäränkin jätän vielä joskus kotiin, sillä meikämanne ei kuulkaas pelkää!
Reiska_SB sanoi:Siis kauniisti menee osaavissa käsissä...
Jos näin voisi vetää työmatkat, ei töihin lähtö vituttaisi yhtään
Vaan kellon soidessa suorastaan HYPPÄISI sängystä liikeelle..
Nitrous sanoi:Yritin miettiä tätä, mutta mulle ei auennut, että millä tapaa se helpottaa ko. operaatiota?
jarno73 sanoi:pikkukersana olen kotona saanut riittävästi huomiota vanhemmiltani,joten
sitä minun ei tarvitse yleisestä liikenteestä hakea!
Ymmärrän kyllä niitäkin jotka tarvitsevat muiden huomion tunteakseen itsensä tarpeelliseksi/ihmeelliseksi!

Tsc sanoi:Suurin osa tämän päivän motoristeista on täysin nössyköitä. Toista se oli -70 luvun lopussa. Pikkukylälle missä asuin saapui lauma motoristeja lähikaupungista. Asettuivat pyörineen viikonlopun viettoon kylän laidalle männikköön "eväät" mukanaan. Illan kuluessa, porukan valuessa kylän keskustaan alkoi tapahtua. Torilla otti turpaan paikalliset kovanaamat ja osa motoristeistakin. Torilla sai puinen mustikkalaatikko kyytiä, menee se päästä läpi kun tarpeeksi lujaa heilauttaa. Ilta päättyi siihen kun poliisit pistivät vierailijat konttaamaan portaita pitkin putkaan. Puoli kylää oli todistamassa tunkeilijoitten nöyryyttämistä.
Mutta voi sitä naisten määrää, mikä pyöri tuon porukan ympärillä viikonlopun, ei tarvinnut poikien odotella seuraavaa kesää eikä pesää.
Kapinallisuus on aina kuulunut prätkäilyyn ja tulee kuulumaan.
JHV 654cc sanoi:No mutta jos ajaa siälä missä ei kukaa näe?
Kyllä mä ainaki keulitan/suditan silloon ku mua huvittaa oli sitte yleisöä tai ei...![]()