• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PowerBiken Ratapäivä

PowerBike ja Sandvik Rockbikers järjestävät yhteistyössä ratapäivän Alastaron moottoriradalla.

Ratapäivä pidetään 23.6. klo 15 -20.

Hinta 35€. On muuten halpaa hupia!

Tarjolla on taas perinteisesti kolme eri ajoryhmää. Aloittelijat, keskinopea ja nopea.

Kilvettömät pyörät ovat myös tervetulleita, mutta kannattaa ottaa mukaan todistus liikennevakuutuksesta.

Ilmoittautuminen kyseiseen tapahtumaan hoituu parhaiten PowerBiken kassalla. Maksa 35€ ja kerro mihin ryhmään haluat ajamaan.
Mikäli PowerBikessa asioiminen on etäisyyden takia kaukainen haave, niin sähköpostia voi myös laittaa. Mailia osoitteeseen myynti at powerbike piste fi. Kerro mailissa mihin ryhmään ilmoittaudut, sekä tietenkin nimesi.
Paluupostissa saat vastausmailin, jossa on maksuohjeet. Vain maksamalla varmistat paikkasi.
Jos ilmoittaudut etkä ole maksanut ennakkoon, emme voi luvata sinulle varmasti ajopaikkaa.

Vain maksamalla ennakkoon varaat paikkasi auringossa. Kannattaa muistaa että nämä Powerbiken päivät ovat harvinaista herkkua ja ovat aikaisempina vuosina olleet aina loppuunmyydyt.

Pitääpä katsoa jaksaisiko päivää jatkaa vielä tuolla. Alatarossa muuten huomenna ajamassa jo aikaisemmin
062802moto_prv.gif
...

Olen tulossa ko. ratapäiville tänään ja mietin miten todistan oman pyöräni liikennevakuutuksen. Pyörä on kilvellinen, mutta kilpi ei ole paikallaan. Kaiken lisäksi ilmoitin tänään puhelimella vakuutusyhtiöön ottavani pyörän ajoon eli kuittia tms. maksetuista vakuutusmaksuista minulla ei ole. Miten porukka yleensä on todistanut vakuutuksien voimassaolon?

Ainakin isommilla yhtiöillä näkyy verkkopalvelussa (tunnistautuminen verkkopankkitunnuksin) nuo sopimukset. Itse (kun IFssä vakuutukset) olen tulostanut vakuutuskirjasta sen sivun, jossa mainitaan oman pyöräni (kilvetön) olevan liikennevakuutettu.

Olen tulossa ko. ratapäiville tänään ja mietin miten todistan oman pyöräni liikennevakuutuksen. Pyörä on kilvellinen, mutta kilpi ei ole paikallaan. Kaiken lisäksi ilmoitin tänään puhelimella vakuutusyhtiöön ottavani pyörän ajoon eli kuittia tms. maksetuista vakuutusmaksuista minulla ei ole. Miten porukka yleensä on todistanut vakuutuksien voimassaolon?
Lunastarin ohjeetkin on toimivat, mutta jos pyöräsi todella on kilvellinen, niin ota se rekisteriote mukaan. Siinä se vakuutusyhtiö on mainittu.

Kaunista keliä luvattu koko päiväksi, joten nyt kannattaa suunnata pyörän keula kohti Alastaroa. Tilaa on edelleen kaikissa ryhmissä reilusti.

Tervetuloa
smile_org.gif

Tää triidi tais aluks olla "piilossa" tolla kaupallisissa tiedotteissa/ katsojakerroista (alle 200) veikkaillen populaa oli sen takia vähän että kukaan ei sattunut huomaamaan ilmoa tuolta "piilosta".
Mut kiva oli ajella, hyvä sää ja tilaa oli.

Kiitokset järjestäjälle!!! Homma toimi muutamaa punalipun alaista ohitusta lukuunottamatta.

Kuvaajiakin näkyi,mistäköhän voisi kuvia löytää?

062802jumpie_prv.gif

Kuvaajiakin näkyi,mistäköhän voisi kuvia löytää?

062802jumpie_prv.gif
meikäläisen kuvat tulee näkyville, linkki galleriaan tullee tuonne järjestävän tahon nettisivulle. Varmaan tähänkin ketjuun saadaan tieto kun kuvat on näkysissä.

Tuuppaan suunnilleen kaikki kuvat näkyville ilman mitään itsekritiikkiä kuvien sisällöstä, lukuunottamatta täysiä suttuja.

Meikäläisen linssi tuntuu piirtävän tosin aika suttusta jälkeä muutenkin, tosin kuvaajana tuonne "hitaaseen" ryhmään kuuluun muutenkin. Ihka ekaa kertaa liikkuvia pyöriä kuvaamassa
biggrin.gif
Jos otoksi tuli noin tuhan päivän aikana ja eden yks kymmenestä olis onnistunut niin muutama hyvä sopii joukkoon. Tosin toistoa näissä kuvissa on ja paljon.

Mukava oli kurvailla joo, varsinkin kun sai racechronon toimiin niin huomas kuinka hiljaa sitä köröttelee
biggrin.gif

Valokuvia odottelen kanssa...

Kiitos hyvistä kuvista..
smile_org.gif

Arvelinkin että hyviä photoja on tulossa, koska näin sinut useaan otteeseen radan varressa eri paikoissa! Jos kuvaajaa ei huomaa, niin vaatii aika proon kaluston, että pystyy saamaan kaukaa noin hyviä kuvia.

Tuonne allekirjoituksessa olevaan blogiin laitan muutaman kuvan, meidän tiimistä oli tarttunut useita hyviä ruutuja joille voisi löytyä isompaakin käyttöä.. Olen tuosta yhteydessä myöhemmin rivaatisti..

T: Mustat surmat #127 & #35

Back