• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PowerBike ajopäivät 6.7.2009

Olipas keskiryhmässä sangen williä wipellystä.
Positiivista oli se että ei ainakaan ollut tylsää kun "seuraili" sitä menoa.
Negatiivista oli se että joutu "hieman" varomaan edellä meneviä/ohitettavia kun ei oikein aina siitä hektisestä poukkoilusta tiennyt pysyykö ne radalla vai ei, ja mihin suuntaan ne on millonkin menossa.  
biggrin.gif
Ei se mun mielestä niin williltä näyttäny? Toki jos se wipeltäjä olin mää niin sitten
biggrin.gif
kyllä siellä ohi pääsi ihan hienosti eikä ketään nyt omasta mielestä kauheesti "poukkoillu" mihinkään!

Päivä oli kyllä hieno, itsellä ajo oli hieman hakusessa mut eiköhän se tästä taas lähde
thumbs-up.gif

Kiitokset omastamme, ja Rockbikersin väen puolesta.
Ajopäivä sujui hyvin pienillä huomautuksilla mallikkaasti, ja keskiryhmäkin rauhoittui muutamin kokoonpanomuutoksin melkeinpä mallikkaaksi.
Säät suosivat, kuljettajat malttoivat pitää aivot kypärän sisällä ja kaikilla näytti olevan hymy suupielessä ainakin jossain kohtaa päivää.

Kiitokset myöskin EAK kouluttajillemme Jukalle ja Petrille ammattitaidosta ja hitaan ryhmän erinomaisesta luotsaamisesta.

Samoissa merkeissä jatkamme kotiradallamme vastekin

Terv,

PB:n porukka

Negatiivista oli se että joutu "hieman" varomaan edellä meneviä/ohitettavia kun ei oikein aina siitä hektisestä poukkoilusta tiennyt pysyykö ne radalla vai ei, ja mihin suuntaan ne on millonkin menossa.  
biggrin.gif
Mikäs siellä niin williä oli? Normaalia rata-ajeluahan tuo kai oli keskiryhmässäkin?

Niin ja suuret kiitokset järjestäjille
smile_org.gif

biggrin.gif
Samanlaista meinkiä olin huomaavani hitaassa ryhmässä välillä. Mutta pääasia, että onnettomuuksilta ja kaadoilta (yhtä lukuunottamatta?) taidettiin välttyä kaikissa ryhmissä
smile_org.gif

Mikäs siellä niin williä oli? Normaalia rata-ajeluahan tuo kai oli keskiryhmässäkin?
Ehkä sit vaan mun eteen sattu just ne kaikki hiekalla kävijät, taitetaan mutkaan väkisin jalkatapit kipinöiden, jarrut pitkiks, väkisin ohi perä vopeltaen, jne. Samanlaisessa määrin pääsääntöistä yliyrittämistä oon viimeks nähnyt kevään ensimmäisillä ratapäivillä kun innokkaat sonnit pääsee ensimmäistä kertaa kevätlaitumille. Kesä-heinäkuun aikana on jo ehtinyt tottuu siihen ett yliyrittäminen vähenee kesän edetessä.
Mut kuten sanoin, sitä oli viihdyttävää seurata.  
biggrin.gif

Eikös tuo ole ihan normaalia rata-ajoa tuollaisessa harrastelijaporukassa? Kenenkään päälle ei kuitenkaan ajettu eikä kukaan kaatunut yhtä nopean ryhmän kuskia lukuunottamatta joten ei se nyt kuitenkaan niin williä tainnut olla...

Kai se olin minä sun edessä, kun se oli mun eka kertaa radalla alastarossa. Mut 4 setti meni eilen aika hyvin jo, aika 1:39

Ehkä sit vaan mun eteen sattu just ne kaikki hiekalla kävijät, taitetaan mutkaan väkisin jalkatapit kipinöiden, jarrut pitkiks, väkisin ohi perä vopeltaen, jne. Samanlaisessa määrin pääsääntöistä yliyrittämistä oon viimeks nähnyt kevään ensimmäisillä ratapäivillä kun innokkaat sonnit pääsee ensimmäistä kertaa kevätlaitumille. Kesä-heinäkuun aikana on jo ehtinyt tottuu siihen ett yliyrittäminen vähenee kesän edetessä.
Mut kuten sanoin, sitä oli viihdyttävää seurata.  
biggrin.gif
Naapurin yliyrittämisestä kannattaa mennä sanomaan jo paikanpäällä järjestävälle taholle. Ainakin hitaassa ryhmässä meno viileni ajoittain ainakin jonkinverran, kun EAK piti saarnan ajon rauhoittamisesta. Näin jälkeenpäin netissä asiasta päärrääminen harvemmin enää auttaa tuomaan edellisen päivän ajoharjoittelutapahtumaan lisää turvallista hauskuutta.

Saattaisi olla jopa kyseisille yliyrittäjille tervetullutta palaute, joka ohjaa ajamista oikeaan suuntaan ja moni varmasti omasta ajostaan nimenomaan tuota palautetta haluaa ja toivoo. Usen käy niin, ettei uskalleta sanoa mitään, ettei vaan pääse leimautumaan mitenkään. Itse ainakin jopa haluaisin sitä palautetta.

Kieltämättä oli jännää katsella nopeessa vasurissa kun kaverilla ulkoreuna lähestyy vasen jalka irti tapilta ja santakin jo hiukan pöllähtää. Onneksi kaveri pysyi pystyssä

Välillä porukkaa 4 rintasin. Mutta niinhän se menee, varsinkin perinteisesti keskiryhmässä. mikä on väistämätöntä suurista nopeus eroista johtuen.

Mukava päivä oli.
Kiitos järjestäjille.
thumbs-up.gif

Kiitos täältäkin järjestäjille. Mukavata oli.

Niillä kolmella stintillä, mitä itse keskiryhmässä ajoin, ei ollut muuta erityistä ohjelmaa kuin omat pari jarrutilannetta. "Hartialukosta" pahoittelut ulompaa linjaa ajaneelle.

Kieltämättä oli jännää katsella nopeessa vasurissa kun kaverilla ulkoreuna lähestyy vasen jalka irti tapilta ja santakin jo hiukan pöllähtää. Onneksi kaveri pysyi pystyssä
vinkkinä pena, jos katot sen edessäajanvan pellolle menoa, niin löydät yllätysyllätys myös itsesi sieltä hyvin helposti. Vanha totuus "pyörä menee sinne minne katsot" pitää yllättävän hyvin paikkansa. Yhdestä (melkein) kerrasta oppineena =)

vinkkinä pena, jos katot sen edessäajanvan pellolle menoa, niin löydät yllätysyllätys myös itsesi sieltä hyvin helposti. Vanha totuus "pyörä menee sinne minne katsot" pitää yllättävän hyvin paikkansa. Yhdestä (melkein) kerrasta oppineena =)
Tosi on. Mutta kyseisessä tilanteessa ei sitä vaaraa kuitenkaan ollut. Olin menossa sisäkautta ohi radan vasenta reunaa myöden apexi jo ohitettuna ja vauhti oli sitä luokkaa että olisi voinut alkaa vetää jo monenmoista "käärmelinjaa".

Itsellä kyllä toi katse on aika hakusessa välillä, mutta onneksi vauhtikin on sen verran hidasta että ei sen takia ole ollut mitään ylimääräistä ohjelmaa.

Naapurin yliyrittämisestä kannattaa mennä sanomaan jo paikanpäällä järjestävälle taholle. Ainakin hitaassa ryhmässä meno viileni ajoittain ainakin jonkinverran, kun EAK piti saarnan ajon rauhoittamisesta. Näin jälkeenpäin netissä asiasta päärrääminen harvemmin enää auttaa tuomaan edellisen päivän ajoharjoittelutapahtumaan lisää turvallista hauskuutta.

Saattaisi olla jopa kyseisille yliyrittäjille tervetullutta palaute, joka ohjaa ajamista oikeaan suuntaan ja moni varmasti omasta ajostaan nimenomaan tuota palautetta haluaa ja toivoo. Usen käy niin, ettei uskalleta sanoa mitään, ettei vaan pääse leimautumaan mitenkään. Itse ainakin jopa haluaisin sitä palautetta.
Tuossa on hieman se dilemma, että järjestävä taho oli myös kaupallinen taho, jolloin ulkopuolisena en näe aiheelliseksi omaaotteisesti sekaantua heidän toimintaansa, koska olin paikalla maksavana asiakkaana.

Ja myöskin tuo minun palautteeni on annettu maksavan asiakkaan näkökulmasta.

Tuossa on hieman se dilemma, että järjestävä taho oli myös kaupallinen taho, jolloin ulkopuolisena en näe aiheelliseksi omaaotteisesti sekaantua heidän toimintaansa, koska olin paikalla maksavana asiakkaana.

Ja myöskin tuo minun palautteeni on annettu maksavan asiakkaan näkökulmasta.
Ja mistää ostamastasi tuotteesta et anna palautetta, tyydyt vain osaasi jos et saa sitä mitä ole halunnut?

"Tarjoilija, pihvini oli kylmä, mutta söin sen silti"

Ja mistää ostamastasi tuotteesta et anna palautetta, tyydyt vain osaasi jos et saa sitä mitä ole halunnut?

"Tarjoilija, pihvini oli kylmä, mutta söin sen silti"
No mähän sain live-viihdettä koko rahalla.  
smile_org.gif
Ett vaikka pihvi olikin kylmä, niin kokonaisuus oli ihan 50-60. Ja ku tarpeeks kauan kittaa puqquu sen safkan kans, nii SOAS onko se kengänpohja kuiva vai kylmä, ei siit aina jaksa valittaa, varsinkaan joka kerta.

Ja linkki tapahtumasta otettuihin kuviin löytyy tuolta meidän etusivulta  
smile_org.gif

Mikäli löydät itsesi ja haluat originaalin 2-3meg kuvan niin niitä saa kun ilmoittelet sähköpostilla tero.ruskovuo ät powerbike.fi

PowerBike @ Alastaro 6_7_2009

Jep, hyviä otoksia oli. Kiitoksia vielä järjestäjille antoisasta iltapäivästä.
buttrock.gif

Ja ens kesänä uusiks.

Back