• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Power Bike Raisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peltzi82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Puhelimitse olin yhteydessä ko. firmaan ja homma toimi erinomaisesti.Meilläpäin palvelu oli jokseenkin tällaista:Kuule tuanoinii ei tääl oolraiti kataloogis ol semmost osaa ku sää tarvisit, mut maahatuaja kaut mää voisi ehkä saad semmossee joskus pari viiko pääst, mut ny tarvii nostaa käret pystyy..seuraava asiakas.Toista se oli powerbikessa siellä huomattiin,että kaverilla on
kiire saada spesiaalikokoinen eturatas..juhannus tulossa ja radalle tarvis mennä omia enkkoja parantelemaan.Kun hyllystä eikä maahantuojalta löytynyt myyjä lähti hankkimaan osan yhteistyökumppaniltaan? 2tuntia ennen sulkemisaikaa juhannusaatonaattona.Jäi sellainen fiilis, että välitettiin etenkin koska kassaan ei kilahtanut kuin parikymppiä.

Ei voi muuta kuin kehua liikkeen ja huoltopuolen naishuoltajan avuliaisuutta !!!! Öljynsuodattimen tiiviste oli mennyt rikki joten vaihdettiin suodatin ja öljyt aikaa varaamatta !!!! Näin kesälomareissu ei tyssänyt turkkuseen TV:pohjanmaan hondamiehet
062802jumpie_prv.gif

Loistavaa palvelua
062802jumpie_prv.gif
Renkaat on tullut tuolla vaihdettua ja nyt määräaikaishuollostakin jäi paljon parempi fiilis, kuin tien toisella puolella olevasta liikkeestä.

Kerran käytin pyörää toisaalla huollossa. Se oli virhe. Nykyään käytän vain Power Bikea ja elämä hymyilee.

Ensimmäinen kommentti myyjältä oli "ostakaa nyt jotain, mää haluun teidän rahat" (en osaa kirjottaa turuksi). Olin päässyt livahtamaan sisään kun oli muut asiakkaat vieny huomion, eikä oltu moikattu. Vierailu ei kestänyt kauaa.

Ensimmäinen kommentti myyjältä oli "ostakaa nyt jotain, mää haluun teidän rahat" (en osaa kirjottaa turuksi). Olin päässyt livahtamaan sisään kun oli muut asiakkaat vieny huomion, eikä oltu moikattu. Vierailu ei kestänyt kauaa.
Mulla jäi paskanmaku suuhun mutta tiedä nyt taas mitä uskaltaa netissä kirjotella ilman että haastetaan oikeuteen
kaboom.gif
Nyt ei ihan ymmärrä mitä haluat sanoa jos tuo koskee jollain tapaa lainaustasi..?

Mulla jäi paskanmaku suuhun mutta tiedä nyt taas mitä uskaltaa netissä kirjotella ilman että haastetaan oikeuteen
kaboom.gif
Nyt ei ihan ymmärrä mitä haluat sanoa jos tuo koskee jollain tapaa lainaustasi..?
Ah joo siis toi kommentti ei liity tohon lainauksee,sori..

Kirjotin tähän jo kahdesti tarinan et mikä on mun viimeisin mielikuva firmasta mutta jätin sen vaan tohon edelliseen lauseeseen..

Mutta vinkki: "en mä ole jaksanu ilmasta tavaraa hakea"
Jos ei pysty asiallisesti perustellen kertomaan omaa mielipidettään, sitä negatiivistakin, niin voi miettiä kannattaako kirjoittaa ollenkaan. Tämä siis vain minun mielipiteeni. Menee informaatioarvo koko viestistä.
Itse näitä risut ja ruusut ketjuja lueskellessani arvostan sitä että palautteesta löytyy myös perustelu, jolloin voi itse miettiä onko kyseinen asia omalla kohdalla häiritsevä/sen arvoinen että muuttaa omaa käsitystä kyseisestä liikkeestä.

Kyllä tuolla Power Bikessä homma toimii mallikkaasti eikä siel olla naama norsunv...... jos vaikka menee vähän hölmöjäkin kyselemään!!! Renkaan vaihdon siel tehty ja nyte toinen r vaihto + pienimuotonen huolto + ajankin sain viel nopeestikki. KYLLÄ MUN MOPPE TYKKÄÄ SIÄLLÄ KÄYDÄ!!  
buttrock.gif

No niin. Talvihuolto hoidettu. Tehtiin:
Keulaan jäykemmät jouset + öljyt + stefat
Kaasarien synkkaus
Venttiilien välys
öljyt + ilmanputsari
Koneen oikean posken vaihto

Hintaa tuli osineen 580 € (keulan jouset ja öljyt, koneen poski ja tiiviste itse hankkimia). Tuntiveloitus oli talviasennossa.

Palvelun huippu oli, kun kaiffari tuli hakemaan kotipihasta jousipaketin.

Eli hyvältä näyttää tähän saakka. Kevättä kohti, niin saa mopon tallista, vaikka sinne PK JunkFoodiin, jos kelit sen sallii (tai kelit sallii aina, mutta kroppa ja pää välttämättä ei).

Eli se on ilmeisesti auki jo naantalissa?
Mää siitä tiedä. Siel oli talvisäilytyshalli tälle talvelle. Jos toiminta on siirtymässä sinne samaan paikkaan talven aikana, niin varmaan parhaat rahat sai tekemällä tiloista aluksi säilytys/ huoltotilat, ja kun mopot lykätään huhtikuussa pihalle, niin pikapikaa myyntiputiikki samoille mestoille pystyyn huoltohallin kanssa.

Toisaalta, kuvio voi olla jotain ihan muuta, eli se on tuuli, kun huulia liikuttelee.

Onkos se siinä nesteen kylmikseltä hieman alaspäin ja tien vieressä toisellapuolella oleva rakennus? Ei varmasti ole vielä mitään kylttejä, koska ajelin eilen tuolla ja yritin haeskella tulevaa huoltopaikkaa..

Samas kiinteistös vissiinki misä se pyörien talvisäilö o. en kyl vaa tarkkaan tiär misä.

^ Ei.
Edit. tai ainakaan minä en mainosta oman pyörän säilytys paikkaa

Oma pyörä kans siellä talvisäilössä eikä oikeastaan huolestuta. On sen verran hyvin vartioitu paikka
smile_org.gif
Ja tokihan tuo uusi osoite löytyi Powerbiken nettisivuiltakin
smile_org.gif

Ja sinne se lafka sit pykätään pystyyn joskus keväämmällä. Itekään sen tarkemmin tiedä, mikä siinä on kuvio, mutta kaiten siitä sitten infoillaan lähempänä tarkemmin. Huoltojutuistahan ja muistahan voi vaikka kysellä s-postilla, kun numeroa ei ollut vielä tuolla nettisivuilla jaossa. Siellä mailiosoitteena näytti olevan tuo myynti@powerbike.fi

Back