• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 8 - Reposaari kutsuu jälleen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ollaan kavereitten kesken virossa tuolloin...perhana, jo toinen kerta peräkkäin jotain muuta menoa.

Aahhhahhhaaaa :grin: Mä oon siunatussa tilassa tällä hetkellä, YLLÄTYS! Mutta tullaan kuopuksen kanssa ainakin käymään. Täytyy se opettaa orgesterin menoon jo pienestä pitäen! Tai sit oon yötä jossain muualla, ei vauvan kaa voi känniääliöiden parissa yöpyä :p Ja tosiaan...koulujen päättärit sotkee viikonloppua eli startataan sitten sen jälkeen!

Onkos järkkäreil mitään uudempaa tietoa, millo tulee mökit/mökkipaikat myyntiin/varattavaksi?
Onkos käytös viel sama vanha 'mökkivastaava'-systeemi?
Ei täs kaiketi nii kiirus oo, mut kuitenkin... :p

cXlari sanoi:
Onkos järkkäreil mitään uudempaa tietoa, millo tulee mökit/mökkipaikat myyntiin/varattavaksi?
Onkos käytös viel sama vanha 'mökkivastaava'-systeemi?
Ei täs kaiketi nii kiirus oo, mut kuitenkin... :p

Kunhan toi kauppa saatais "pystyyn"... mut eiköhän toi mene viime vuotisella systeemillä, nyt kun myydään kaupan kautta niin varsinaisille mökkivastaaville ei ole semmoista käyttöäkään kuin ennen wanhaan.. :thumbup:

Hoplaa! Nyt on mökkitiedot ja hinnat päivitetty ensimmäiseen viestiin. Myynti aloitetaan näillä näkymin ensi viikolla, pysykää siis hereillä.

ORG-kauppassa en löydä Posarin myyntiä, voiko silti osallistumisen pe-su ajalle varata? Pistän yv:tä Bren majoitus toiveesta.

Orgin uuden kauppasovelluksen käyttöönotto on viivästynyt ja tästä syystä Posarin lippuja ei ole vielä saatu myyntiin. Jahka kauppa saadaan jaloilleen ja tuotteet ostettavaksi, tiedotan kyllä asiasta täällä. Toiveet ovat korkealla, ettei montaa päivää enää mene. Pahoittelen viivästystä.

Huh heijaa, nyt niitä lippuja on vihdoin kaupassa myynnissä. Klikkaa itsesi ylävalikosta kauppaan ja kirjaudu sivun yläkulmasta sinne sisään omilla tunnuksillasi, joilla normaalistikin olet sivustolle kirjautuneena. Posarin liput löytyvät Kokoontumiset-otsikon alta.

Posarin minimiosallistujamäärä on 30 henkeä. Eli toisinsanoen tapahtuma järjestetään vain, jos siihen saadaan järkkärit mukaanlukien vähintään 30 osallistujaa. Osallistujien määrä tarkistetaan 13.5. mennessä ostettujen lippujen perusteella. Käy siis lunastamassa lippusi viimeistään ensi tiistaina. Mikäli käy niin ikävästi, että tarvittavaa osallistujamäärää ei saada kokoon, palautetaan suoritetut maksut lipun ostaneille.

ORG-kaupassa en Posarin myyntiä löydä. Käytän taplet tietokonetta, onko siinä jotain merkitystä? Olen kirjautuneena sivulle, menen kauppa osioon, mutta ainut mitä kaupassa on, on 2014 jäsemmaksu eikä muuta. Tarvin ATK-tukeanne! :tyhmäminä:

Klikkaa uudemman kerran tuota ylärivin Kauppa linkkiä, joillain vaatii tuon kahteen kertaan klikkaamisen ennenkun vie uuteen kauppaan, ekalla klikkauksella tulee esiin vanha kaupoa jossa näkyy pelkkä jäsenmaksu.
Uuden kaupan osoite on siis http://kauppa.moottoripyora.org

Kriisi sanoi:
Klikkaa uudemman kerran tuota ylärivin Kauppa linkkiä, joillain vaatii tuon kahteen kertaan klikkaamisen ennenkun vie uuteen kauppaan, ekalla klikkauksella tulee esiin vanha kaupoa jossa näkyy pelkkä jäsenmaksu.
Uuden kaupan osoite on siis http://kauppa.moottoripyora.org

Tunnistaako muilla tuossa uudessa käyttäjätunnuksen?
Minulla ei...? Eli ei päästä kirjautumaan sisään ja tarjoaa sitten ei-jäsenhitaista lippua.

ReG sanoi:
Tunnistaako muilla tuossa uudessa käyttäjätunnuksen?
Minulla ei...? Eli ei päästä kirjautumaan sisään ja tarjoaa sitten ei-jäsenhitaista lippua.

Sillon ihka-ekana kaupan avautumispäivänä mun piti ensin kirjautua foorumilla ulos, mennä kauppaan, ja sit vasta kirjautua kauppaan sisään. Ihan omat tunnukset kyllä toimi sielä. En lupaa mitään, mut saattaa olla kokeilemisen arvonen konsti. Eikä ees maksa mitään.

Ratapäivät 2014-ketjussa tuosta kaupan takkuamisesta on enemmänkin keskustelua, on ainakin tarkka isoista ja pienistä kirjaimista tuo kirjautuminen. Joku häikkä siinä edelleen on, siksi ratapäivär vedettiin pois myynnistä taasen.... Fiksummat tuolla ylläpidon puolella tekevät hartiavoimin töitä jotta homma saataisiin rokkaamaan.

Ei onnistu millään, kokeillut sekä työpaikallani ja taplella kotonani ja sama tulos. kaupasta löytyy kokoontumiset osio, ja klikkaan posari-tapahtumat ja valitsen mökkivaihtoehdon. Tämän jälkeen en pysty kirjautumaan tunnutksillani järjestelmään, Käyttäjätunnusta ei löytynyt ilmoitus tulee näyttöön. Alkaa olemaan keinot lopussa.
:no:

Back