Salmon
Ugalabugala
ei eilen harmittanu yhtään, kun nukuin auton takapenkillä kotimatkat. mopon sarvissa nukkuminen olis ollu ehkä hieman vaarallisempaaNIINPÄMinkä takia porukat tulee AUTOILLA?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei eilen harmittanu yhtään, kun nukuin auton takapenkillä kotimatkat. mopon sarvissa nukkuminen olis ollu ehkä hieman vaarallisempaaNIINPÄMinkä takia porukat tulee AUTOILLA?![]()
Ajonvakautin on tärkeä lisävaruste! Onneksi ei itseltä löytynyt mitään ylimääräisiä nesteitä ruumiinonkaloista..Huhhuh.
Alkopa hienosti viikko, löyty sieraimista kuivunutta jägermeisteria![]()
Joo kiitoksia sikivikille matkakumppanuudesta molempiin suuntiin, märkää oli mutta onneksi sain napista kytkettyä ajonvakautuksen päälle. Nips vaan ja esp hoiti vasemman eturenkaan. Tämä oli lähinnä Kriisille ja LaMasqueradelle ja parille muulle tiedoksi.
Hyvä, että se on tallessaJukka, lippu on mulla, käsittääkseni. Ainakin mulla on yx, ja jos se oli ainoo siellä, niin vot. Antti siitä ehti horiseen jo monta kertaa, et oli ollu hänellä, ja et mun pitää viedä se pois.![]()
![]()
![]()
No niinpäs tuli, mutta hei... ajatellaas positiivisesti. Oltiin varmaan toisesta päästä ekoja mölkyn heitossaPaha mieli tuli ainoastaan mölkyn heitosta, aargh![]()
siellähän yritettiin naisiltakin riisua paitojaMutta varsin lauantaina oli kyllä niin sikalystiä ettei ole pitkään aikaan ollutkaan. Kiitos kaikille mukana olleille - ootte aivan loistavia! Paidattomista tanssijoista tulee sitten kuvia tänne kun saan kehitettyä.Bändi ylitti kyllä omatkin odotukset.![]()
Sama täällä...Se joka on varastanu mun äänen vois pikkuhiljaa palautella sen, vastalahjaksi saa ärsyttävän kurkkukivun.
Ohhoh, ajattelin jo ettei tällä reissulla tartteis kauheesti pyydellä anteeks, mutta taidan olla osasyyllinen tuohonHuhhuh.
Tais kasvaa meillekin sarvet päähän kun yllytettiin ... kiitos ja anteeksi.Ohhoh, ajattelin jo ettei tällä reissulla tartteis kauheesti pyydellä anteeks, mutta taidan olla osasyyllinen tuohonHuhhuh.
![]()
Ja kiitos vaan siitä "lisänimestä", sitä saikin kuunnella sitten koko viikonlopun ajan![]()
Sä et ollut ainoa joka sai kuunnella jotain yhtä ja samaa koko viikonlopun......kuunnella sitten koko viikonlopun ajan![]()
sanoi:Ohhoh, ajattelin jo ettei tällä reissulla tartteis kauheesti pyydellä anteeks, mutta taidan olla osasyyllinen tuohon