• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiitos järjestäjille

ja muille jotka minua jouduitte sietämään

hyvin te vedätte
biggrin.gif

ens vuonna kompastellaan uusiks
cool.gif

Kiitos ja anteeksi. (Olinko eka?)

Järjestelyt toimivat jälleen, Timpasta huolimatta, hienosti. Iso käsi jälleen järjestäjille
bowdown.gif

Prestigelle terveisiä, pidä dikki huulessa!

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

oli kivaa, nyt väsyttää
smile_org.gif

Kiitokset järjestäjille ja osallistujille. Ensi vuonna sitte viides Posari!

Ja sumpalle tiedoksi: ei ne viinitahrat näkyneet enää juurikaan, ja koska paita oli vielä märkä ku pääsin kotiin nii pysty heittä pesukoneeseen vanishin kanssa
smile_org.gif

Kiitokset järjestäjille ja muulle juhlaväelle. Kotiin päästy, mutta aivot varmaan seuraa pitkällä perästä. Hyvät säät oli hankittu ja tämän päivän raikastava vesisadekaan ei jatkunut pitkälle.

Kiitos juhlakansalle perjantaisesta  
033102beer_1_prv.gif

ja muutenkin koko porukalle ja erityisesti järjestäjille  
062802jumpie_prv.gif

Ensvuanna sit taas  
inlove.gif

Suurkiitos kaikille, aivan mahtava reissu oli jälleen!
smile_org.gif

Ja autolla kun oli liikkeellä, niin ei ne rankat sadekuurotkaan tuntuneet niin pahalta...
cool.gif

Kiitoksia kaikille.
Kivat oli kekkerit ja bändi oli hyvä.

Kotimatka meni hyvin, mitä nyt sadetta: Porissa tuli ekat pisarat, Ulvilassa sitten jo satoi ja Harjavalta-Kokemäki välillä se sitten loppui.
Sade alkoi uudestaan Forssassa ja loppui vasta Vihdissä.
Vedet ei sentään tullut läpi nahoista, kiitos nahkasaippualle ja rasvalle...

Kotiin saavuttu täälläkin. Automatkalla mietittiin, että olipa hyvä, kun ei tultu prätkällä  
tounge.gif
. Sadekaan ei tosin huuhtonut autoon piirrettyjä kirkkoveneitä sun muita. En taida viedä sitä pesuun ollenkaan sillä hauskat muistot vain häviäsivät.

Kiitokset porilaisille mutkattomista järjestelyistä. Ensi vuodeksi muistakaa pysäyttää ne flektit siitä vierestä, niin homma hipoo jo täydellisyyttä.

Sattuiko muuten kukaan laskemaan ja ottamaan talteen Orgin lippua siitä lipputangosta? Mun ja kahden muun autokyytiläisen piti se muistaa, mutta arvatkaapa vain jäikö se silti sinne
nixweiss.gif
. Laittakaa mulle viestiä, jos tiedätte lipun kohtalon.

Ensi kertaan  
062802moto_prv.gif

Oli kyllä mun osalta ainakin tosi onnistunu reissu
thumbs-up.gif

Kiitos niille ketä jakso taas järjestää tämän reissun!

Kiva oli tutustua ihmisiin nimimerkkien takana-vaikkakin mulla unohtu varmaan puolet niceistä jo ensikättelyssä ja saunassakaan en ollu kovin vahvoilla että kenen vieressä tuli istuttua
tounge.gif

Mutta enivei, onnistunu reissu; vatsalihakset kipeenä nauramisesta
062802jumpie_prv.gif

Kiitos! Oli lystiä, edes 80 kilsaa vesisateessa ei satuttanut kun ajettiin kuitenkin loput 750 kilsaa upeessa kelissä. Merikarvian ja Noormarkun mutkat
inlove.gif
..

Nyt väskää, kiitos ja anteeksi, olitte kaikki
smile_org.gif
ja
033102beer_1_prv.gif
oli kylmää.

Sattuiko muuten kukaan laskemaan ja ottamaan talteen Orgin lippua siitä lipputangosta? Mun ja kahden muun autokyytiläisen piti se muistaa, mutta arvatkaapa vain jäikö se silti sinne
nixweiss.gif
Mä lähdin yhden aikoihin kastelemaan itteäni ja mun mielestä lippu ei ollut enää salossa eli kyllä sen joku on pois ottanut.

nixweiss.gif
Mä lähdin yhden aikoihin kastelemaan itteäni ja mun mielestä lippu ei ollut enää salossa eli kyllä sen joku on pois ottanut.
jagge ja hängäri otti sitä pienin vapisevin käsin alas kun me lähettiin
thumbs-up.gif

vihdoin perillä, melkein koko matkan satoi
shaun.gif

kiitoksia kaikille, erityisesti tietty järjestäjille, oli taas tosi hauskaa.

Ja bändikin tosiaan oli hyvä
thumbs-up.gif

Jammuu: Lippu on sikivikillä

MonDie: Tultiin kaatosateessa dikki huulessa ja äsken sylkäsin sen pois.

Juuri kotiuduin, 614km tripissä. Oli kyllä ehkä hauskin reissu pitkään aikaan, hyvä porukka ja hieno meininki. Sääkin suosi muuten paitsi tietenkin tänään. Nyt ei jaksa enempää kirjottaa, liian nuutunut olo ja olen muutenkin ehkä ollut liikaa äänessä köh köh.

Back