• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuo meidän avekki ei pääse, että sen voi poistaa ja näin viime tingassa vapauttaa jos joku haluua paikan mökki #5.
Mä ottaisin sen paikan, jos vielä vapaana  
sport05.gif
Timberlinelle laitettu vielä priva aiheesta.
Laitoin sut siihen mökkiin, sopinee jopipoylle...

TIEDOKSI!! TIEDOKSI!!

LIINAVAATTEITA EI OLE VIELÄ VUOKRATTAVISSA!!

Eli omia rättejä mukaan siis!

Asiaa tiedustelin Marja Eerikäiseltä, Siikaranta Camping.

thumbs-up.gif

Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
Ehdottaisin klo 15 Bembölen kahvitupaa.
Mulle tosin sopii aikaisempikin ajankohta ja myöhempikin.
Näyttäisi siltä, että aika monelle kävis aikaisempikin lähtöaika... niin josko vaikka sitten klo 13.30 olis sellanen sopivampi aika.
Mää voisin kanssa kurvailla sinne kaffetuvalle...
Voisin myös liittyä klo 13:30 lähtöön  
sport05.gif
mikäli aikaisempia startteja ei ole, lomapäivä  
tounge.gif

Meikäläinen tulee autolla. Auto lähtee Kaarinasta perjantaina klo 1700-1800 ja suuntaa Poriin Turun kautta. Kyytiin pääsee niin halutessaan. Takaisinkin pääsee sunnuntaina, jos on kiiru, niin saa ajaa, ja jos ei niin saa odottaa allekirjoittaneen ajokuntoa.

Meinaatko Startata 4 vai kahdella pyörällä?

Voisin olla liittymässä seuraan  
smile_org.gif
Jos vaan keli sallii niin meinasin Daytonalla lähteä, jos tulee vettä niin sitten sillä pienellä ja harmaalla kinnerillä.

Jos lähen pyörällä niin tähtään varmaan tuohon klo 13.30 Bembolen kahvituvalta lähtevään sakkiin, tuu siekin  
smile_org.gif

Ja jos lähen kinnerillä niin saat kyytiinkin tulla jos haluat, voi vaan olla että joudut sunnuntaina ajamaan takasin päin  
tounge.gif

biggrin.gif
Täällä on selkeästi alkanut nyt sunnuntain ajovuorojen jako. Jatkakaa vaan - tää on hauskaa.
biggrin.gif

Ja vielä huom. Tänään lyödään osallistujalista lopullisesti lukkoon. Sen jälkeen ei enää muutoksia. Kiitos ja kumarrus.

Meinaatko Startata 4 vai kahdella pyörällä?

Voisin olla liittymässä seuraan  
smile_org.gif
Jos vaan keli sallii niin meinasin Daytonalla lähteä, jos tulee vettä niin sitten sillä pienellä ja harmaalla kinnerillä.

Jos lähen pyörällä niin tähtään varmaan tuohon klo 13.30 Bembolen kahvituvalta lähtevään sakkiin, tuu siekin  
smile_org.gif

Ja jos lähen kinnerillä niin saat kyytiinkin tulla jos haluat, voi vaan olla että joudut sunnuntaina ajamaan takasin päin  
tounge.gif
smile_org.gif
tuttu juttu auton ajaminen onnistuu loistavasti takasinpäin. katotaan miten säät kehittyy. Olen mukana yhteisajossa myös jos nyt ei niitä mummoja sada taivaalta
smile_org.gif

Onks muita menossa autolla kun Basic? PK: seudulta
jos sais vaikka osan tavaroista auton kyydissä niin mahtuis kypärä liikkumaan päässä
smile_org.gif

Meitä on kanssa lähdösä tällä hetkellä 3 kaveri hyvinkäältä.Tarkotus olis lähteä liikkeelle motarin kuppeesa olevalta tebarilta (hyvinkään portti ko se oli?)ja ajella mutkapätkää kohti poria (2 tietä vältellen jos mahdollista).pistetään karttaa varmaan illalla jos on kiinnostuneita!  
sport05.gif

Tuo meidän avekki ei pääse, että sen voi poistaa ja näin viime tingassa vapauttaa jos joku haluua paikan mökki #5.
Mä ottaisin sen paikan, jos vielä vapaana  
sport05.gif
Timberlinelle laitettu vielä priva aiheesta.
Laitoin sut siihen mökkiin, sopinee jopipoylle...
Kiitokset, laitettu mökkivastaavalle priva  
smile_org.gif
Kaikki ok ja laitettu privaa takasin

Toottanoin, harmiuutisia. Meillä on 2 paikkaa leirintämökki 7:ssä, mutta me ei päästäkään tulemaan. Pahoittelen. Syy ei oo hepponen. Oon maksanut kyseisistä paikoista, mutta jos jo(t)ku(t) haluaisi tulla tilalle, niin mulle voisi laittaa viestiä, ja mulle tulisi myös maksu paikoista.

2 paikkaa siis vapaana leirintämökki 7:ssä. Yhteyshlö maksuasioissa minä, muutoin EllaÖ.

Täältä vielä tulisi johonkin mökkiin kaveri nimeltä Pia, joka on rekkautunut mut ei ole varma onko saanut vielä vahvistusta rekkautumiselleen, koska ei ole ehtinyt katsoa tänään sähköpostiaan. Kellään liene mitään sitä vastaan, että Pia kuites yöpyy kultsunsa kanssa mein möksässä...  
wink.gif

Meitä on kanssa lähdösä tällä hetkellä 3 kaveri hyvinkäältä.Tarkotus olis lähteä liikkeelle motarin kuppeesa olevalta tebarilta (hyvinkään portti ko se oli?)ja ajella mutkapätkää kohti poria (2 tietä vältellen jos mahdollista).pistetään karttaa varmaan illalla jos on kiinnostuneita!  
sport05.gif
JEJE!...ny ei jaksa valitettavasti karttaa piirrellä mut reitti menis noin karkeesti akseli Hyvinkää-Kytäjä-Läyliäinen-Pilpala-Räyskälä-Tammela-Forssa-Ypäjä-Oripää-Hinnerjoki-Lappi-Eurajoki-Reposaari..

Matkaa ja mutkaa kertyy mut sanoisin että on sen arvosta
biggrin.gif

ja semmonen keskinopee porukka varmaan voisin veikata että ollaan.

Back