• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mä oon lopettanut kokonaan ton alkoholin käytön, joten tulee varmaan iisi Posari mulle.
no hyvä. minä voin juoda sun viinat ja sinä sitten talutat ja paimennat meikäläistä  
biggrin.gif
Mielellänihän minä tuon teen...
biggrin.gif
biggrin.gif
Ja mites toi muuttaa mitään ?? Ainahan suo on saanut paimentaa  
biggrin.gif
biggrin.gif
Löytyykö kaulapanta ja remmi omasta takaa vai pitääkö tuoda mukana
biggrin.gif

nahkaa ja niittejä, oujee
biggrin.gif
!!
buttrock.gif

hahah...alistajat

Me availlaan ovia tuossa klo 15 aikoihin... Jagge ja Miimuska on ajoista enemmän tietoisia. Paikalle voi toki saapua, mutta mökkeihin pääsee vasta silloin...
Ja Posari vkonloppuisin ei sada... sehän on nyt selvä juttu olut aina.

Juu tosiaan, myö ollaan Jaggen kanssa siellä siten hollilla, et 15.30 pääsette alueelle sisälle. Toki jos ootte aiemmin tulossa ni kattellaa mitä tekemistä teille keksitään siks ajaks enne ku pääsette alueelle..
wink.gif

Jos nyt kävis niin että noi paikat menee täyteen (eli se vika 1 kpl) ja meillä olis kaveri joka haluis mukaan mut mein möksään, joka on jo täynnä eli sen vikan paikan menemisen jälkeen se pääsisi "lattialle" mein mökkiin, ni mitä se maksaisi sitten olostaan eli 2 yöstä + risteily ruokineen?

Jos nyt kävis niin että noi paikat menee täyteen (eli se vika 1 kpl) ja meillä olis kaveri joka haluis mukaan mut mein möksään, joka on jo täynnä eli sen vikan paikan menemisen jälkeen se pääsisi "lattialle" mein mökkiin, ni mitä se maksaisi sitten olostaan eli 2 yöstä + risteily ruokineen?
Ylimääräinen mökkiläinen maksaa telttapaikan verran, eli 27 euroa.

Vielä hieman käytännön ohjeistusta...  muistakaa että saaressa ollaan, joten siellä on oikeasti kylmä. Ottakaa tarpeeksi lämmintä vaatetta mukaan. Mökeissä ei ole liinavaateita, eli esim. makuupussi on asiallinen varustus.

Ihan JOKAINEN täyttää ilmoittautumiskaavakkeen vastaanottorakennuksella.

Tuomme taas muutamat kahvipaketit ja muita kahvitykötarpeita, voitte jakaa niitä sitten solidaarisesti mökkien kesken tarpeen mukaan. Eli omia kahveja / suodatinpusseja tms ei tarvitse tuoda kotoa. Saarella on kaksi kauppaa, josta saa evästystä toki haettua.

Jos tarvitsette käteistä rahaa, sitä kannattaa varata ennakkoon mukaan, sillä lähimmälle automaatille on taksimatkan verran kilometrejä...

Ei muuta kuin kovasti paljon tervetuloa kaikille ja toivotaan että aurinko paistaa ensi viikonloppunakin!  
smile_org.gif

Yleisön pyynnöstä selvennän vielä ensikertalaisille sen verran, että vaikka saaressa ollaankin, sinne pääsee siis pyörällä perille asti. Silta sinne menee, eli ei ole mitään lossikuljetusta tms. Pyörät saa siis mökkien viereen parkkiin, ei tarvitse jättää minnekään kauas.

Näyttäisi siltä, että aika monelle kävis aikaisempikin lähtöaika... niin josko vaikka sitten klo 13.30 olis sellanen sopivampi aika.
Toihan ois hyvä joo. Toivottavasti joku keksis jonkun paremman reitin kun suoraan 2-tietä, se on ihan tappavan tylsää. Mä keksin kyllä reittejä, mut minne ne vie ja kaunko niissä kestää onkin sitten eri asia...

Näyttäisi siltä, että aika monelle kävis aikaisempikin lähtöaika... niin josko vaikka sitten klo 13.30 olis sellanen sopivampi aika.
Toihan ois hyvä joo. Toivottavasti joku keksis jonkun paremman reitin kun suoraan 2-tietä, se on ihan tappavan tylsää. Mä keksin kyllä reittejä, mut minne ne vie ja kaunko niissä kestää onkin sitten eri asia...
Tämän reitin joskus ajanut plop.

Itseasiassa meki voitais Nipa83 tuoho kahvituvalle mennä
smile_org.gif

Onko lyöty lukkoon tuo klo: 13:30?

Aikasempikin käy, oikeastaan mitään väliä..

sport05.gif

Pyörä pajalla eikä tietoa saako perjantaiksi ajoon... siksi tiedustelenkin olisiko jolloin pk-seudulta lähtevällä takajakkaralla tilaa 70 kg:n lisä taakalle ? + tietty vaihto kalsarit.

Tuo meidän avekki ei pääse, että sen voi poistaa ja näin viime tingassa vapauttaa jos joku haluua paikan mökki #5.

Back