• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voihan kilin kulkuset. Kyllä nyt miestä vedätetään tana. Sorry. Vapautu paikka mökistä 6. En päässytkään tänään leikkaukseesn. Siirsivät perjantaille, ja sieltä en kotiin pääse ennen lauantai aamua. Ja ihan heti ei pysty ajaan edes autolla. On senverran vahvat mömmöt.
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

Jos joku kaipailee myöhäisempää matkaseuraa, meikäläinen pääsee starttaamaan vasta n.18:00.
veryangry.gif

Mitens muute, onks toi kakkos-tie ihan täys kottaraisenpönttöjä?
crazy.gif
Loppupätkä on!

Mutta riittää niitä liikkuvia sinne välillekkin
veryangry.gif
Joo aivan... Harjavallan jälkeen onkin pönttöjä... perskeles niitä muista... mutta kannattaa kuitenkin ajella iisisti, kun Poliisi kuitenkin tietää että ollaan menossa sinne Fox Islandiin
biggrin.gif

Saattaa olla jonkinlaista kyttäys meininkiä, ehkä.

Huoh ..... Nyt ei kerkee kun oon näpsäkän neitokaisen kanssa yö töissä.
tounge.gif

Voihan kilin kulkuset. Kyllä nyt miestä vedätetään tana. Sorry. Vapautu paikka mökistä 6. En päässytkään tänään leikkaukseesn. Siirsivät perjantaille, ja sieltä en kotiin pääse ennen lauantai aamua. Ja ihan heti ei pysty ajaan edes autolla. On senverran vahvat mömmöt.
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
Vit**maisia juttuja noi leikkaukset. Mutta toisaalta pitäähän se ukko saada kuntoon
smile_org.gif

Mulla pari leikkausta vuoden sisään niin alkaa hiukka ottaan
pataan.
veryangry.gif

Tällä hetkellä viimesestä jalkaoperaatiosta 6vkoa...

Nyt mahtuu jo ajosaapas jalkaan, joten paistaa se aurinko taas risukasaankin  
062802moto_prv.gif

veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif
Vit**maisia juttuja noi leikkaukset. Mutta toisaalta pitäähän se ukko saada kuntoon
smile_org.gif

Mulla pari leikkausta vuoden sisään niin alkaa hiukka ottaan
pataan.
veryangry.gif

Tällä hetkellä viimesestä jalkaoperaatiosta 6vkoa...

Nyt mahtuu jo ajosaapas jalkaan, joten paistaa se aurinko taas risukasaankin  
062802moto_prv.gif
Toi varmaan ottaa pannuun. Mulle lupas hoitaa homman sit kyllä perjantaina kondikseen. Sano, et tulee kipsi kuudeks viikoks, ja kirjotti sairista samantien heinäkuun alkuun. Saas nähdä koska mahtuu joku hanska käteen. Kävin jo varoiks ostamassa IIIISSSOOOOT rukkaset. Pitäkää Posarissa hauskaa. Ehkä sit ens vuonna pääsee tonnekin mukaan.
nixweiss.gif

Joko kaikki tietää millä menee ja monelta
sad_orig.gif
luettekste tätä viel perjantaina jos mä saan oman kulkuneuvon ja aikataulun edes siiheks selville niin voisin tulla jonkun mukana niinku
confused_orig.gif

Huomaattekste miten hukassa mä oon ku mun rimmoni on mut tälleen julmasti hylänny - mä en tiijä mistään mitään, kun mun ei oo ikinä tarvinnu itte ajatella aikasemmin
biggrin.gif

emmä ajattele nytkään - eipä silti...
mut jos kassin sais jonkun kyytiin diilattua varmuuden vuoksi jos pääsiskin mopolla jos saa siis koiran hoitoon johonkin tai jotain...
Basic ? ottasiksä mun kassin jo huomenna autoos totuttelemaan?
bawling.gif

(millähän ton rimmonin sais käännytettyä.. vinkkiä? moon tehny jo ruokaa - se ja mä ootellaan tääl lämpimänä, mut ei äijää vaan näy ** tanakele**
biggrin.gif
)

joo ei mulla muuta
biggrin.gif
Mä lähden heti kun pääsen ja tykitän kyyryssä Vorssaan alle kolmen vartin kun kärsin eroahdistusta ja yksinjäämisen pelkoa (+pelkään Premierin juovan mun kaikki kaljat ennen kuin olen perillä). Menetän korttini Karkkilan kohdalla ja Tammelassa sitten uudestaan (virnuilen vaan tyhmänä partiolle - minkäs otat pois kun ei ole korttia). Kuulen Vorssan Autokeitaan kassatytöltä, että pahaääniset konepyörät salskeine urhoineen lähtivät juuri 3,27 minuuttia ennen saapumistani. Mietin, josko lähtisin suoraan perään, mutta päätän käydä pikaisesti vessassa. En ehdi vessaan vaan lasken alleni (onneksi Gore pitää nestettä molempiin suuntiin). Kiroilen. Masennun . Alkoholisoidun. Myöhemmin autolla tuleva jälkijoukko löytää minut erakoituneena Vorssan keskuspuistosta suurehkon havupuun latvustasta. Heittelen heitä kävyillä ja syljen kirouksia.

Tai sitten kaikki meneekin oikein kivasti. Jostainkautta jollainporukalla tai sitten yksin (omat kassit mukana).
Sounds like a plan! Niin ja tuo pelko kaljojen juomisesta on täysin aiheellinen
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Jos joku kaipailee myöhäisempää matkaseuraa, meikäläinen pääsee starttaamaan vasta n.18:00.
veryangry.gif

Mitens muute, onks toi kakkos-tie ihan täys kottaraisenpönttöjä?
crazy.gif
Loppupätkä on!

Mutta riittää niitä liikkuvia sinne välillekkin
veryangry.gif
Joo aivan... Harjavallan jälkeen onkin pönttöjä... perskeles niitä muista... mutta kannattaa kuitenkin ajella iisisti, kun Poliisi kuitenkin tietää että ollaan menossa sinne Fox Islandiin
biggrin.gif

Saattaa olla jonkinlaista kyttäys meininkiä, ehkä.
Ei taida olla pönttöjä ko heti h:vallan jälkeen ja sitten nakkilan jälkeen. Tosiaan tota siikarantaa lähestyessä kannattaa olla hereillä siinä tuulivoimajuttujen jälkee 60 alueella on usein tutka.

Koko viikonlopuks luvattu poriin sadetta, toivottavasti ennuste hieman muuttuis parempaan suuntaan
confused_orig.gif

Sounds like a plan! Niin ja tuo pelko kaljojen juomisesta on täysin aiheellinen
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
Jos ehdit ennen minua pelipaikalle ja jos tilaukseni on saapunut, niin saat ihan luvan kanssa juoda yhden. Pari-kolme lisää saat juoda luvatta. Uskoisin, että viimeistään viidennen kohdalla kerkeän itse hätiin ja väliin
033102beer_1_prv.gif

bawling.gif
Tottakai, mutta älä soita tänään, jätin varmuuden vuoksi kännykän kotiin. Tai soita siis illemmalla. Nappaan kassin kyytiin jossain sopivassa välissä.
Tänään olen Isossa Hoossa klo 1100 asti ja siitä kokkoukseen. Huomenna täällä kait koko päivän, vai mistä mä sen tiedän kun se kalenteri on siinä kännykässä.

bawling.gif
Tottakai, mutta älä soita tänään, jätin varmuuden vuoksi kännykän kotiin. Tai soita siis illemmalla. Nappaan kassin kyytiin jossain sopivassa välissä.
Tänään olen Isossa Hoossa klo 1100 asti ja siitä kokkoukseen. Huomenna täällä kait koko päivän, vai mistä mä sen tiedän kun se kalenteri on siinä kännykässä.
062802jumpie_prv.gif

vähänkö sä oot ihana
smile_org.gif

Jos tohon koiraan laittaa kahvan niin meneekö sekin laukusta??
biggrin.gif

Back