• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko pk-seudulta ketään lähdössä aikaisemmin matkaan? Mulla menee hyvä vapaapäivä ihan hukkaan, jos lähtö venyy parhaimmillaan neljään. Ajattelin siinä yhdentoista - kahdentoista aikaan päästä liikkeelle.

Reittisuunnitelman teosta on jo sen verran aikaa, etten siitä reitistä muista enää mitään. Täytynee vilkaista sitä karttaa uudestaan tänään.
lookaround_orig.gif
Yhden aikaan olis itsellä mahdollisuus olla kone käynnissä ja etulamppu kohti Poria. Meneekö liian myöhään samaan syssyyn menemisen kannalta?
Tarkoitus pitää reipas marssivauhti pääosin pääteiden ulkopuolella.

minä aattelin lähtee siinä puolenpäivänmaissa helsingistä että ehdin Forssaan noin puol kolmex...hissukseen ajellen...

siellä sit liityn tohon "itä-suomen" letkaan!
smile_org.gif

Onko pk-seudulta ketään lähdössä aikaisemmin matkaan? Mulla menee hyvä vapaapäivä ihan hukkaan, jos lähtö venyy parhaimmillaan neljään. Ajattelin siinä yhdentoista - kahdentoista aikaan päästä liikkeelle.

Reittisuunnitelman teosta on jo sen verran aikaa, etten siitä reitistä muista enää mitään. Täytynee vilkaista sitä karttaa uudestaan tänään.
lookaround_orig.gif
Yhden aikaan olis itsellä mahdollisuus olla kone käynnissä ja etulamppu kohti Poria. Meneekö liian myöhään samaan syssyyn menemisen kannalta?
Tarkoitus pitää reipas marssivauhti pääosin pääteiden ulkopuolella.
Meillä kokoontuminen Hollolan Salpakankaan Nesteellä 13:00, Foxterrier suunnitellut reitin.

lookaround_orig.gif
Mä oon vähän samoilla linjoilla. Voisin ajella seurana, jos et tiggerin mukana halua kulkea.

lookaround_orig.gif
Mää lähen sun matkaan
smile_org.gif

lookaround_orig.gif
Mä oon vähän samoilla linjoilla. Voisin ajella seurana, jos et tiggerin mukana halua kulkea.
Noh, mä lähden niin aikaisin kuin pääsen ja ajan pääjoukon kiinni (maantiepyöräilytermein).
Laittakaa jotain vinkkiä reitistä.
...siis tarkempaa kuin Helsinki-mutka-mutka-mutka-jne-Pori
cool.gif

Joko kaikki tietää millä menee ja monelta
sad_orig.gif
luettekste tätä viel perjantaina jos mä saan oman kulkuneuvon ja aikataulun edes siiheks selville niin voisin tulla jonkun mukana niinku
confused_orig.gif

Huomaattekste miten hukassa mä oon ku mun rimmoni on mut tälleen julmasti hylänny - mä en tiijä mistään mitään, kun mun ei oo ikinä tarvinnu itte ajatella aikasemmin
biggrin.gif

emmä ajattele nytkään - eipä silti...
mut jos kassin sais jonkun kyytiin diilattua varmuuden vuoksi jos pääsiskin mopolla jos saa siis koiran hoitoon johonkin tai jotain...
Basic ? ottasiksä mun kassin jo huomenna autoos totuttelemaan?
bawling.gif

(millähän ton rimmonin sais käännytettyä.. vinkkiä? moon tehny jo ruokaa - se ja mä ootellaan tääl lämpimänä, mut ei äijää vaan näy ** tanakele**
biggrin.gif
)

joo ei mulla muuta
biggrin.gif

sad_orig.gif
luettekste tätä viel perjantaina jos mä saan oman kulkuneuvon ja aikataulun edes siiheks selville niin voisin tulla jonkun mukana niinku
confused_orig.gif
Jos tuut autolla, voit ajaa meijän letkassa
biggrin.gif
Me lähdetään Petrin ja Samin kanssa jostain jotain aikaa
biggrin.gif

Ehkä suunnistetaan navigaattorilla, joten jos se lutka neuvoo väärin, ei oo mun vika
biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Mites arvelit lähteä, mä kaavailin että jos siinä klo 13.00 lähtis onko liian myöhäinen ajankohta.
062802moto_prv.gif
nixweiss.gif

Ps. Se isowäinö tulee nyt sitten kuiteskin, hyvä niin
buttrock.gif

Tilanteet elää, ja mökissä 12 vapaita paikkoja kaksin kappalein.

Tarjolla laadukasta herraseuraa.
tounge.gif

sad_orig.gif
confused_orig.gif

Huomaattekste miten hukassa mä oon ku mun rimmoni on mut tälleen julmasti hylänny - mä en tiijä mistään mitään, kun mun ei oo ikinä tarvinnu itte ajatella aikasemmin
biggrin.gif

mut jos kassin sais jonkun kyytiin diilattua varmuuden vuoksi jos pääsiskin mopolla jos saa siis koiran hoitoon johonkin tai jotain...
bawling.gif

(millähän ton rimmonin sais käännytettyä.. vinkkiä? moon tehny jo ruokaa - se ja mä ootellaan tääl lämpimänä, mut ei äijää vaan näy ** tanakele**
biggrin.gif
)

joo ei mulla muuta
biggrin.gif
Mä lähden heti kun pääsen ja tykitän kyyryssä Vorssaan alle kolmen vartin kun kärsin eroahdistusta ja yksinjäämisen pelkoa (+pelkään Premierin juovan mun kaikki kaljat ennen kuin olen perillä). Menetän korttini Karkkilan kohdalla ja Tammelassa sitten uudestaan (virnuilen vaan tyhmänä partiolle - minkäs otat pois kun ei ole korttia). Kuulen Vorssan Autokeitaan kassatytöltä, että pahaääniset konepyörät salskeine urhoineen lähtivät juuri 3,27 minuuttia ennen saapumistani. Mietin, josko lähtisin suoraan perään, mutta päätän käydä pikaisesti vessassa. En ehdi vessaan vaan lasken alleni (onneksi Gore pitää nestettä molempiin suuntiin). Kiroilen. Masennun . Alkoholisoidun. Myöhemmin autolla tuleva jälkijoukko löytää minut erakoituneena Vorssan keskuspuistosta suurehkon havupuun latvustasta. Heittelen heitä kävyillä ja syljen kirouksia.

Tai sitten kaikki meneekin oikein kivasti. Jostainkautta jollainporukalla tai sitten yksin (omat kassit mukana).

Jos joku kaipailee myöhäisempää matkaseuraa, meikäläinen pääsee starttaamaan vasta n.18:00.
veryangry.gif

Mitens muute, onks toi kakkos-tie ihan täys kottaraisenpönttöjä?
crazy.gif

sad_orig.gif
confused_orig.gif

biggrin.gif

bawling.gif

biggrin.gif
)

joo ei mulla muuta
biggrin.gif
Mä lähden heti kun pääsen ja tykitän kyyryssä Vorssaan alle kolmen vartin kun kärsin eroahdistusta ja yksinjäämisen pelkoa (+pelkään Premierin juovan mun kaikki kaljat ennen kuin olen perillä). Menetän korttini Karkkilan kohdalla ja Tammelassa sitten uudestaan (virnuilen vaan tyhmänä partiolle - minkäs otat pois kun ei ole korttia). Kuulen Vorssan Autokeitaan kassatytöltä, että pahaääniset konepyörät salskeine urhoineen lähtivät juuri 3,27 minuuttia ennen saapumistani. Mietin, josko lähtisin suoraan perään, mutta päätän käydä pikaisesti vessassa. En ehdi vessaan vaan lasken alleni (onneksi Gore pitää nestettä molempiin suuntiin). Kiroilen. Masennun . Alkoholisoidun. Myöhemmin autolla tuleva jälkijoukko löytää minut erakoituneena Vorssan keskuspuistosta suurehkon havupuun latvustasta. Heittelen heitä kävyillä ja syljen kirouksia.

Tai sitten kaikki meneekin oikein kivasti. Jostainkautta jollainporukalla tai sitten yksin (omat kassit mukana).
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mitäs juot kahvia tähän aikaan.
biggrin.gif
Samaa mieltä, toi kahvi mielestäni kuulostaa arvelluttavalta
confused_orig.gif

smile_org.gif
Mahtaisko nallemehu olla parempi näppikselle...

Mä taas meinaan seurailla kaikkia prätkiä vuorotellen, jotka vähänkin näyttäis menevän pohjoiseen (Poriin) päin...kunnes joku niistä johdattaa minut ja kulkineeni Fox Island-kyltin luo
wink.gif
.

Back