Lisätty mökkiin 18lisäilepä mökkiin nummero 18 lattiamatoks wäiski...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisätty mökkiin 18lisäilepä mökkiin nummero 18 lattiamatoks wäiski...![]()
Ei, kaikki oli täysin selvinpäin...ihan noin muuten kyselen täältä vähän ujona että onko tässä miitingissä viime vuonna käyttänyt kukaan alkoholia.![]()
Mitäs ihmeen järkeä on sulloa 6 ihmistä 4 ihmisen mökkiin, kun sänkypaikkojakin ois vapaana..Lisätty mökkiin 18lisäilepä mökkiin nummero 18 lattiamatoks wäiski...![]()
Joo makuasioita tietenkin miten meinaa huilailla välillä. Nuo patjat taitaa tänävuonna olla vaikea juttu järjestää kun niitä ei paikanpäällä liielmälti ole..Mitäs ihmeen järkeä on sulloa 6 ihmistä 4 ihmisen mökkiin, kun sänkypaikkojakin ois vapaana..Lisätty mökkiin 18lisäilepä mökkiin nummero 18 lattiamatoks wäiski...![]()
moneltas sä oot menossa? mä en ehkä löydä koko poria yksin...voimmää itseksenikin ajella Helsingistä Poriin, mutta mikäli samaa matkaa ja aikataulua joku jakaa niin mennään kimpassa?
Perjantaina siis sinne suuntaan viim. neljältä lähtien.
anybody?![]()
Olikos niitä autolla tulijoita, joiden kontti ei ole vielä tilauskaljaa täynnä? Mulla olis lyhyt raideri tuonne mökille toimitettaksi jos passaa, sopii ja on hyvien tapojen mukaista tiedustella pientä korvausta ja käteismaksua vastaan.
Me lähetään Nurmijärveltä varmaan noihin aikoihin (jos vaan ehditään)! Ettehän ole lyhintä reittiä menossa, vaan mutkapätkää??No ajatus oli että tuossa iltapäivällä starttailis. Oikein kun kalenteria sorvaa, niin vois päästä liikkeelle jo 13.00, olisko tuo premierille ok?
Henkilö siirrot suoritettu.Ai nii, mut ja Degon saa siirtää mökkiin nro.4 kun näyttää tulevan ahdasta tonne meijän möksään![]()
![]()
Kiits!![]()
Tuskin tuonne on ihan suorinta tietä tarvetta työntää. Yritin jo tuossa hiukan kalkuloida vaihtoehtoisia, joiden kautta ei kuitenkaan ihan yöhön menisi. Somerolta 52 Loimaan suuntaan tarttis mahduttaa mukaan, aika mukava yllätys kaksinumeroiseksi tieksi.Me lähetään Nurmijärveltä varmaan noihin aikoihin (jos vaan ehditään)! Ettehän ole lyhintä reittiä menossa, vaan mutkapätkää??No ajatus oli että tuossa iltapäivällä starttailis. Oikein kun kalenteria sorvaa, niin vois päästä liikkeelle jo 13.00, olisko tuo premierille ok?
Mennäänkö siis porukalla?![]()
![]()
No hei, mä oon tulossa mutta pimitän vielä ilmoitustani, niin kuin Selänteen Teukka.Apua, mitä te lusmuutte??![]()
No hyvä! Ettei kaikki oo iha tylsiäNo hei, mä oon tulossa mutta pimitän vielä ilmoitustani, niin kuin Selänteen Teukka.Apua, mitä te lusmuutte??![]()
En vaan tarvi mökkipaikkaa, kun en aio nukkua.
JK