Voin sanoa et ihan turvallisin mielin voit tulla, pelkosi lienee aika turhaMä en tuu jos Timberi on selvinpäin!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin sanoa et ihan turvallisin mielin voit tulla, pelkosi lienee aika turhaMä en tuu jos Timberi on selvinpäin!![]()
Meitsi ja BabyJeesus joutuu passaa nämä karkelot. Ei vaan anna aikataulut periksi.
Uppista.Tuli sitten muuta menoo tuolle posariviikonlopulle joten mökki 16:ssa vapaana 3 paikkaa. Ketkä tarvii, voi maksaa suoraan mulle.
Kyselyt ja yhteystiedot privaan.
Nappaanko sut matkaan jostain päin tullessani? Koitan olla kahden korvilla siellä..?Ihme himmareiksi alkaneet.. Eiköhän me loput sitte huolehdita juhlimisesta poisjääneidenkin puolesta!!![]()
Ei enää montaa yötä jäljellä, tittidii![]()
Mä arvoin, sä tuutMääki emmin .... ... tuun.. en tuu .. tuun .. en tuu .. tuun .. en tuu ..![]()
Aaaaaaaahhh ... mitäköhäntekis .......![]()
Sinne vaan, mieles tekee kumminkin.Määki emmin .... ... tuun.. en tuu .. tuun .. en tuu .. tuun .. en tuu ..![]()
Juu ilman muuta Matti paikalle! Päästään fiilistelee reissuaMääki emmin .... ... tuun.. en tuu .. tuun .. en tuu .. tuun .. en tuu ..![]()
Niin tekeekin, mutta silti mä pohdin tulisinko Posariin ...Sinne vaan, mieles tekee kumminkin.Määki emmin .... ... tuun.. en tuu .. tuun .. en tuu .. tuun .. en tuu ..![]()
![]()
Toki sä tuut, turhaa metiskelet, johan toi päätettiin.Niin tekeekin, mutta silti mä pohdin tulisinko Posariin ......![]()
Perkeleen lusmut.Meitsi ja BabyJeesus joutuu passaa nämä karkelot. Ei vaan anna aikataulut periksi.
Hmm, tarvii kattoa vähän mikä meininki, kun lupasin käydä ostamassa parille ihmiselle juomat ettei heitin tarvihe mopoilla tuodaNappaanko sut matkaan jostain päin tullessani? Koitan olla kahden korvilla siellä..?Ihme himmareiksi alkaneet.. Eiköhän me loput sitte huolehdita juhlimisesta poisjääneidenkin puolesta!!![]()
Ei enää montaa yötä jäljellä, tittidii![]()
Edit: Niin, taidan siis tulla autolla...
käsi paketis vain paikalle...se jos mikä kasvattaa rispektiäNoh niin. Nyt tää menee mielenkiintoseks. Pikkuhaveri tänään, ja meni peukalo sijoiltaan, joka leikataan ens tiistaina 20.5. Katotaan pääsenkö pärrän selkään viikonlopuks. Pyörä sinällään ajokunnossa, oikee etuvilkku suurin haitta (on särki).![]()