Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...Ainiin. Hyvä ideaPainitaan karavaanareitten kanssa.Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?![]()
Tai lähetään kylille tappelemaan!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...Ainiin. Hyvä ideaPainitaan karavaanareitten kanssa.Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?![]()
Tai lähetään kylille tappelemaan!![]()
Älä unohda, että me ollaan moottoripyöräjengi.Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...
Singollahan niistä karavaanareista pääsis..Älä unohda, että me ollaan moottoripyöräjengi.Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...
Joo, oon mä sen verran jo mukana pyörinyt, että sitä on vaikea unohtaa.Älä unohda, että me ollaan moottoripyöräjengi.Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...
IltalehtiSingollahan niistä karavaanareista pääsis..Älä unohda, että me ollaan moottoripyöräjengi.Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...![]()
Musta tuntuu, että sun on yleensä vaikeempi muistaa kuin unohtaa.Joo, oon mä sen verran jo mukana pyörinyt, että sitä on vaikea unohtaa.
IltalehtiSingollahan niistä karavaanareista pääsis..Älä unohda, että me ollaan moottoripyöräjengi.Sitäpä ollaan taas niin agressiivisiä että...![]()
nonii kuka tunnustaa?![]()
![]()
Toi vaan kuvastaa meidän aktiivisuutta. räjähteiden kanssa ei pelleillä. Todella tarkkaa ja ahkeraa maaston tutkintaa ja mahdollista kranaattien etsintää alueelta
Eräänlaista tyhmänrohkeutta...Tai lähetään kylille tappelemaan!
Hyvin se sulta sujui viimevuonnakin, ei sun mopoas silloinkaan kuultu...Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?Moottorien käyttö on kielletty kello 20 jälkeen... siis jokainen varmaan tietää mitä se tarkoittaa. Ja alueella on muutenkin ehdoton ajokielto millään ajoneuvolla, kuten esim minimotot, mönkijät yms Tämäkään asia ei tarvitse varmaan lisäselvitystä.![]()
Jaa että veistä haavassa?? Taidanpa jäädä kotiin, perkele! Eikä siis ku rankasen tulemalla paikalle!Hyvin se sulta sujui viimevuonnakin, ei sun mopoas silloinkaan kuultu...Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?Moottorien käyttö on kielletty kello 20 jälkeen... siis jokainen varmaan tietää mitä se tarkoittaa. Ja alueella on muutenkin ehdoton ajokielto millään ajoneuvolla, kuten esim minimotot, mönkijät yms Tämäkään asia ei tarvitse varmaan lisäselvitystä.![]()
Oli pakko...anteeksiJaa että veistä haavassa?? Taidanpa jäädä kotiin, perkele! Eikä siis ku rankasen tulemalla paikalle!Hyvin se sulta sujui viimevuonnakin, ei sun mopoas silloinkaan kuultu...Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?Moottorien käyttö on kielletty kello 20 jälkeen... siis jokainen varmaan tietää mitä se tarkoittaa. Ja alueella on muutenkin ehdoton ajokielto millään ajoneuvolla, kuten esim minimotot, mönkijät yms Tämäkään asia ei tarvitse varmaan lisäselvitystä.![]()
![]()
En epäile hetkeäkään, etteikö tuossa purnukassa olisi jotain räjäyttävää... vaikka tajunnan.Toi vaan kuvastaa meidän aktiivisuutta. räjähteiden kanssa ei pelleillä. Todella tarkkaa ja ahkeraa maaston tutkintaa ja mahdollista kranaattien etsintää alueelta
Tuolla ekassa viestissä on mun puhelin numero, jos saapuu epätavalliseen aikaan.^^ tämä hyvä tietää, nappaa jotain meistä porilaisista hihasta kiinni kun tulet (jos ollaan jo hereillä sillon)Saadaan sulle ranneke käteen ja lieka jalkaan, eiku mikä se oli...![]()
![]()
Siikatorpalla on varmasti joku ainakin paikalla, ellei portilla näy ketään.
Ja timbehän on koko vkl selvinpäin ja päivystää puhelintaTuolla ekassa viestissä on mun puhelin numero, jos saapuu epätavalliseen aikaan.
Eli ohjeet kannattaa käydä lukemassa sieltä Tärkeitä tietoja ja käyttäytymisohjeita![]()
Ja timbehän on koko vkl selvinpäin ja päivystää puhelintaTuolla ekassa viestissä on mun puhelin numero, jos saapuu epätavalliseen aikaan.
Eli ohjeet kannattaa käydä lukemassa sieltä Tärkeitä tietoja ja käyttäytymisohjeita![]()
![]()
Mä en tuu jos Timberi on selvinpäin!Ja timbehän on koko vkl selvinpäin ja päivystää puhelintaTuolla ekassa viestissä on mun puhelin numero, jos saapuu epätavalliseen aikaan.
tottakai...![]()
![]()